POGOSTA VPRAŠANJA
1. Ali lahko opravim nakup brez registracije?
Nakupa brez registracije ni mogoče opraviti. Registracija v spletno trgovino vam prinaša številne ugodnosti:
- enostaven ponovni nakup,
- preglede preteklih naročil,
- uporabo priljubljenih izdelkov,
- pregled porabe,
- velike prihranke,
- ...
Račun v spletna trgovini ni povezan z vašo SPAR plus kartico.
2. Kateri izdelki so na voljo v SPAR Online trgovini?
Na SPAR Online je na voljo izbrana ponudba izdelkov, ki so na voljo tudi v fizičnih trgovinah.
3. Vračljiva embalaža, SODASTREAM in oddaja odpadne električne in elektronske opreme
Kupec lahko ob prevzemu naročila v spletnem centru oziroma dostavni osebi pri dostavi na dom vrne vračljivo embalažo v razmerju največ 1 : 1. V tem primeru ponudnik za vračljivo embalažo kupcu naknadno, po zaključenem nakupu vrne znesek v vrednosti vračljive embalaže na TRR.
Naše podjetje je odgovorno do okolja in naravnih virov, zato vsem kupcem električne in elektronske opreme (EEO) na SPAR Online omogočamo, da brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko opremo, ki je po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka električni in elektronski opremi, ki ste jo kupili, število kosov pa je enako številu kosov kupljene električne in elektronske opreme. Vsi naši vozniki, kot tudi sodelavci na prevzemu Drive-In bodo z veseljem prevzeli uporabljeno EEO opremo in vsi skupaj bomo nekaj prispevali k ohranjanju okolja in pravilnemu sortiranju odpadkov.
4. V nakupovalno košarico želim dodati izbrani izdelek, vendar se mi ob kliku izpiše opozorilo, da izdelek ni na voljo.
V primeru izpisa opozorila, da izdelek ni na voljo, izbranega izdelka v trenutku vašega naročila žal nimamo na zalogi.
5. Nadomestni izdelki
V primeru, da določenega izdelka, ki ga je kupec naročil, ob pripravi naročila ni na zalogi in se je kupec ob zaključku nakupa izrazil željo po nadomestnih izdelki, lahko zaposleni izbere izdelek, ki je po lastnostih primerljiv ali podoben naročenemu. Kupec plača vrednost prejetega nadomestnega izdelka.
Ob zaključku nakupa lahko kupec izbere nadomestne izdelke.
V primeru, ko se kupec ne strinja z nadomestnimi izdelki ob zaključku nakupa pa se kupcu v primeru nične zaloge naročenega izdelka, izdelka ne dobavi.
6. Naročilo narezkov
Ker za pripravo narezkov potrebujemo nekoliko več časa, je naročilo le-teh možno šele za naslednji dan. V primeru, da v košarico dodate narezek, vam v spletni trgovini izgine možnost izbire časovnega okna za dobavo še isti dan.
7. Ali so cene na SPAR Online enake cenam v fizičnih trgovinah SPAR in INTERSPAR?
Redne cene izdelkov v spletni trgovini SPAR Online so enake cenam v fizičnih SPAR in INTERSPAR trgovinah.
Cene se v spletni trgovini SPAR Online ob izrednih dogodkih, kot so otvoritve novih trgovin ali ob prenovah, lahko razlikujejo od cen v fizičnih trgovinah.
8. Najvišji znesek za plačilo
Končna teža izdelka lahko zaradi narave izdelka, odstopa od naročene. Kupec vedno plača le za dejansko težo dostavljenega izdelka, pri čemer nikoli več kakor 30% od vrednosti naročenega tehtanega blaga.
9. Plačilo ob prevzemu (Dostava in Drive-In)
Ob prevzemu naročila (dostava na dom in osebni prevzem Drive-In) vam nudimo možnost plačila s kreditno ali plačilno kartico (MasterCard, EuroCard, Visa, Aktiva, Maestro).
10. Plačilo po predračunu, Odlog plačila, naročilnica
Plačilo po predračunu, plačilo z odlogom in plačilo preko naročilnice v spletni trgovini ni mogoče.
