VRAČILA - neživilskih izdelkov dostavljenih po Pošti ali z GLS
V primeru, da z dobavljenim izdelkom niste zadovoljni, ga lahko vrnete na vseh informacijskih pultih trgovin INTERSPAR (vračilo ni možno v trgovinah SPAR in franšiznih trgovinah SPAR) ali ga pošljete po pošti na naslov: SPAR Online skladišče, Letališka cesta 12, 1000 Ljubljana. V primeru vračila nujno izpolnite obrazec za odstop od pogodbe ali reklamacijski zapisnik. Izpolnjen in priložen obrazec za vračilo je nujni pogoj za obravnavo vašega zahtevka. Zahtevke brez priložene dokumentacije imamo pravico zavrniti.
Po prejetju izdelkov vas bomo kontaktirali po navedenih kontaktih.
Več o postopku vračil si lahko preberite v Splošnih pogojih objavljenih na spletni strani.
VRAČILA - živilskih izdelkov dostavljenih s SPAR Online ali prevzetih v Drive-In
Zaposleni v spletni trgovini se v najboljših močeh trudimo skrbno izbrati izdelke, ki ste jih naročili. Ko najdemo izdelke, katerim ustreza kakovost in rok uporabe jih skrbno pripravimo za transport do vaših vrat ali pripravimo za osebni prevzem. Izdelki so ves čas v posebnih, zato namenjenih transportnih zabojih, ki izdelke ščitijo pred zunanjimi dejavniki (temperatura, poškodbe,...).
V primeru, da navkljub temu niste zadovoljni s katerim od dobavljenih izdelkov, lahko povsem brezplačno izdelek, ob prevzemu naročila, tudi zavrnete, pri čemer plačate le izdelke, ki ste jih prevzeli. V primeru, da napako ali pomankljivost odkrijete kasneje, pa vas prosimo, da se obrnete na naš klicni center 080 82 44, [email protected].
Več o vračilih in pogojih poslovanja nasploh si lahko preberte na strani "Pogoji poslovanja".
NAČINI PLAČILA
Kupec v spletni trgovini označi način plačila. Ponudnik fizičnim in pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
- Spletno plačilo ob potrditvi naročila v spletni trgovini / Plačilo po spletu s kreditno kartico ali plačilno kartico s takojšnjim plačilom (MasterCard, EuroCard, Visa, Aktiva, Maestro ki omogoča spletno plačilo). Kupec se pri naročilu odloči za spletno plačilo s kreditno kartico ali plačilno kartico s takojšnjim plačilom. Pri zaključku naročila se rezervira znesek nakupa na kreditni kartici ali plačilni kartici s takojšnjim plačilom. Rezerviran znesek je enak končnemu znesku naročila + 30% od vrednosti naročenih tehtanih artiklov. Ko je nakup zaključen (kupec s podpisom potrdi prejem oziroma prevzem naročila), se končni znesek nakupa odtegne iz TRR kupca. 30% dodatna rezervacija sredstev od vrednosti naročenih tehtanih artiklov je pomembna zaradi nakupa tehtanih oz. neegaliziranih izdelkov, kjer je končni znesek nakupa znan šele po zaključenem komisioniranju. Kupcu se po zaključenem nakupu avtomatsko iz sistema posreduje račun v elektronski obliki na elektronski naslov, ki ga je navedel ob registraciji. Račun je viden tudi v uporabniškem profilu kupca.
- Plačilo po povzetju po mobilnem bančnem POS sistemu s kreditno kartico ali plačilno kartico s takojšnjim plačilom - Plačilo ob prevzemu ni možno pri dostavi s Pošto ali GLS (neživila) (MasterCard, EuroCard, Visa, Aktiva, Maestro). Kupec s podpisom na mobilnem terminalu potrdi prejem oziroma prevzem izdelkov in končno vrednost računa. Kupec za plačilo predloži kreditno kartico ali plačilno kartico s takojšnjim plačilom, s katero zaposlena oseba oziroma oseba iz dostavne službe po mobilnem POS terminalu opravi plačilo. Kupcu se po zaključenem nakupu avtomatsko iz sistema posreduje račun v elektronski obliki na elektronski naslov, ki ga je navedel ob registraciji. Račun je viden tudi v uporabniškem profilu kupca.
- Plačilo po povzetju z gotovino