Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.  Vas zanima več?

  • info_pomoc_720x370.jpg

E-kartica

Pogosta vprašanja in odgovori

Kaj je SPAR plus e-kartica?
SPAR plus e-kartica je MMS sporočilo s sliko črtne kode SPAR plus kartice, ki jo imetnik SPAR plus kartice prejme na svoj mobilni telefon. Svojo plastično kartico oz. nalepko s črtno kodo kartice lahko pustite doma, saj ste s pomočjo mobilnega telefona deležni vseh ugodnosti, ki so namenjene imetnikom SPAR plus kartice. E-kartica ima enake funkcije kot plastična kartica oz. nalepke s črtno kodo kartice.

Kako prejmem e-kartico?
Postopek pridobitve e-kartice je enostaven in brezplačen.

Imetnik SPAR plus kartice pošlje na številko 031 316 316 SMS sporočilo z vsebino SPAR SERIJSKA ŠTEVILKA SPAR PLUS KARTICE in sledi navodilom, ki jih prejme v SMS sporočilih.
Po sprejetju Splošnih pogojev boste prejeli MMS sporočilo s sliko črtne kode vaše SPAR plus kartice.

Na svojem telefonu imam naloženo SPAR plus aplikacijo za Android. Ali lahko vseeno pridobim tudi e-kartico (MMS sliko s črtno kodo kartice)?
Da, lahko pridobite tudi e-kartico v obliki MMS sporočila. E-kartico imate sicer že v aplikaciji SPAR plus in jo lahko vidite v meniju Moj SPAR plus.

Kje in kako lahko uporabljam e-kartico?
E-kartico lahko uporabljate na enak način kot plastično SPAR plus kartico ali nalepke s črtno kodo kartice. Z e-kartico imate vedno s seboj kodo, ki vam omogoča zbiranje in unovčevanje dobroimetja/denarja na kartici ter koriščenje vseh ostalih ugodnosti, ki so namenjene samo imetnikom kartice.
E-kartico lahko uporabljate v vseh trgovinah Spar in Interspar.

Ali moram za pridobitev e-kartice kaj plačati?
Vsa SMS in MMS sporočila, tudi SPAR plus e-kartica v obliki MMS sporočila, ki jih pošilja podjetje Spar Slovenija, so za uporabnika storitve brezplačna.
Vsa SMS sporočila, ki pa jih vi pošiljate, se obračunavajo po ceniku vašega mobilnega operaterja.

Imam težave pri pridobivanju e-kartice. Kaj sem naredil narobe?
Pri pošiljanju zahtev za pridobitev e-kartice morate natančno slediti navodilom, ki jih prejmete v SMS sporočilih, v nasprotnem primeru e-kartice ne boste mogli prejeti.
V nadaljevanju navajamo nekaj najbolj pogostih napak, ki se lahko pripetijo uporabniku. Vljudno vas prosimo, da najprej preverite spodnje napake in jih poskušate odpraviti.

  • E-kartico lahko prejmete le za svojo aktivno SPAR plus kartico (ne morete je prejeti za serijsko številko kartice, ki ste jo nadomestili z novo).
  • V primeru, da ste pridobili plastično kartico pred manj kot 30 dnevi oz. vas še nismo vnesli v sistem, ne morete prejeti e-kartice. Ko bo profil vaše SPAR plus kartice vnesen v sistem, boste imeli možnost pridobiti svojo e-kartico.
  • Za sprejem e-kartice morate potrditi Splošne pogoje poslovanja in sicer tako, da v poslanem sporočilu obvezno vpišete besedo DA.
  • V SMS sporočilih, ki jih pošiljate, upoštevajte nekaj splošnih navodil:
             - Serijska števila SPAR plus kartice je vedno 8-mestna številka.  
             - Serijska številka kartice je vidna na hrbtni strani plastične SPAR plus kartice.
             - Velikost črk (male, velike črke…) v sporočilu ni pomembna.
             - Med besedami SPAR, DA in serijsko številko kartice oz. med besedami SPAR, DA, serijsko številko kartice
                in rojstnim datumom mora biti presledek.
             - Rojstni datum mora biti zapisan v formatu DD.MM.LLLL
             - Med dnevom, mesecem in letom morajo biti v sporočilu pike.
             - V poslanem sporočilu, v katerem potrjujete, da se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja, mora biti
                vsebovana beseda DA.
     
  • E-kartico lahko prejmete le v primeru, da ste uporabnik/naročnik enega izmed slovenskih mobilnih operaterjev, in da vaš mobilni telefon omogoča sprejem/pošiljanje MMS sporočil.

V primeru, da imate še vedno težave pri pridobivanju e-kartice, nam pišite na spar.plus@spar.si oz. nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 82 44.

