POMOČ & POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Rubriko Pogosto zastavljena vprašanja stalno dopolnjujemo. V primeru, da želite več informacij, vas prosimo, da pokličete naš oddelek za pomoč kupcem. Z veseljem vam bomo pomagali!

1 Kako dodam izdelek na seznam priljubljenih izdelkov?

Vsak uporabnik ima v svojem profilu obstoječi seznam Priljubljeni izdelki v katerega lahko s pomočjo ikone srček, ki se nahaja ob vsakem izdelku, izdelek doda na seznam:


Račun na pravno osebo






















Račun na pravno osebo2














Račun na pravno osebo2


























2 Kako ustvarim nov seznam izdelkov?

V košarici se pod vsemi izdelki nahaja gumb »DODAJTE IZDELEK NA SEZNAM«. Po kliku na gumb se vam prikaže možnost, da izdelke iz košarice dodate v že obstoječi seznam priljubljenih izdelkov ali pa ustvarite novega. Nov seznam poljubno poimenujete, prav tako lahko z odstranitvijo kljukice ob izdelku izberete le določene izdelke:


Račun na pravno osebo






















3 Kako urejam sezname?

V svojem profilu kliknite na »MOJI SEZNAMI« in izberite »UPRAVLJAJ SEZNAM«


Račun na pravno osebo






















Za urejanje posameznega seznama kliknite na ime seznama. Celoten seznam lahko z enim klikom dodate v košarico. V košarico lahko dodate poljubno število seznamov:


Račun na pravno osebo






















4 Kako ustvarim nakupovalni listek?

Tekom tedna lahko kadarkoli se spomnite dodajate izdelke v košarico. Izdelki se bodo shranjevali v nakupovalni listek, pripravljen za vaš naslednji nakup, ki ga le še potrdite. Dodajate jih lahko iz telefona, tablice, ali iz računalnika. Vendar ne pozabite! Preden izdelek dodate v košarico morate biti prijavljeni v vaš profil.