V restavracijah Interspar zdaj tudi BeLife kombuča

Če že poznate BeLife kombučo, ste najbrž navdušeni nad naravno gazirano pijačo, ki ima osvežujoč okus in dobro deluje na splošno počutje. Zaradi fermentacije sladkanega pravega čaja ob prisotnosti kulture kombuče, nastane gazirana pijača, polna življenja. Tudi obiskovalci restavracij Interspar si lahko po novem ob malici privoščite stekleničko BeLife kombuče in se na delovno mesto ali po opravkih vrnete še bolj polni energije.

 

Šamponi 4kidsandus od zdaj na voljo tudi v vseh trgovinah Spar

Naravni šamponi in balzam za lase 4kidsandus, ki so navdušili v 3. sezoni Štartaj Slovenija, so poleg poličk v vaših kopalnicah, svoje mesto našli tudi v trgovinah Spar po vsej Sloveniji.
Podjetnika Vanja in Jure Rainer sta Slovenijo prepričala z izdelki iz 100-odstotno naravnih in organskih sestavin s certifikatom naravne aroma kozmetike. Znamko 4kidsandus ustvarjata z mislijo na lepši in bolj trajnostni jutri, saj so izdelki brez plastične embalaže, šamponi v obliki trdega mila pa zadostujejo za 4 mesece uporabe in pranja las. Veseli smo, da je naravna nega las, zapakirana v okolju prijazno embalažo, sedaj na voljo še večjemu krogu kupcev. Najdete jih v vseh trgovinah Spar in Interspar po Sloveniji.

 

Alla Luigi predstavlja mesne kroglice v paradižnikovi omaki

Podjetniška ekipa Alla Luigi je zakuhala nekaj novega. Kot ostale omake, je tudi nova paradižnikova omaka z mesnimi kroglicami pripravljena iz mesa slovenskega porekla ter brez ojačevalcev okusa in konzervansov. Je odlična izbira za dni, ob katerih vam primanjkuje časa ali zmanjka navdiha za kuhanje.

Kljub temu, da jim do konca 4. sezone Štartaj Slovenija na police ni uspelo dostaviti tretje omake, Luigi Petrella in ekipa niso obupali. “Iz napak na podjetniški poti smo se ogromno naučili. Ves čas smo se zavedali, zakaj so nam nekatere stvari prekrižale pot, vsekakor pa se nismo predali, ampak smo šli naprej kot borci,” so povedali fantje, ponosni na novo omako, ki je že na policah trgovin Interspar.

 

BeLife predstavlja nov okus kombuče!

BeLife kombuča, ki je postala HIT produkt 2019, je v svoj nabor okusov dodala še en svež,  zimski okus. Mlada podjetnika, Mirza in Zlatan Ljubijankić, sta dokaz, da se z voljo in pravim pristopom v podjetniškem svetu daleč pride. Še preden smo podjetju BeLife podelili laskavi naziv HIT produkt 4. sezone, sta že razvijala nov okus kombuče. Tako kot njuna sveža podjetniška energija, je tudi nov okus kombuče osvežujoč in po okusu lepo paše v praznični čas. V njem se prepletajo svežina pomaranč, goji jagode in kanček ingverja, ki bodo vaše življenje začinili z imenom vesela pomaranča.
Veselimo se novega okusa in komaj čakamo, kaj nam bosta mlada podjetnika pripravila v prihodnje!

 

Podjetniški ekipi Altburger je uspelo!

Po večmesečnem trdem delu je podjetnikoma Luki in Maju uspelo pripraviti Altburger za prodajo v trgovinah INTERSPAR. Podjetniška pot od ideje do police je bila za Altburger, 100-odstotno rastlinski burger iz sojinih beljakovin in z dodatkom vitamina B12, to sezono projekta Štartaj Slovenija najdaljša. Mlada podjetnika sta sledila svoji viziji razvoja rastlinskega burgerja in ponudila odgovor na onesnaževanje podnebja, ki ga povzroča mesna industrija. Kljub dolgotrajnemu procesu razvoja in testiranj, sta podjetnika vztrajno delala na tem, da je Altburger od zdaj na voljo v hladilni skrinji pri polici Štartaj Slovenija v vseh trgovinah INTERSPAR. Z mislijo na lepši jutri se veselimo priprave Altburgerja!

 

Spremljajte podjetniško pot od ideje do Štartaj Slovenija police

Spoznali smo vseh 8 podjetnikov 4. sezone, ki so dokazali, da so jim skupni trdo delo in sveža podjetniška energija, s katero so se pripravljeni veliko naučiti. S tem, ko so bili sprejeti v projekt Štartaj Slovenija, so se jim uresničile sanje, a kaj kmalu so ugotovili, da se trdo delo šele začne.

