POMOČ & POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Rubriko Pogosto zastavljena vprašanja stalno dopolnjujemo. V primeru, da želite več informacij, vas prosimo, da pokličete naš oddelek za pomoč kupcem. Z veseljem vam bomo pomagali!

1 Kateri izdelki so na voljo v SPAR Online trgovini?

Na SPAR Online je na voljo izbrana ponudba izdelkov, ki so na voljo tudi v fizičnih trgovinah.

2 Vračljiva embalaža, SODASTREAM in oddaja odpadne električne in elektronske opreme

Kupec lahko ob prevzemu naročila v spletnem centru oziroma dostavni osebi pri dostavi na dom vrne vračljivo embalažo v razmerju največ 1 : 1. V tem primeru ponudnik za vračljivo embalažo kupcu po zaključenem nakupu vrne znesek v vrednosti vračljive embalaže. V primeru plačila ob prevzemu se samodejno odšteje od zneska naročila, v primeru predhodnega plačila preko spleta, pa se kupcu sredstva vrnejo naknadno.

SODASTREAM
Ob nakupu izdelka “POLNITEV SODASTREAM”, se vam bo v košarico avtomatično dodala tudi vračljiva embalaža “SODASTREAM CYLINDER”. Kupec lahko ob prevzemu naročila v spletnem centru oziroma dostavni osebi pri dostavi na dom vrne vračljivo embalažo v razmerju največ 1 : 1. V tem primeru ponudnik za vračljivo embalažo kupcu po zaključenem nakupu vrne znesek v vrednosti vračljive embalaže. V primeru plačila ob prevzemu se samodejno odšteje od zneska naročila, v primeru predhodnega plačila preko spleta, pa se kupcu sredstva vrnejo naknadno.

Naše podjetje je odgovorno do okolja in naravnih virov, zato vsem kupcem električne in elektronske opreme (EEO) na SPAR Online omogočamo, da brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko opremo, ki je po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka električni in elektronski opremi, ki ste jo kupili, število kosov pa je enako številu kosov kupljene električne in elektronske opreme. Vsi naši vozniki, kot tudi sodelavci na prevzemu Drive-In bodo z veseljem prevzeli uporabljeno EEO opremo in vsi skupaj bomo nekaj prispevali k ohranjanju okolja in pravilnemu sortiranju odpadkov.

3 V nakupovalno košarico želim dodati izbrani izdelek, vendar se mi ob kliku izpiše opozorilo, da izdelek ni na voljo.

V primeru izpisa opozorila, da izdelek ni na voljo, izbranega izdelka v trenutku vašega naročila žal nimamo na zalogi. Lahko pa izdelek dodate na vaš seznam spremljanih izdelkov in na vaš e-naslov boste prejeli obvestilo takoj, ko bo izdelek ponovno na voljo.

4 Nadomestni izdelki

V primeru, da določenega izdelka, ki ga je kupec naročil, ob pripravi naročila ni na zalogi in se je kupec ob zaključku nakupa izrazil željo po nadomestnih izdelki, lahko zaposleni izbere izdelek, ki je po lastnostih primerljiv ali podoben naročenemu. Vrednost nadomestnega artikla je vedno enaka ali višja vrednosti naročenega izdelka.

- Kadar je cena naročenega izdelka nižja od cene nadomestnega izdelka, se kupcu vedno zaračuna ceno naročenega izdelka (nižjo ceno).
Primer: Stranka naroči liter trajnega mleka znamka XY po ceni 1€. Sodelavec ki pripravlja naročilo poišče izdelek, ki ima enake lastnosti (trajno mleko, bio, vegan, brez glutena,…). Najde artikel, ki je primerljiv a je cena višja (cena nadomestnega je na primer 1,3€). Kupec plača 1€, čeprav je cena za nadomestni izdelek višja.
- Kadar je cena naročenega izdelka višja od cene nadomestnega izdelka, se kupcu vedno dostavi 2xkratna vrednost nadomestnega artikla.

Ob zaključku nakupa lahko kupec sprejme ali zavrne nadomestne izdelke.
V primeru, ko se kupec ne strinja z nadomestnimi izdelki ob zaključku nakupa pa se kupcu v primeru nične zaloge naročenega izdelka, izdelka ne dobavi.

5 Naročilo narezkov

Ker za pripravo narezkov potrebujemo nekoliko več časa, je naročilo le-teh možno šele za naslednji dan. V primeru, da v košarico dodate narezek, vam v spletni trgovini izgine možnost izbire časovnega okna za dobavo še isti dan.