Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.  Vas zanima več?

  • info_pomoc_720x370.jpg

SPAR PLUS

Pogosta vprašanja in odgovori

Splošno o SPAR plus kartici

Pripravili smo seznam pogosto zastavljenih vprašanj o SPAR plus kartici v upanju, da boste že tukaj našli ustrezen odgovor na vaše vprašanje.
V primeru, da ne boste našli ustreznega odgovora na vaše vprašanje, nam pošljite e-pošto na spar.plus@spar.si ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 82 44 (med tednom, od 8.00 do 20.00).

Splošni pogoji poslovanja s SPAR plus kartico so objavljeni tukaj.

Splošno o SPAR plus kartici

Katere so prednosti SPAR plus kartice?

Dobroimetje (denar), ki ga prejmete ob nakupu določenih izdelkov ali na celoten nakup, se na kartici avtomatično shranjuje in sešteva, unovčite pa ga lahko sproti pri vsakem nakupu ali ga zbirate na kartici celo koledarsko leto.

Hkrati je kartica identifikacija za posebne popuste, ki so namenjeni le imetnikom kartice. Tako boste deležni dodatnih ekskluzivnih popustov in ugodnosti na izbrane izdelke ali na celoten nakup.

Kupci, ki se izkažete kot upokojenci, ste deležni še dodatnih ugodnosti in akcij, ki so namenjene le vam.

Kje in kako pridobim SPAR plus kartico?

Postopek pridobitve kartice je zelo enostaven. Pristopnico za SPAR plus kartico najdete na spletni strani (Postani član SPAR plus)na voljo pa je tudi v vseh trgovinah Spar ali Interspar.
Pristopnico, ki jo izpolnite na spletni strani, natisnete ter prinesete v trgovino. Lahko pa izpolnite obrazec, ki ga dobite v trgovinah. SPAR plus kartico v obeh primerih dobite v trgovinah Spar, Interspar in SPAR partner takoj po oddaji Pristopnice in jo že takoj lahko tudi uporabite.   

Ali kartica velja takoj, ko jo dobim?

Da. Kartica deluje takoj, ko jo prejmete, saj se aktivira ob prvem skeniranju na blagajni.

Kje najdem serijsko število svoje kartice?

Serijska številka kartice je vidna na hrbtni strani vaše SPAR plus kartice in na pripadajočih nalepkah s črtno kodo.

S serijsko številko vaše kartice lahko tudi dostopate do svojega profila na portalu Moj SPAR plus.

Zakaj sem poleg kartice dobil še dodatne nalepke s črtno kodo?
Dodatne nalepke s črtnimi kodami vam olajšajo poslovanje s kartico. Prilepite si jih lahko na mobilni telefon, denarnico, kakšno drugo kartico … Na ta način imate vedno s seboj kodo, ki vam omogoča zbiranje in unovčevanje dobroimetja/denarja na kartici ter koriščenje vseh ostalih ugodnosti, ki so namenjene samo imetnikom kartice. Nalepke lahko razdelite med svoje najbližje in skupaj zbirate dobroimetje na eni kartici.

Ali lahko SPAR plus kartico uporabljam tudi v drugih državah, kjer so prisotne trgovine Spar in Interspar?
Ne. Kartica je veljavna samo na območju Republike Slovenije.

Kakšna je razlika med SPAR darilno kartico in SPAR plus kartico?

SPAR darilna kartica je napredna elektronska oblika SPAR darilnih bonov. Omogoča možnost plačevanja v vseh trgovinah Spar, Interspar, franšiznih trgovinah SPAR partner, trafikah Spar in Interspar ter Restavracijah Interspar. SPAR plus kartica pa je kartica ugodnosti, ki vam omogoča koriščenje določenih ugodnosti in na ta način nagrajuje zvestobo kupcev.

Ali lahko kartico uporabljam tudi v ostalih trgovinah znotraj trgovskih centrov (npr. v Hervisu v Cityparku)?
NE. Kartico lahko uporabljate izključno v trgovinah Spar, Interspar in SPAR partner ter v Restavracijah Interspar.

Živim v Italiji in redno zahajam v Sparovo trgovino v Sloveniji. Ali lahko dobim SPAR plus kartico?
DA. Zaželeno je, da poleg ostalih obveznih podatkov na Pristopnico napišete tudi svoj e-mail, prek katerega vas bomo lahko obvestili o tekoči ponudbi in ugodnostih za člane.

Na blagajni so bile sočasno tri kartice, vključno z mojo, in nobena ni bila podpisana. Nisem prepričan, da sem vzel pravo. Kje lahko preverim, ali imam pri sebi res svojo kartico?
Najhitreje boste ugotovili ali imate pravo kartico, če pošljete e-mail na spar.plus@spar.si ali pa pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 82 44. Lahko pa se oglasite tudi v vaši trgovini, kjer vam bodo z veseljem pomagali.

Kako lahko zaščitim svojo kartico?

  • Pazite, da kartice ne izgubite
  • pazite, komu zaupate kartico in/ali nalepko/e ter
  • ne povejte nikomur gesla za dostop do portala Moj SPAR plus.