POMOČ & POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Rubriko Pogosto zastavljena vprašanja stalno dopolnjujemo. V primeru, da želite več informacij, vas prosimo, da pokličete naš oddelek za pomoč kupcem. Z veseljem vam bomo pomagali!

1 Ali so cene na SPAR Online enake cenam v fizičnih trgovinah SPAR in INTERSPAR?

Redne cene izdelkov v spletni trgovini SPAR Online so enake cenam v fizičnih SPAR in INTERSPAR trgovinah.
Cene se v spletni trgovini SPAR Online ob izrednih dogodkih, kot so otvoritve novih trgovin ali ob prenovah, lahko razlikujejo od cen v fizičnih trgovinah.

2 Najvišji znesek za plačilo

Končna teža izdelka lahko zaradi narave izdelka, odstopa od naročene. Kupec vedno plača le za dejansko težo dostavljenega izdelka, pri čemer nikoli več kakor 30% od vrednosti naročenega tehtanega blaga.

3 Plačilo ob prevzemu (Dostava in Drive-In)

Ob prevzemu naročila (dostava na dom in osebni prevzem Drive-In) vam nudimo možnost plačila s kreditno ali plačilno kartico (MasterCard, EuroCard, Visa, Aktiva, Maestro) in plačilo z gotovino.

4 Plačilo na spletu - rezervacija sredstev, avtorizacija

Ob potrditvi naročila v spletni trgovini vam nudimo možnost takojšnjega spletnega plačila s kreditno ali plačilno kartico (MasterCard, EuroCard, Visa, Aktiva, Maestro in Diners ki omogoča spletno plačilo). Pri zaključku naročila se rezervira znesek nakupa na kreditni ali plačilni kartici. Rezerviran znesek je enak končnemu znesku naročila +30% od vrednosti naročenih tehtanih artiklov. Ko je nakup zaključen (kupec s podpisom potrdi prejem oziroma prevzem naročila), se končni znesek nakupa odtegne iz TRR kupca. 30% dodatna rezervacija sredstev od vrednosti naročenih tehtanih artiklov je pomembna zaradi nakupa tehtanih oz. neegaliziranih izdelkov, kjer je končni znesek nakupa znan šele po zaključenem komisioniranju.

V primeru, da izdelka nismo dobavili in je znesek nižji od prvotnega (rezerviranega), se kupcu zaračuna le znesek v višini dobavljenih izdelkov. Sprostitev rezerviranih sredstev s strani bank traja do 3 delovne dni.


Račun na pravno osebo



























5 Plačilo z darilno kartico

Plačilo z darilno kartico je mogoče v kolikor vaše naročilo ne vsebuje tehtanih izdelkov. Nadomestni izdelki morajo biti dovoljeni (v primeru, da vam nadomestni izdelki ne ustrezajo, jih lahko ob prevzemu zavrnete). Prav tako je mogoče deljeno spletno plačilo v kombinaciji darilna kartica + kreditna ali plačilna kartica, v kolikor je vrednost darilne kartice manjša od celotnega zneska nakupa.


Račun na pravno osebo































Plačilo na prevzemnem mestu Citypark Drive-In z darilno kartico ni možno. Plačilo z darilnimi boni (Desetak) v SPAR Online ni možno.

6 Plačilo po predračunu

Plačilo po predračunu ni mogoče.

7 Odlog plačila, naročilnica

Plačilo z odlogom in plačilo preko naročilnice v spletni trgovini ni mogoče.