POMOČ & POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Rubriko Pogosto zastavljena vprašanja stalno dopolnjujemo. V primeru, da želite več informacij, vas prosimo, da pokličete naš oddelek za pomoč kupcem. Z veseljem vam bomo pomagali!

1 Kako po zaključku naročila dodam pozabljene izdelke in ohranim časovno okno?

Po zaključenem naročilu lahko v svoje prvotno naročilo dodate izdelke in ohranite svoje časovno okno. V naročilo ne morete dodati novih izdelkov, v kolikor je sistem že pričel s planiranjem dostave ali prevzema naročila (vidno v stolpcu "STATUS NAROČILA").


Koliko izdelkov lahko dodam v svoje prvotno naročilo?

  • DOSTAVA NA DOM: V primeru, da imate dostavo na dom, lahko v svoje prvotno naročilo dodate do 3 kg izdelkov.
  • OSEBNI PREVZEM: V primeru, da imate osebni prevzem, lahko v svoje prvotno naročilo dodate do 10 kg izdelkov.

 

1. V uporabniškem profilu kliknete na "MOJA NAROČILA".

2. V stolpcu možnosti kliknete na gumb "Sprememba naročila".

3. Ob prikazu pojavnega okna izberite gumb "OBDRŽI TERMIN IN DODAJ IZDELKE".

Če želite v svoje prvotno naročilo dodati več kot 3kg oz. 10kg izdelkov, izberite gumb "SPREMENI TERMIN IN NAROČILO". POZOR: Lahko se zgodi, da vaše prvotno izbrano časovno okno ne bo več na voljo!

 

Ob spremembi naročila se lahko zaloge in cene izdelkov spremenijo. Lahko se tudi zgodi, da je kakšna promocija že potekla. V spremenjenem naročilu se vam bodo upoštevale cene, zaloge in promocije na dan spremembe naročila. V kolikor ste v prvotno naročilo vnesli kodo za popust, boste morali ob spremembi naročila kodo vnesti ponovno.

 

Plačilo: V kolikor ste za vaše prvotno naročilo izbrali spletno plačilo, se vam bodo za to naročilo rezervirana sredstva sprostila. Za spremenjeno naročilo se vam bodo sredstva na novo rezervirala. (Sprostitev rezerviranih sredstev prvotnega naročila s strani vaše banke traja do 3 delovne dni.)

 

 

 

2 Ali lahko ponovno oddam svoje preteklo naročilo?

Svoje preteklo naročilo lahko kadarkoli ponovno oddate z enakimi ali novimi količinami izdelkov. Ob kliku na vaš profil izberite razdelek MOJA NAROČILA. Izberite naročilo, ki ga želite ponovno oddati in kliknite na BS številko. Na dnu strani kliknite na gumb Dodaj v košarico. Vsi izdelki bodo uspešno dodani v vašo košarico, kjer lahko urejate količine izdelkov in izdelek, ki ga ne potrebujete odstranite.


Račun na pravno osebo






















Račun na pravno osebo2














Račun na pravno osebo3