11. Kako v spletni trgovini koristim aktualne kupone?
Kuponov -25%, -10%, kupon presenečenja in Joker kuponov, SPAR AS v spletni trgovini ni možno unovčevati, saj se s samim konceptom spletne trgovine trudimo, da kupcem olajšamo nakupe s prihrankom časa in denarja. Nakupovanje v spletni trgovini je enostavno in hitro, mi pa se potrudimo, da namesto vas pripravimo naročene izdelke, jih skrbno zložimo in vam jih dostavimo na dom.
12. Unovčevanje promocijske kode (e-kupona)
KUPON (e-kupon) lahko unovčite ob zaključku naročila. Polje se nahaja na strani, kjer izbirate časovna okna za dostavo in način plačila. Ob vnosu kode bodite pozorni, da je brez presledkov. Popusti na celoten nakup se med seboj ne seštevajo. V vsoto za pridobitev navedenega popusta se ne vštevajo tobačni izdelki, časopisi, revije, povratna embalaža, vinjete, SPAR darilne kartice, začetne formule, zaščitne maske, izdelki suši, izdelki blagovne znamke Tchibo, nakup ali polnjenje kartice Urbana, polnitev za mobilne telefone (SPAR MOBIL, Mobi, Bob, Izi mobil, Simpl), nakup SIM kartic mobilnih operaterjev, darilni paketi Zvezdar, Selectbox in Selectcard. Kupona ni možno koristiti na izdelke, ki se ne vštevajo v vsoto za pridobitev popusta. Kupon velja na dan naročila, ne glede na datum prevzema. Primer: veljavnost kupona je do 1. Avgusta 2018. Naročilo oddate 1. Avgusta dostavo pa izberete 4. Avgusta. Ob dostavi izdelkov 4. Avgusta boste na računu opazili, da je kupon uspešno unovčen. Kupon prav tako velja, če je znesek na računu ob pripravi naročila nižji od meje veljavnosti kupona. Primer: Kupon prinese 5€ popusta ob nakupu nad 50€. Vaše naročilo vsebuje za 51€ izdelkov in ob zaključku nakupa ste uspešno unovčili kupon. Ob pripravi naročila pa enega od naročenih izdelkov ni na zalogi, tako da je vrednost naročenih izdelkov nižja od 50€. V takem primeru se kupon še vedno upošteva v celotnem znesku 5€. Popust se obračuna od vrednosti nakupa, pri čemer je najvišja osnova za popust 500 €.
13. Upokojenski popust
Upokojenci, ki imate urejen status upokojenca na vaši SPAR plus kartici in ste prijavljeni v spletno trgovino z isto kartico, se vam popust odšteje samodejno v košarici. Promocija ne velja na embalažo in steklenice. Promocija velja ne glede na datum prevzema.
Primer:
Upokojenski popust je veljaven na dan 1. Avgusta 2018. Naročilo oddate 1. Avgusta dostavo pa izberete 4. Avgusta.
Ob dostavi izdelkov 4. Avgusta boste na računu opazili, da je promocija uspešno aktivirana.
14. Kje lahko spremljam status mojega naročila od oddaje naročila do prevzema?
Po oddaji naročila boste preusmerjeni na stran za sledenje naročilu.
15. Kdaj lahko prevzamem naročilo?
Pri osebnem prevzemu v spletnem centru lahko kupec naročilo prevzame najmanj 2 uri po potrditvi naročila in opravljenem plačilu, oziroma na izbrani datum in uro, v okviru delovnega časa spletne trgovine.
16. Ali lahko po zaključku naročila spremenim vsebino naročila
Kupec lahko po zaključenem naročilu, naročilo spremeni. Kupec ne more spremeniti naročila, ko sistem prične s planiranjem dostave in prevzema.
Pozor! Ob spreminjanju naročila se cene na novo izračunajo. Kar pomeni, da če ste oddali naročilo v torek za dobavo v četrtek in želite spremeniti naročilo v sredo, se bodo v košarici zaračunale ugodnosti in cene veljavne na dan spremembe naročila. Prav tako je tudi pri posebnih promocijah (-10% na nakup). Primer: Kupon -10% na nakup je veljaven do nedelje. Naročilo oddate v nedeljo za prevzem izberete ponedeljek zvečer. V ponedeljek zjutraj spremenite naročilo -> ker promocija -10% na celotni nakup ni več veljavna, ugodnosti -10% na nakup ne morete več koristiti.
17. Dostop za invalide
Osebni prevzem na Drive-In je primeren tudi za gibalno ovirane, saj vam vse izdelke skrbno zložimo v vaš avto in vam avta ni potrebno zapuščati, da bi le te prevzeli.
