POMOČ & POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Rubriko Pogosto zastavljena vprašanja stalno dopolnjujemo. V primeru, da želite več informacij, vas prosimo, da pokličete naš oddelek za pomoč kupcem. Z veseljem vam bomo pomagali!

1 Kje lahko prevzamem svoje naročilo, saj v času dostave na dom nisem bil dosegljiv?

V primeru, da ob dogovorjenem času in uri dostave na dom kupec naročila ne more prevzeti, se naročilo stornira in izdelke dostavljalec vrne v spletni center.

2 Ali moram prevzeti vse naročene izdelke, ki bodo dostavljeni?

Dostavljavec vam bo dostavil vaše naročilo. V primeru, da izdelka ali izdelkov ne boste želeli prevzeti (poškodovana embalaža, napačen izdelek…), boste lahko izdelke vrnili direktno našemu dostavnemu osebju.

3 Kako poteka dostava naročila na želeni naslov?

Ob oddaji naročila v polje vnesite želeni naslov za dostavo naročila, ter izberite dostavno časovno okno. Opozorilo! Na nedelje in na dela proste dni ne dostavljamo.

4 Kako preverim kje dostavljamo?

Možnost dostave na želeni naslov preverite na vstopni strani spletne trgovine SPAR Online.

5 Koliko stane dostava na dom?

Cena dostave je 3,50€ z vključenim DDV. Dostava je brezplačna, ko vrednost izdelkov v košarici preseže vrednost 60€. V vrednost se ne štejeta embalaža in znesek dostave. Dostava se zaračuna v trenutku, ko oddate naročilo in ni povezana z vrednostjo dobavljenih izdelkov.

6 Kako se generirajo nova časovna okna?

Nova časovna okna se generirajo vsakodnevno. Ob nedeljah se nova časovna okna ne generirajo.