POMOČ & POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Rubriko Pogosto zastavljena vprašanja stalno dopolnjujemo. V primeru, da želite več informacij, vas prosimo, da pokličete naš oddelek za pomoč kupcem. Z veseljem vam bomo pomagali!

1 Katere prednosti mi prinaša registracija?

Kot registriran kupec boste v svojem profilu lahko dostopali do svojih shranjenih nakupovalnih seznamov, spremljali izdelke, dodali izdelke na seznam priljubljenih, vaši osebni podatki za nakup bodo že shranjeni in tako ob novem naročilu ne bo potreben ponovni vnos, dostopali boste lahko tudi do vsebin, ki so na voljo le registriranim kupcem.

2 Sem nov kupec v spletni trgovini. Kako se registriram?

Ko bodo vaši izdelki v košarici, se bo ob kliku na gumb »NA BLAGAJNO« pojavilo okno, kjer se lahko registrirate kot nov uporabnik ali pa se prijavite v vaš račun kot že obstoječi uporabnik.

3 Kako prekličem svoje naročilo?

Kot registriran uporabnik lahko svoje naročilo prekličete direktno na strani SPAR Online v svojem profilu (Moja naročila).

4 Pozabil/a sem svoje geslo za prijavo v SPAR Online.

Na strani za registracijo in prijavo v SPAR Online kliknete na povezavo »Pozabljeno geslo«. Vpišite e-poštni naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji. Poslali vam bomo e-poštno sporočilo za obnovitev gesla.

5 Kje lahko urejam svoje osebne podatke (e-naslov, geslo, naslov za dostavo itd.)

V svojem profilu pod zavihkom »MOJ SPAR« imate možnost urejanja osebnih podatkov.