Imam star mobilni telefon. Ali lahko tudi jaz pridobim e-kartico?
E-kartica deluje na vseh mobilnih telefonih, ki omogočajo pošiljanje/sprejemanje večpredstavnostnih sporočil (MMS sporočil). V primeru, da ne veste, ali to vaš mobilni telefon omogoča, predlagamo, da se obrnete na vašega mobilnega operaterja in se pozanimate, ali imate z vašim modelom telefona možnost pošiljanje/sprejemanje MMS sporočil.
V primeru, da vaš mobilni telefon omogoča sprejemanje MMS sporočil, in ste imetnik SPAR plus kartice, lahko pošljete zahtevo za e-kartico na številko 031 316 316, v sporočilo pa zapišete: SPAR SERIJSKA ŠTEVILKA SPAR PLUS KARTICE.

Imam mobilni telefon italijanskega operaterja. Ali lahko vseeno pridobim e-kartico?
Ne, pridobitev e-kartice z italijansko mobilno številko ni mogoča. Storitev e-kartica lahko uporabljajo le uporabniki/naročniki omrežja Mobitel, Simobil, Tušmobil, Debitel, Izimobil in Mmobil, kot tudi uporabniki predplačniških paketov navedenih ponudnikov telekomunikacijskih storitev na območju Republike Slovenije.

Ne vem, ali sem vam pri vpisu v SPAR plus posredoval telefonsko številko mojega mobilnega telefona. Ali lahko vseeno pridobim e-kartico?
Zahtevo za e-kartico lahko pošljete ne glede na to, ali ste nam posredovali telefonsko številko vašega mobilnega telefona ali ne.

Odvisno od tega, ali je v bazi strank zavedena vaša mobilna številka ali ne, boste v SMS sporočilih prejeli različne oblike teksta. V nadaljevanju   je opisanih nekaj različnih situacij:

  • V primeru, da pošiljate zahtevo za e-kartico iz telefonske številke, ki se ujema s podatki v sistemu, boste prejeli SMS sporočilo: »Veseli nas vase zanimanje za naso storitev Moja e-kartica. Ce se strinjate s Splosnimi pogoji, objavljenimi na https://www.spar.si/spar/spar_plus /splosnipogoji.htm , odgovorite na to sporocilo z vsebino SPAR DA SERIJSKA ST. KARTICE
  • V primeru, da pošiljate zahtevo za e-kartico iz telefonske številke, ki se NE ujema s podatki v sistemu, boste prejeli SMS sporočilo: »Telefonska stevilka, na katero zelite prejeti Mojo e-kartico, se ne ujema s podatki v nasi bazi. Prosimo pisite nam na spar.plus@spar.si, da preverimo pravilnost podatkov.«
  • Če nam niste posredovali vaše telefonske številke in je tudi nimamo zavedene v sistemu, boste prejeli SMS sporočilo: »V bazi podatkov se nimamo zabelezene vase telefonske stevilke. Ce se strinjate s Splosnimi pogoji, objavljenimi na www.spar.si, odgovorite z vsebino SPAR DA SERIJSKA ST. KARTICE ROJSTNI DATUM.«

V vsakem izmed teh primerov sledite navodilom, ki ste jih prejeli v SMS sporočilih.

Na telefonu sem izbrisal MMS sporočilo s sliko črtne kode kartice. Ali lahko še enkrat pridobim e-kartico?
Da. Četudi ste s telefona izbrisali MMS sporočilo z e-kartico, jo lahko ponovno pridobite tako, da na številko 031 316 316 še enkrat pošljete SMS sporočilo z vsebino SPAR SERIJSKA ŠTEVILKA SPAR PLUS KARTICE in ponovno boste prejeli MMS sporočilo s sliko črtne kode vaše SPAR plus kartice.

Imam nov mobilni telefon, vendar imam isto številko kot prej. Ali lahko še enkrat pridobim e-kartico?
Da. Če imate nov mobilni telefon in isto telefonsko številko, lahko e-kartico ponovno pridobite tako, da na številko 031 316 316   še enkrat pošljete SMS sporočilo z vsebino SPAR SERIJSKA ŠTEVILKA SPAR PLUS KARTICE in ponovno boste prejeli MMS sporočilo s sliko črtne kode vaše SPAR plus kartice.

Imam nov mobilni telefon in tudi novo telefonsko številko. Kako ponovno pridobim e-kartico?
E-kartico lahko ponovno pridobite le tako, da se v sistemu najprej spremeni številka vašega mobilnega telefona, in šele nato boste lahko na vaš novi mobilni telefon prejeli e-kartico.
Vašo GSM številko lahko kadarkoli sami spremenite na portalu Moj SPAR plus. Če dostopa do portala Moj SPAR plus nimate, izpolnite obrazec Sprememba osebnih podatkov. Izpolnjen obrazec oddajte v trgovini in najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca, bodo vaši podatki spremenjeni.
Po opravljeni spremembi telefonske številke pošljite zahtevo za e-kartico na številko 031 316 316, v SMS sporočilo zapišite SPAR SERIJSKA ŠTEVILKA SPAR PLUS KARTICE in sledite navodilom, ki jih prejmete v prejetih SMS sporočilih. Po sprejetju Splošnih pogojev boste prejeli na vaš novi mobilni telefon MMS sporočilo s sliko črtne kode vaše SPAR plus kartice.

