Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.  Vas zanima več?

  • info_pomoc_720x370.jpg

Pogosta vprašanja in odgovori

Portal Moj SPAR plus

Katere informacije dobim na portalu Moj SPAR plus?
Na portalu Moj SPAR plus lahko pregledujete in spreminjate svoje osebne podatke, vezane na kartico, in preverite informacijo o zbranih popustih v tekočem letu. Na portalu Moj SPAR plus lahko blokirate izgubljeno kartico, prav tako pa lahko sporočite svoje pripombe ali nam zastavite vprašanje.

Z geslom, s katerim dostopate do portala Moj SPAR plus, se lahko prijavite tudi v mobilno aplikacijo SPAR plus – gre za enoten sistem prijave.

Kako se prijavim na portal Moj SPAR plus?
Na portal Moj SPAR plus se prijavite z e-mail naslovom in geslom, ki si ga boste določili ob registraciji na portal Moj SPAR plus. Prijavite se lahko s pomočjo gumba v desnem zgornjem kotu spletne strani ali tukaj.

Kje dobim geslo za dostop na portal Moj SPAR plus?
Pred prvo prijavo v portal Moj SPAR plus se morate registrirati, geslo si določite sami. Postopek registracije lahko izvedete na spletni strani ali prek mobilne aplikacije SPAR plus. V svoj elektronski predal boste prejeli aktivacijsko sporočilo, v katerem bo navodilo za potrditev prijave (povezava) - tako boste aktivirali registracijo v portal Moj SPAR plus. Ko boste registrirani, se lahko z izbranim geslom prijavite na portal in v mobilno aplikacijo SPAR plus.

Aktivacijski link za dokončanje registracije ne deluje. Kaj lahko storim?
Aktivacijski link je zaradi varnosti aktiven le 3 dni. Če želite dokončati postopek registracije, kliknite na povezavo Ponovno pošlji povezavo za aktivacijo, ki se nahaja v oknu v desnem zgornjem kotu spletne strani. Na vaš e-mail vam bomo poslali novo aktivacijsko sporočilo, s katerim boste lahko dokončali postopek registracije.

Kaj se zgodi, če pozabim geslo za dostop do portala Moj SPAR plus?
Če pozabite geslo, kliknite na gumb Ste pozabili geslo? in vnesite svoj e-mail naslov. Poslali vam bomo aktivacijsko povezavo, na kateri si boste določili novo geslo.

Kako lahko spremenim geslo za dostop v Moj SPAR plus?
Svoje geslo lahko preprosto spremenite na portalu Moj SPAR plus - Sprememba gesla, potem ko ste že prijavljeni v portal ali v mobilni aplikaciji. Pri naslednji prijavi na portal Moj SPAR plus ali v mobilno aplikacijo uporabite novo geslo.

Zakaj se ne morem prijaviti na portal Moj SPAR plus?
Spodaj navajamo nekaj najbolj pogostih napak, ki se lahko pripetijo uporabniku. Vljudno vas prosimo, da najprej preverite spodnje napake in jih poskušate odpraviti.

  • Ali ste se prijavili s pravim geslom?
    V nasprotnem primeru uporabite gumb Ste pozabili geslo? in na e-mail naslov boste prejeli povezavo za spremembo gesla. 

  • Ali ste geslo vpisali z velikimi ali z majhnimi črkami?

V primeru, da se še vedno ne morete prijaviti na portal Moj SPAR plus, nam pišite na spar.plus@spar.si oz. nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 82 44.

Kaj naj storim v primeru, da je nekdo brez moje vednosti spremenil podatke v mojem portalu Moj SPAR plus?
Svetujemo vam, da nemudoma spremenite svoje geslo za dostop do portala ali nas pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 82 44.

Kako se odjavim s portala Moj SPAR plus?
S svojega profila na portalu Moj SPAR plus se odjavite z gumbom "Odjava", ki ga najdete v meniju na levi strani oz. čisto na vrhu, desno zgoraj.