Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.  Vas zanima več?

  • info_pomoc_720x370.jpg

SPAR PLUS

Pogosta vprašanja in odgovori

Osebni podatki, varovanje

Zakaj potrebujete moje osebne podatke na Pristopnici?
Vaše osebne podatke potrebujemo za aktivacijo kartice, nadaljnjo ustrezno uporabo kartice in koriščenje dobroimetja na kartici. Z vašo privolitvijo vam bomo glede na vaše osebne podatke lahko poslali tudi vam prilagojeno ponudbo.

Zakaj potrebujete podatke o družinskih članih?
Podatki o družinskih članih niso obvezni
in nam jih posredujete le, če želite. Če nam te podatke zaupate, vam bomo lahko pošiljali dodatne ponudbe in ugodnosti npr. za otroške izdelke (Sparky, igrače …).

Ali lahko dobim kartico brez posredovanja osebnih podatkov?

NE, v kolikor nam ne boste posredovali tistih osebnih podatkov, ki so obvezni, SPAR plus kartice žal ne morete dobiti.

Kaj se zgodi, če vam posredujem napačne podatke?

Osebnega dokumenta pri pristopu v SPAR plus ne preverjamo. Kot pa lahko preberete v Splošnih pogojih poslovanja za imetnike SPAR plus kartice, s podpisom Pristopnice zagotavljate, da so vaši osebni podatki točni.

Kako naj vem, da moji osebni podatki ne bodo zlorabljeni?
SPAR Slovenija je na slovenskem trgu veliko podjetje. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov smo zavezani skrbno čuvati osebne podatke, ki nam jih zaupate. Zagotavljamo vam, da je vsakršna bojazen o zlorabi odveč in nam lahko popolnoma zaupate.

Zakaj moram pri dodajanju ali spremembi podatkov ponovno izpolnjevati obrazce?
Za vsako spremembo osebnih podatkov, kar je tudi samo vpis e-maila, potrebujemo vaš podpis. Tako se izognemo kakršnimkoli zlorabam in lažnim spreminjanjem, dodajanjem podatkov, kar je predvsem zaščita za vas. V primeru da imate dostop do portala Moj SPAR plus, lahko večino osebnih podatkov spremenite na portalu in vam obrazcev ni potrebno izpolnjevati.