Z mobilnimi telefoni so zabeležili vsak pomemben korak na podjetniški poti in v video ujeli tako podjetniške vzpone in neizmerno veselje, kot tudi podjetniške padce in kritične situacije. Postavili so svojo proizvodnjo, spoznali kaj pomeni osebna prodaja iz oči v oči s potencialnim kupcem v Sparu in se pogumno soočili z vsakim izzivom na poti do Štartaj Slovenija police. Njihovo pot od ideje do police lahko v prenosih v živo spremljate na Facebook strani @startajslovenija.

Kdaj lahko spremljate svoje najljubše podjetnike?

Torek, 3. december: BeLife in Zivabowl
Petek, 6. december: Alla Luigi in Vermipur
Torek, 10. december: Magea in GOGIX
Sreda, 11. december: Moj Sufle in Altburger
 

Ste že preizkusili Odori refil avtomat za ponovno polnjenje naravnih čistil?

V Sparu že danes razmišljamo EKO LOGIČNO in se zavedamo, da je ponovno polnjenje embalaž korak k trajnostnemu življenju. Veseli nas, da si skrb za okolje kot prioritetno nalogo postavlja tudi vse več podjetnikov. V duhu projekta Štartaj Slovenija se zavedamo, da sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse, tudi ko gre za naš planet. Zato smo skupaj s podjetjem Odori v Intersparu Citypark postavili prvi Odori Refil avtomat. Njegovo delovanje smo skupaj z Nino Slapšak, ustanoviteljico podjetja Odori, in Niko Veger, blogerko, ki piše uporabne nasvete za bolj trajnostni življenjski slog, predstavili na posebnem dogodku, da prikažemo, kako preprosto je podpreti okolju prijaznejše alternative.

Linijo naravnih izdelkov za dom Odori je razvila Nina Slapšak, magistrica kemije, ki je na podjetniško pot stopila v 2. sezoni projekta Štartaj Slovenija. Izdelki so na voljo v embalaži iz aluminija, ki ima manjši vpliv na okolje, ter je namenjena ponovni uporabi. zato z veseljem podpiramo mlado podjetnico pri izvedbi trajnostnih in inovativnih idej.
Ponosni smo, da kot prvi med večjimi trgovci, kupcem lahko omogočimo, da v trgovino prinesejo svojo embalažo in s pomočjo avtomata ponovno napolnijo čistila za dom. Med 42 izdelki jih je kar 10 na voljo za ponovno polnjenje na Odori Refil avtomatu.  

Mladi podjetnici predstavljata nov izdelek La Popsi BONBON

Sveža podjetniška energija mladih podjetnic Neže in Karmen kar ne pojenja! V želji, da bi La Popsi lahko vzeli s seboj v torbici, šolski torbi ali nahrbtniku kamorkoli, ter se posladkali in okrepčali brez slabe vesti, sta ustvarili nov izdelek. Sadni družini se je pridružil La Popsi BONBON, vitaminov polna vrečka, ki jo že najdete v vseh trgovinah Interspar!

La Popsi BONBON so sadni koščki iz sadja najboljše kakovosti, ki vsebujejo veliko vlaknin. Podjetnici ostajata zvesti svojemu poslanstvu, zato je tudi La Popsi BONBON brez dodanega sladkorja, umetnih barvil, ojačevalcev okusa in konzervansov. So boljša alternativa sladkarijam, zato jih lahko brez slabe vesti ponudite svojim najmlajšim, ki pisano zabavo v vrečki sadnih bonbonov preprosto obožujejo.

Mladi podjetnici pravita, da gre za La Popsike v drugi, nezmrznjeni obliki. Izbirate lahko med tremi sadnimi okusi bonbonov v vrečki: jagoda, banana in ananas.

La Popsi se širi v sosednjo Avstrijo!

Karmen Meze in Neža Mlakar, zmagovalki 3. sezone projekta Štartaj Slovenija, si pred enim leto še nista upali sanjati, da bosta s svojimi vitamini na palčki La Popsi navdušili celo Slovenijo ter napolnili police naših trgovin Spar in Interspar. Njun izdelek je postal Hit produkt 2018, od takrat pa njuna sveža podjetniška energija kar ne pojenja.

