Koronavirus – pogosta vprašanja in odgovori

Q&A – koronavirus

V luči izrednih razmer, ki so se pojavile ob epidemiji koronavirusa, podporni center SPAR Slovenija prejema veliko vprašanj. Zaradi povečanega obsega dela vas prosimo za razumevanje in potrpežljivost ter vam zagotavljamo, da bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja.
Do takrat pa lahko preverite zbirko pogostih vprašanjih in odgovorov, kjer morda najdete informacije, ki jih iščete. Prosimo vas, da našemu podpornemu centru pošiljate le resnično pomembna vprašanja, na katere ne najdete odgovora, in nam tako pomagate razbremeniti naše zaposlene.

 

Ali za obisk trgovine obvezno potrebujem masko in rokavice?

Na podlagi Odloka o začasni splošni prepovedi gibanja in zbiranja ljudi na javnih mestih in površinah v Republiki Sloveniji ter prepovedi gibanja izven občin je (ob upoštevanju ohranjanja varne razdalje do drugih oseb) obvezna uporaba zaščitne maske ali druge oblike zaščite ustnega in nosnega predela (šal, ruta ali podobne oblike zaščite), ki prekrije nos in usta, ter zaščitnih rokavic. Vstop v vse trgovine je tako možen le z uporabo zaščitne maske ali druge oblike zaščite ustnega in nosnega predela.

Vse naše kupce prosimo za dosledno spoštovanje ukrepov vlade. Za zaščito sebe in drugih priporočamo, da se od doma vedno odpravite z zaščitnimi rokavicami ter z zaščitno masko oziroma s šalom ali ruto, če nimate na voljo maske.

 

Kakšen je delovni čas poslovalnic?

Obveščamo vas, da smo v okviru odloka, ki ga je določila Vlada Republike Slovenije, spremenili delovni čas vseh naših trgovin. Odprti smo:
 
TRGOVINE SPAR 

PON-SOB: od 8h do 18h
NED: vse trgovine ZAPRTE
 
TRGOVINE INTERSPAR
PON-SOB: od 8h do 18h
Izjema sta trgovini INTERSPAR Vič LJ in Qlandia MB, ki sta odprti do 20h.
NED: vse trgovine ZAPRTE
 
Restavracije INTERSPAR so do nadaljnjega ZAPRTE.

Po Odloku o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom lahko od 8.00 do 10.00 ure nakup opravijo izključno ranljive skupine (npr. invalidi, upokojenci, nosečnice). Upokojenci lahko svoj nakup opravijo le v tem času.
Poleg tega upoštevamo zakonsko predpisano največje dovoljeno število kupcev, ki so lahko istočasno v trgovini. Pri izračunu števila oseb za vsako posamezno trgovino upoštevamo priporočilo NIJZ, ki določa 20 m2 osebnega prostora na kupca. Obvestila o omejitvi števila strank so objavljena na vhodu posamezne trgovine.

Delovni časi naših trgovin so dostopni na https://www.spar.si/trgovine.

 

Koliko kupcev je lahko istočasno v trgovini?

V vseh naših trgovinah upoštevamo zakonsko predpisano največje dovoljeno število kupcev, ki so lahko istočasno v trgovini. Pri izračunu števila oseb za vsako posamezno trgovino upoštevamo priporočilo NIJZ, ki določa 20 m2 osebnega prostora na kupca. Obvestilo o omejitvi števila strank je objavljeno na vhodu posamezne trgovine. Če število kupcev presega največje dovoljeno število strank, imajo prednost invalidi, starejši in nosečnice.

Ali bodo trgovine ostale založene?

Vse naše trgovine redno oskrbujemo z izdelki, saj dobava poteka neprekinjeno. V primeru, da katerega od izdelkov trenutno ni mogoče dobiti na prodajnih policah, bo dobavljen v najkrajšem možnem času.
 

Ali je Restavracija INTERSPAR odprta?

Zaradi izrednih razmer so Restavracije INTERSPAR do nadaljnjega zaprte.