18. Kako se generirajo nova časovna okna?
Nova časovna okna se generirajo vsakodnevno. Ob nedeljah se nova časovna okna ne generirajo.
19. Kje lahko prevzamem svoje naročilo, saj v času dostave na dom nisem bil dosegljiv?
V primeru, da ob dogovorjenem času in uri dostave na dom kupec naročila ne more prevzeti, se naročilo stornira in izdelke dostavljavec vrne v spletni center.
20. Ali moram prevzeti vse naročene izdelke, ki bodo dostavljeni?
Dostavljavec vam bo dostavil vaše naročilo. V primeru, da izdelka ali izdelkov ne boste želeli prevzeti (poškodovana embalaža, napačen izdelek…), boste lahko izdelke vrnili direktno našemu dostavnemu osebju.
21. Kako poteka dostava naročila na želeni naslov?
Ob oddaji naročila v polje vnesite želeni naslov za dostavo naročila, ter izberite dostavno časovno okno. Opozorilo! Na nedelje in na dela proste dni ne dostavljamo.
22. Kako preverim kje ponujate storitev dostave?
Možnost dostave na želeni naslov preverite na strani za zaključek nakupa.
23. Koliko stane dostava na dom?
Cena dostave je 3,50€ z vključenim DDV. Dostava je brezplačna, ko vrednost izdelkov v košarici preseže vrednost 60€. V vrednost se ne štejeta embalaža in znesek dostave. Dostava se zaračuna v trenutku, ko oddate naročilo in ni povezana z vrednostjo dobavljenih izdelkov.
24. Kako se generirajo nova časovna okna?
Nova časovna okna se generirajo vsakodnevno. Ob nedeljah se nova časovna okna ne generirajo.
25. Kako po zaključku naročila dodam pozabljene izdelke in ohranim časovno okno?
Po zaključenem naročilu lahko v svoje prvotno naročilo dodate izdelke in ohranite svoje časovno okno. V naročilo ne morete dodati novih izdelkov, v kolikor je sistem že pričel s planiranjem dostave ali prevzema naročila (vidno v stolpcu "STATUS NAROČILA").
26. Koliko izdelkov lahko dodam v svoje prvotno naročilo?
DOSTAVA NA DOM: V primeru, da imate dostavo na dom, lahko v svoje prvotno naročilo dodate do 3 kg izdelkov.
OSEBNI PREVZEM: V primeru, da imate osebni prevzem, lahko v svoje prvotno naročilo dodate do 10 kg izdelkov.
1. V uporabniškem profilu kliknete na "MOJA NAROČILA".
2. V stolpcu možnosti kliknete na gumb "Sprememba naročila".
3. Ob prikazu pojavnega okna izberite gumb "OBDRŽI TERMIN IN DODAJ IZDELKE".
Če želite v svoje prvotno naročilo dodati več kot 3kg oz. 10kg izdelkov, izberite gumb "SPREMENI TERMIN IN NAROČILO". POZOR: Lahko se zgodi, da vaše prvotno izbrano časovno okno ne bo več na voljo!
Ob spremembi naročila se lahko zaloge in cene izdelkov spremenijo. Lahko se tudi zgodi, da je kakšna promocija že potekla. V spremenjenem naročilu se vam bodo upoštevale cene, zaloge in promocije na dan spremembe naročila. V kolikor ste v prvotno naročilo vnesli kodo za popust, boste morali ob spremembi naročila kodo vnesti ponovno.
27. Ali lahko ponovno oddam svoje preteklo naročilo?
Svoje preteklo naročilo lahko kadarkoli ponovno oddate z enakimi ali novimi količinami izdelkov. Ob kliku na vaš profil izberite razdelek MOJA NAROČILA. Izberite naročilo, ki ga želite ponovno oddati in kliknite na gumb Dodaj v košarico. Vsi izdelki bodo uspešno dodani v vašo košarico, kjer lahko urejate količine izdelkov in izdelek, ki ga ne potrebujete odstranite.
28. Kako dodam izdelek na seznam priljubljenih izdelkov?
Vsak uporabnik ima v svojem profilu obstoječi seznam Priljubljeni izdelki v katerega lahko s pomočjo ikone srček, ki se nahaja ob vsakem izdelku, izdelek doda na seznam.