Skupaj z mladima podjetnicama se veselimo novice, da bodo od januarja 2020 naprej njuni priljubljeni vitamini na palčki na voljo v več kot 1000 trgovinah SPAR po vsej Avstriji! Karmen in Neža sta podpisali 3-letno pogodbo s Spar Avstrija in se kot prvi Slovenki uvrstili v program Young & Urban, ki, tako kot Štartaj Slovenija, podpira mlade podjetnike in inovativne izdelke.

Nič neobičajnega pa za podjetnici ni razmišljanje izven okvirjev pri razvijanju novih izdelkov. Oktobra pride na police naših trgovin njun novi izdelek, ki tokrat izjemoma ne bo v zamrznjeni obliki. Kljub temu podjetnici ostajata zvesti svojemu poslanstvu, zato bo tudi ta izdelek poln sadja in še vedno brez dodanega sladkorja.

Tako kot embalaža njunih sladolednih palčk, je pisana tudi podjetniška pot znamke La Popsi. Čeprav sta sami zmogli veliko, se v duhu projekta Štartaj Slovenija še kako dobro zavedata, da skupaj zmoremo vse. Zato sta letos širili ekipo in zaposlili nove sodelavce. Čeprav je glavna sezona sladoleda že za nami, pa se za ekipo La Popsi v naslednjih mesecih začenja druga najpomembnejša sezona, bi lahko rekli. V hladnejših mesecih je na policah vedno manj svežega sadja, zato la Popsi za zalogo vitaminov skrbi s široko ponudbo zamrznjenega sadja na palčki.

Kolagen shot od zdaj naprej na voljo tudi v vseh trgovinah Spar

V 3. sezoni projekta Štartaj Slovenija smo spoznali podjetnico Anjo, ki nam je približala kategorijo prehranskih dopolnil. Navdušila je z izdelkom Kolagen shot, ki z vrhunskimi sestavinami skrbi za celovito nego kože za mladosten videz, ohranjanje lepih las in čvrstih nohtov. Priporočen je dnevni vnos Kolagen shota, ki ga od zdaj naprej najdete tudi v vseh trgovinah SPAR na oddelku alternativne prehrane! Zdaj si lahko svoj jutranji odmerek Kolagen shota priskrbite v vam najbližji trgovini SPAR ali INTERSPAR.

Anja je na podlagi odzivov uporabnikov ter z glavo polno idej začela razvijati nove izdelke, ki za lepoto poskrbijo celostno, že takoj zatem, ko je Sloveniji predstavila Kolagen shot. Na police trgovin Interspar je junija tako prišel ShotCa, prehransko dopolnilo s kalcijem ter vitaminoma D in K.
Mlada podjetnica in živilska tehnologinja vestno sledi trendom in hkrati z razvojem svojih izdelkov postavlja nove trende v kategoriji prehranskih dopolnil in kozmetike. Verjamemo, da nas bo presenetila tudi z naslednjim izdelkom, ki ga bo predstavila trgu!

Z NOVO VODITELJICO ODDAJE SPOZNAJTE ZGODBE PODJETNIKOV 4. SEZONE

Po uspešnih treh sezonah projekta Štartaj Slovenija je na naših policah kar 95 izdelkov preteklih sezon, med njimi tudi novi izdelki, ki so jih od zaključka projekta razvili inovativni podjetniki. Jeseni boste spoznali nove obraze, ki bodo soustvarjali že 4. sezono projekta Štartaj Slovenija.

Mladim podjetnikom 4. sezone pa se bo na POP TV pridružila nova voditeljica oddaje Maša Pavoković. Podobno kot naše podjetnike, tudi Mašo žene radovednost in se lahko pohvali s paleto izkušenj z različnih področij. Včasih novinarka in radijska ter televizijska voditeljica, drugič managerka in komunikacijska strateginja, ki rada deluje izven okvirjev. Je tudi glavna idejna vodja prostora za druženje ob kavi Ziferblat, kjer po inovativnem konceptu ne plačate pijače, ampak čas.

Navdihujejo jo inovativne ideje ter podjetniki za njimi ter je navdušena, da bo to sezono predajala zgodbe podjetnikov Štartaj Slovenija. » Delo na televiziji in sploh ustvarjanje televizijske oddaje mi vsakič predstavlja nov izziv. Veselim se dela s soustvarjalci oddaje in s podjetniki, ki bodo svoje izdelke predstavljali v novi sezoni. Dinamika ustvarjanja oddaj splete prav posebna prijateljstva, ki ostanejo tudi potem, ko se kamere ugasnejo, « je z navdušenjem povedala pred začetkom snemanja oddaje.