Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.  Vas zanima več?

  • prva-trgovina_punca-720x370.jpg

O PODJETJU

PRVA TRGOVINA PO IZBORU KUPCEV

GfK Nakupovalni monitor je raziskava, ki jo v Sloveniji izvajajo od leta 2003. V raziskavi sodelujejo osebe, odgovorne za nakup hrane in drugih izdelkov široke potrošnje v gospodinjstvu. V decembru 2015 je v kombinaciji različnih metod anketiranja sodelovalo 814 respondentov v starosti od 15 do 75 let, vzorec je po spolu, starosti in regiji reprezentativen na nacionalni ravni. Izsledki raziskave kažejo, da je za 26% kupcev Spar prva trgovina, saj tu porabijo največji delež denarja za prehrano in druge izdelke vsakdanje rabe.

Spar je bil najbolje ocenjen pri naslednjih kategorijah:

  • kupci v njem enostavno najdejo izdelke,
  • je zaupanja vredna trgovina,
  • je trgovina, ki skrbi za svoje kupce,
  • vedno ponuja nekaj novega,
  • je trgovina, ki izgleda privlačno,
  • nakupovanje tam je užitek.

V neodvisni raziskavi ste Spar najpogosteje izbrali za prvo trgovino. Hvala za zaupanje.

Vir: GfK Slovenija, neodvisna tržna raziskava “Nakupovalni monitor” 2015/2016, ki je bila izvedena v novembru in decembru 2015. Raziskava je bila izvedena na nacionalnem reprezentativnem vzorcu (spol, starost (15-75), regija; n=814).

O PODJETJU

SPAR, PRVA TRGOVINA

O PODJETJU

SPAR, PRVA TRGOVINA