V trgovini mi na blagajni ni prebralo kode / e-kartice. Kaj bi bilo lahko narobe?

  • Kakovost branja črtne kode na blagajni je odvisna tudi od velikosti ekrana ter vrste mobilnega telefona. V primeru zelo majhnega ekrana telefona se lahko zgodi, da je koda z e-kartice slabše berljiva.
  • V MMS-u je pod črtno kodo napisana tudi 8-mestna serijska številka vaše SPAR plus kartice, ki jo lahko uporabite v primeru, da črtne kode s telefona ni možno prebrati s skenerjem na blagajni. V tem primeru boste dobroimetje lahko samo naložili, ne boste pa ga mogli unovčiti z vaše SPAR plus kartice.
  • E-kartico je možno prebrati izključno z ročnim skenerjem na navadnih in Ekspres blagajnah. V primeru, da ste npr. na Ekspres blagajni poskenirali e-kartico tam, kjer se skenira izdelke, potem vam e-kartice skener ni zaznal. Pri naslednjem nakupu uporabite ročni skener, ki se nahaja na vsaki Ekspress blagajni.

Sedaj smo vsi v družini skupaj zbirali dobroimetje na eno kartico in sicer smo uporabljali nalepke z EAN kodo kartice in plastično kartico. Ali lahko sedaj tudi z e-kartico skupaj zbiramo dobroimetje na eno kartico?
Da, tudi z e-kartico lahko skupaj zbirate dobroimetje na eni kartici. E-kartico, ki ste jo prejeli v obliki MMS sporočila, posredujete naprej vašim družinskim članom in tako boste vsi skupaj zbirali dobroimetje na eno kartico.

Imam novo SPAR plus kartico. Ali moram sam pridobiti novo e-kartico?
Da. V primeru, da ste zamenjali svojo SPAR plus kartico, si morate sami pridobiti e-kartico s serijsko številko vaše nove SPAR plus kartice.
Vaša zahteva za novo e-kartico bo delovala šele potem ko bomo podatke o vaši novi kartici vnesli v sistem, to pa je najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca Nadomestilo izgubljene kartice v trgovini.
Novo e-kartico lahko pridobite tako, da na številko 031 316 316   pošljete SMS sporočilo z vsebino SPAR SERIJSKA ŠTEVILKA NOVE SPAR PLUS KARTICE in sledite navodilom, ki jih prejmete v SMS sporočilih. Po sprejetju Splošnih pogojev boste prejeli MMS sporočilo s sliko črtne kode vaše SPAR plus kartice.

Ukradli so mi mobilni telefon, kjer sem imel tudi e-kartico. Kako jo lahko prekličem?
V primeru, da imate dostop do portala Moj SPAR plus, kartico najprej blokirajte. V tem trenutku plastična SPAR plus kartica, nalepke z EAN kodo kartice in e-kartica niso več aktivne. Če dostopa do portala Moj SPAR plus nimate, nam pišite na spar.plus@spar.si ali pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 82 44.
Na osnovi obrazca Nadomestilo izgubljene kartice boste prejeli novo plastično SPAR plus kartico. Po prejetju plastične kartice lahko ponovno pošljete zahtevo za novo e-kartico, vendar šele potem ko vas bomo vnesli v sistem.

Ali so sporočila, ki jih prejmem na svoj mobilni telefon, plačljiva?

Ne, sporočila o posebnih ugodnostih namenjenih imetnikom SPAR plus kartice, ki jih SPAR pošilja imetnikom kartice,
so brezplačna.

Na svoj telefon ne želim več prejemati sporočil o posebnih ugodnostih. Kako se lahko odjavim od prejemanja sporočil?
Od prejemanja brezplačnih sporočil se lahko odjavite kadarkoli in sicer pošljete na številko 031 316 316 SMS sporočilo z vsebino SPAR ODJAVA SERIJSKA ŠTEVILKA KARTICE (primer SPAR ODJAVA 12345678). S tem se boste odjavili od prejemanja informacij o ugodnostih in posebnih ponudbah, povezanih s SPAR plus kartico.

Na svoj telefon ne želim več prejemati sporočil o posebnih ugodnostih, vendar bi kljub temu še vedno želel uporabljati svojo e-kartico. Ali bo to možno tudi po odjavi?

Da, s SMS sporočilom SPAR ODJAVA SERIJSKA ŠTEVILKA KARTICE se odjavite le od prejemanja SMS ali MMS sporočil o ugodnostih namenjenih imetnikom kartice, medtem ko lahko vašo e-kartico še naprej normalno uporabljate.