Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.  Vas zanima več?

  • info_pomoc_720x370.jpg

SPAR PLUS

Pogosta vprašanja in odgovori

Nadomestilo izgubljene kartice

Izgubil sem SPAR plus kartico. Kaj moram storiti, da dobim novo?
V primeru, da ste izgubili kartico, jo lahko blokirate na portalu Moj SPAR plus. Kartica od tega trenutka dalje ni več aktivna. Odpre se vam že izpolnjen obrazec Nadomestilo izgubljene kartice, ki ga natisnite in prinesite v trgovino. Prejeli boste novo kartico, s stare pa se vam bo, v roku do največ 15 dni, preneslo morebitno še neizkoriščeno dobroimetje.

Če nimate dostopa do portala Moj SPAR plus, izpolnite obrazec Nadomestilo izgubljene kartice, ki ga dobite na vseh prodajnih mestih. Na osnovi izpolnjenega obrazca boste takoj prejeli novo kartico. Od tega trenutka dalje boste imeli še največ 15 dni obe kartici aktivni, nato bo stara kartica postala neaktivna, z nje pa se vam bo preneslo morebitno še neizkoriščeno dobroimetje.
Enak postopek velja tudi v primerih poškodovane ali uničene kartice oz. nalepk.

Ukradli so mi kartico, na kateri imam precej dobroimetja. Kako jo lahko prekličem?
V primeru, da imate dostop do portala Moj SPAR plus, kartico najprej blokirajte. V tem trenutku kartica ni več aktivna. Odpre se vam že izpolnjen obrazec Nadomestilo izgubljene kartice, ki ga natisnite in prinesite v trgovino. Prejeli boste novo kartico, s stare pa se vam bo, v roku do največ 15 dni, preneslo morebitno še neizkoriščeno dobroimetje.

V kolikšnem času po preklicu je kartica neaktivna?
V trenutku blokiranja
kartice le-ta postane neaktivna.

Ali lahko dobim še eno kartico z enako črtno kodo za družinskega člana?
Ne, duplikata kartice oz. nalepk ne izdajamo. Če imate premalo nalepk, lahko z obrazcem Nadomestilo izgubljene kartice zaprosite za novo kartico, poleg katere boste dobili še dodatnih 5 nalepk.

Izgubil sem nalepke s črtno kodo. Kaj naj naredim?
Svetujemo vam, da zaprosite za novo kartico in se tako izognete morebitni zlorabi. V primeru, da imate dostop do portala Moj SPAR plus, kartico najprej blokirajte. Izpolnite obrazec Nadomestilo izgubljene kartice, ga oddajte v trgovini in prejeli boste novo kartico in komplet nalepk.

Nalepke s črtno kodo se mi pogosto odlepijo. Ali lahko dobim nove?

NE, samo nalepk s črtno kodo ne morete dobiti naknadno. Svetujemo vam, da si priskrbite novo SPAR plus kartico, ob kateri boste dobili dodatnih 5 nalepk ali pa pridobite SPAR plus e-kartico.

Izgubil sem upokojensko kartico in pred kratkim prevzel novo (nadomestno) kartico. Lahko koristim iste ugodnosti kot prej?
Z novo kartico lahko normalno zbirate in unovčujete dobroimetje, ne boste pa mogli koristiti 10 % upokojenskega popusta (dokler kartica ne bo zavedena v vaš profil). Do vnosa podatkov oz. v profil vaše kartice v sistem pa se kartica obravnava kot "navadna kartica" brez dodatnih ugodnosti za upokojence. Spremembo statusa bomo naredili po 15 dneh.

Če nimate dostopa do portala Moj SPAR plus, nam pišite na spar.plus@spar.si ali nas pokličite na brezplačno številko 080 82 44, da na vašo željo zaščitimo dobroimetje oz. blokiramo kartico. V primeru, da bi najditelj poskusil kartico zlorabiti, bi bila v neaktivnem statusu. Lahko pa izpolnite obrazec Nadomestilo izgubljene kartice in na osnovi le-tega boste prejeli novo kartico, na katero se vam bo preneslo tudi morebitno dobroimetje s stare kartice.