POMOČ & POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Rubriko Pogosto zastavljena vprašanja stalno dopolnjujemo. V primeru, da želite več informacij, vas prosimo, da pokličete naš oddelek za pomoč kupcem. Z veseljem vam bomo pomagali!

1 Plačilo ob prevzemu (Dostava in Drive-In)

Ob prevzemu naročila (dostava na dom in osebni prevzem Drive-In) vam nudimo možnost plačila s kreditno ali plačilno kartico (MasterCard, EuroCard, Visa, Aktiva, Maestro) in plačilo z gotovino.

2 Plačilo na spletu - rezervacija sredstev, avtorizacija

Ob potrditvi naročila v spletni trgovini vam nudimo možnost takojšnjega spletnega plačila s kreditno ali plačilno kartico (MasterCard, EuroCard, Visa, Aktiva, Maestro ki omogoča spletno plačilo). Pri zaključku naročila se rezervira znesek nakupa na kreditni ali plačilni kartici. Rezerviran znesek je enak končnemu znesku naročila +30% od vrednosti naročenih tehtanih artiklov. Ko je nakup zaključen (kupec s podpisom potrdi prejem oziroma prevzem naročila), se končni znesek nakupa odtegne iz TRR kupca. 30% dodatna rezervacija sredstev od vrednosti naročenih tehtanih artiklov je pomembna zaradi nakupa tehtanih oz. neegaliziranih izdelkov, kjer je končni znesek nakupa znan šele po zaključenem komisioniranju.

V primeru, da izdelka nismo dobavili in je znesek nižji od prvotnega (rezerviranega), se kupcu zaračuna le znesek v višini dobavljenih izdelkov. Sprostitev rezerviranih sredstev s strani bank traja do 3 delovne dni.


Račun na pravno osebo



























3 Plačilo z darilno kartico

Plačilo z darilno kartico je mogoče v kolikor vaše naročilo ne vsebuje tehtane izdelke. Prav tako je mogoče deljeno spletno plačilo v kombinaciji darilna kartica + kreditna ali plačilna kartica v kolikor je vrednost darilne kartice manjša od celotnega zneska nakupa.


Račun na pravno osebo





























4 Plačilo po predračunu

Plačilo po predračunu ni mogoče.

5 Odlok plačila, naročilnica

Plačilo z odlokom in plačilo preko naročilnice v spletni trgovini ni mogoče.