POMOČ & POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA
Rubriko Pogosto zastavljena vprašanja stalno dopolnjujemo. V primeru, da želite več informacij, vas prosimo, da pokličete naš oddelek za pomoč kupcem. Z veseljem vam bomo pomagali!
1 Ali so cene na SPAR Online enake cenam v fizičnih trgovinah SPAR in INTERSPAR?
Prodajna cena izdelka je cena za enoto izdelka ali za določeno količino izdelka skupaj z DDV in vsemi drugimi dajatvami. Cena za enoto izdelka je cena izdelka skupaj z DDV in z vsemi drugimi dajatvami za en kilogram, en kos, en liter, en meter, en kvadratni meter ali en kubični meter izdelka ali za neko drugačno posamično enoto količine, ki se splošno in običajno uporablja pri prodaji določenih izdelkov. Vsi izdelki so označeni s prodajno ceno. Vsi izdelki so označeni tudi s ceno za enoto.
Cene se v spletni trgovini SPAR Online ob izrednih dogodkih, kot so otvoritve novih trgovin ali ob prenovah, lahko razlikujejo od cen v fizičnih trgovinah.
Cene se v spletni trgovini SPAR Online ob izrednih dogodkih, kot so otvoritve novih trgovin ali ob prenovah, lahko razlikujejo od cen v fizičnih trgovinah.
2 Najvišji znesek za plačilo
Končna teža izdelka lahko zaradi narave izdelka, odstopa od naročene. Kupec vedno plača le za dejansko težo dostavljenega izdelka, pri čemer nikoli več kakor 30% od vrednosti naročenega tehtanega blaga.
3 Plačilo ob prevzemu (Dostava in Drive-In)
Ob prevzemu naročila (dostava na dom in osebni prevzem Drive-In) vam nudimo možnost plačila s kreditno ali plačilno kartico (MasterCard, EuroCard, Visa, Aktiva, Maestro) in plačilo z gotovino.
4 Plačilo na spletu - rezervacija sredstev, avtorizacija
Ob potrditvi naročila v spletni trgovini vam nudimo možnost takojšnjega spletnega plačila s kreditno ali plačilno kartico (MasterCard, EuroCard, Visa, Aktiva, Maestro in Diners ki omogoča spletno plačilo). Pri zaključku naročila se rezervira znesek nakupa na kreditni ali plačilni kartici. Rezerviran znesek je enak končnemu znesku naročila +30% od vrednosti naročenih tehtanih artiklov. Ko je nakup zaključen (kupec s podpisom potrdi prejem oziroma prevzem naročila), se končni znesek nakupa odtegne iz TRR kupca. 30% dodatna rezervacija sredstev od vrednosti naročenih tehtanih artiklov je pomembna zaradi nakupa tehtanih oz. neegaliziranih izdelkov, kjer je končni znesek nakupa znan šele po zaključenem komisioniranju.
V primeru, da izdelka nismo dobavili in je znesek nižji od prvotnega (rezerviranega), se kupcu zaračuna le znesek v višini dobavljenih izdelkov. Sprostitev rezerviranih sredstev s strani bank traja do 3 delovne dni.
V primeru, da izdelka nismo dobavili in je znesek nižji od prvotnega (rezerviranega), se kupcu zaračuna le znesek v višini dobavljenih izdelkov. Sprostitev rezerviranih sredstev s strani bank traja do 3 delovne dni.

5 Plačilo z darilno kartico
Plačilo z darilno kartico je mogoče v kolikor vaše naročilo ne vsebuje tehtanih izdelkov. Nadomestni izdelki morajo biti dovoljeni (v primeru, da vam nadomestni izdelki ne ustrezajo, jih lahko ob prevzemu zavrnete). Prav tako je mogoče deljeno spletno plačilo v kombinaciji darilna kartica + kreditna ali plačilna kartica, v kolikor je vrednost darilne kartice manjša od celotnega zneska nakupa.

Plačilo na prevzemnem mestu Citypark Drive-In z darilno kartico ni možno. Plačilo z darilnimi boni (Desetak) v SPAR Online ni možno.
6 Plačilo po predračunu
Plačilo po predračunu ni mogoče.
7 Odlog plačila, naročilnica
Plačilo z odlogom in plačilo preko naročilnice v spletni trgovini ni mogoče.