Kako ščitite vaše zaposlene?

V vseh naših poslovalnicah smo sprejeli dodatne ukrepe, s katerimi želimo zmanjšati tveganje za prenos okužb. Posebno pozornost namenjamo vsem zaposlenim, ki smo jih ustrezno informirali, da ravnajo po priporočilih uradnih inštitucij ter jim razdelili osebna razkužila, maske in rokavice. Razkužila smo namestili tudi v prostore za zaposlene (skupni prostori, garderobe, toaletni prostori), poleg tega pa jih dnevno opozarjamo na pomembnost rednega razkuževanja. Na obratujoče blagajne smo za zaščito zaposlenih in kupcev namestili tudi pleksi stekla. Prosimo pa vas, da še naprej upoštevate navodila in priporočila NIJZ in med nakupom ohranjate priporočeno varnostno razdaljo. V ta namen smo tla pred blagajnami opremili s talnimi nalepkami, ki označujejo priporočeno varnostno razdaljo za oddaljenost med kupci.
 

Kako lahko kupci prispevajo k zaščiti drugih kupcev in zaposlenih?

Vse obiskovalce naprošamo, da upoštevate navodila in priporočila NIJZ ter med nakupovanjem ohranjate priporočeno varnostno razdaljo. Priporočamo uporabo razkužil, ki smo jih namestili ob vhodu v trgovine in na vseh postrežnih oddelkih kruha in pekovskih izdelkov, sadja in zelenjave. Na samopostrežnih oddelkih je obvezna uporaba rokavic. V trgovino prihajajte le, če ste zdravi.
 

Ali so trgovine SPAR in INTERSPAR redno razkužene?

Redno in temeljito razkužujemo vse prodajne pulte, blagajniške trakove, kljuke in vozičke. Za vas smo  razkužila namestili tudi na vseh postrežnih oddelkih, oddelkih sadja in zelenjave ter oddelkih s kruhom in pekovskimi izdelki.
 

Ali je omogočeno naročanje v spletni trgovini SPAR Online? Kako skrbite za varnost pri dostavi?

Zaradi velikega števila naročil smo odprli nova časovna okna za naročanje na SPAR Online, zaposlili več oseb in podvojili naše kapacitete. Kljub temu je sistem v teh izrednih razmerah zelo obremenjen, zato vas prosimo za potrpežljivost. Po umiritvi razmer bo ponovno mogoče naročanje za isti oziroma naslednji dan. Izdelkov, ki jih nimamo na zalogi v trgovinah, ni mogoče naročiti v spletni trgovini.

Vsi naši vozniki, ki dostavljajo naročila, imajo v vozilih rokavice, maske in razkužila, redno razkužujejo tudi POS terminal za plačevanje. V luči izrednih razmer ne vstopajo več v stanovanja, hiše in bloke, izjemo naredijo le pri starejših kupcih, ki bi živila težko prinesli v višja nadstropja, vendar tudi pri njih dostavijo naročeno samo do vhodnih vrat. Na spletu imamo objavljeno tudi obvestilo s pozivom, naj kupci plačujejo po spletu oziroma s karticami ob prevzemu, saj gotovine ne sprejemamo.

 

Zakaj ne morem dobiti prostega termina in oddati naročila na SPAR Online?

V času izrednih razmer v naši spletni trgovini vsak dan poskuša naročilo istočasno oddati več tisoč kupcev. Za vstop v spletno trgovino smo namestili virtualno čakalno vrsto, s katero želimo razbremeniti sistem. Vendar s prihodom v trgovino stranke še nimate avtomatsko zagotovljenega termina za dostavo ali prevzem. Termine na novo odpremo vsak dan ob 22. uri, vendar so zaradi izjemnega povpraševanja zasedeni v roku ene minute.

Naša ekipa SPAR Online se trudi po najboljših močeh čim učinkovitejše in v najkrajšem možnem času zadovoljiti nadpovprečnemu povpraševanju, ob tem pa vas v trenutnih izrednih razmerah prosimo za nekoliko potrpljenja in razumevanja.