POMOČ & POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Rubriko Pogosto zastavljena vprašanja stalno dopolnjujemo. V primeru, da želite več informacij, vas prosimo, da pokličete naš oddelek za pomoč kupcem. Z veseljem vam bomo pomagali!

1 Sprememba časovnega okna

Kupec lahko po zaključenem naročilu spremeni časovno okno. Kupec ne more spremeniti časovnega okna, ko sistem prične s planiranjem dostave in prevzema naročila.

V uporabniškem profilu kliknete na moja naročila. V zavihku možnosti kliknite na gumb Spremeni naročilo. Prikazalo se vam bo pojavno okno Sprememba naročila z nadaljnjimi navodili. V postopku zaključka nakupa se vam prikažeta dva gumba, ki sta precej pomembna, saj se ob spreminjanju naročila cene na novo izračunajo. Kar pomeni, da če ste oddali naročilo v torek za dobavo v četrtek in želite spremeniti naročilo v sredo, se bodo v košarici zaračunale ugodnosti in cene veljavne na dan spremembe naročila. Prav tako je tudi pri posebnih promocijah (-10% na nakup). Primer: Kupon -10% na nakup je veljaven do nedelje. Naročilo oddate v nedeljo za prevzem izberete ponedeljek zvečer. V ponedeljek zjutraj spremenite naročilo -> ker promocija -10% na celotni nakup ni več veljavna, ugodnosti -10% na nakup ne morete več koristiti.

2 Ali lahko po zaključku naročila spremenim vsebino naročila?

Kupec lahko po zaključenem naročilu, naročilo spremeni. Kupec ne more spremeniti naročila, ko sistem prične s planiranjem dostave in prevzema.

V uporabniškem profilu kliknete na moja naročila:


Račun na pravno osebo





























V zavihku možnosti kliknite na gumb Spremeni naročilo. Prikazalo se vam bo pojavno okno Sprememba naročila z nadaljnjimi navodili.


Račun na pravno osebo2


































V postopku zaključka nakupa se vam prikažeta dva gumba, ki sta precej pomembna, saj se ob spreminjanju naročila cene na novo izračunajo. Kar pomeni, da če ste oddali naročilo v torek za dobavo v četrtek in želite spremeniti naročilo v sredo, se bodo v košarici zaračunale ugodnosti in cene veljavne na dan spremembe naročila. Prav tako je tudi pri posebnih promocijah (-10% na nakup). Primer: Kupon -10% na nakup je veljaven do nedelje. Naročilo oddate v nedeljo za prevzem izberete ponedeljek zvečer. V ponedeljek zjutraj spremenite naročilo -> ker promocija -10% na celotni nakup ni več veljavna, ugodnosti -10% na nakup ne morete več koristiti.


Račun na pravno osebo2




3 Ali lahko ponovno oddam svoje preteklo naročilo?

Svoje preteklo naročilo lahko kadarkoli ponovno oddate z enakimi ali novimi količinami izdelkov. Ob kliku na vaš profil izberite razdelek MOJA NAROČILA. Izberite naročilo, ki ga želite ponovno oddati in kliknite na BS številko. Na dnu strani kliknite na gumb Dodaj v košarico. Vsi izdelki bodo uspešno dodani v vašo košarico, kjer lahko urejate količine izdelkov in izdelek, ki ga ne potrebujete odstranite.


Račun na pravno osebo






















Račun na pravno osebo2














Račun na pravno osebo3