Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.  Vas zanima več?

  • info_pomoc_720x370.jpg

Mobilna aplikacija

Pogosta vprašanja in odgovori o mobilni aplikaciji SPAR plus

Kaj je SPAR plus mobilna aplikacija?
Mobilna aplikacija SPAR plus je program, ki se ga lahko namesti na pametni mobilni telefon Android ali iPhone. Uporabniku omogoča iskanje trgovin Spar in Interspar ter Restavracij Interspar, pregled aktualnih letakov in pripravo lastnega nakupovalnega listka kar na mobilnem telefonu.
Aplikacija je enostaven pripomoček za vse imetnike SPAR plus kartice, saj imajo lahko tako svojo SPAR plus kartico vedno s seboj – prikazana je v obliki e-kartice. Uporabnik lahko pusti svojo plastično SPAR plus kartico ali nalepke s črtno kodo kartice kar doma in je s pomočjo mobilnega telefona deležen vseh ugodnosti, ki so namenjene imetnikom SPAR plus kartice.

Na katerih telefonih se lahko uporablja SPAR plus aplikacija?
Mobilna aplikacija SPAR plus je namenjena pametnim telefonom z operacijskim sistemom Android in iOS (iPhone).

Aplikacijo si lahko naložijo vsi uporabniki telefonov, ki imajo naložene operacijske sisteme Android 2.1 (Eclair), Android 2.2.x (Froyo) in Android 2.3.x (Gingerbread) oz. iOS 4.x in iOS 5.

Imam mobilni telefon Samsung, na katerem imam naložen operacijski sistem 1.6. Ali si lahko vseeno naložim aplikacijo?
Ne, aplikacijo si lahko naložijo le uporabniki, ki imajo pametni telefon z operacijskim sistemom Android 2.1 ali novejšimi verzijami.
Vseeno pa lahko dobite e-kartico, ki jo prejmete na svoj telefon v obliki MMS sporočila. Za pridobitev e-kartice pošljite SMS sporočilo na številko 031 316 316 z vsebino SPAR SERIJSKA ŠTEVILKA SPAR PLUS KARTICE in na vaš mobilni telefon boste prejeli MMS sporočilo s sliko črtne kode vaše kartice.

Imam pametni telefon Nokia, na katerem imam naložen operacijski sistem Symbian. Ali si lahko vseeno naložim aplikacijo?
Ne, aplikacijo si lahko naložijo le uporabniki pametnih telefonov z operacijskim sistemom Android in iOS.

Vseeno pa lahko dobite e-kartico, ki jo prejmete na svoj telefon v obliki MMS sporočila. Za pridobitev e-kartice pošljite SMS sporočilo na številko 031 316 316 z vsebino SPAR SERIJSKA ŠTEVILKA SPAR PLUS KARTICE in na vaš mobilni telefon boste prejeli MMS sporočilo s sliko črtne kode vaše kartice.

Ali je SPAR plus aplikacija plačljiva?
Ne, SPAR plus aplikacija je brezplačna.

Kje si lahko naložim SPAR plus aplikacijo?
Povezave, preko katerih si lahko naložite SPAR plus aplikacijo, so na voljo na spletni strani www.spar.si .
Aplikacija za telefone iPhone se nahaja na spletni strani App Store, aplikacija za Android telefone pa na Android market. V iskalnik na teh spletnih straneh se vpiše besede 'SPAR plus' in med zadetki bo povezava, preko katere si lahko uporabnik naloži SPAR plus aplikacijo.

Zakaj na svojem telefonu ne vidim slike s črtno kodo e-kartice?
Za prikaz Moje e-kartice se morate najprej prijaviti v Moj SPAR plus. To storite tako, da v prazne okvirčke v meniju Moj SPAR plus vnesete serijsko številko vaše kartice ter geslo, ki ste si ga določili ob prvi prijavi v Moj SPAR plus.

Še nikoli nisem dostopal do portala Moj SPAR plus. Kje se lahko registriram?

Če še niste registrirani na portalu Moj SPAR plus, lahko to storite:
     na internetni strani www.spar.si - zavihek SPAR plus / Moj SPAR plus / Nov uporabnik

  • Na   portal se lahko registrirate le v primeru, da ste posredovali svoj e-mail naslov pri prijavi v SPAR plus ali na obrazcu Sprememba osebnih podatkov.
  • V primeru, da nam niste posredovali vašega e-mail naslova, izpolnite obrazec Sprememba osebnih podatkov, nanj dopišite vaš e-mail naslov in najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca v trgovini boste lahko začeli dostopati do portala Moj SPAR plus.
    - v aplikaciji v meniju Moj SPAR plus, kjer kliknete na ikono Nov uporabnik, ali izberete meni Nastavitve in kliknete na Nov uporabnik.
  • Preko aplikacije se lahko registrirate le v primeru, da ste nam posredovali svoj e-mail naslov pri prijavi v SPAR plus ali na obrazcu Sprememba osebnih podatkov, ter dovolite obveščanje preko e-mail naslova ali mobilnega telefona.
  • V primeru, da nam niste posredovali vašega e-mail naslova, izpolnite obrazec Sprememba osebnih podatkov, nanj dopišite vaš e-mail in najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca v trgovini boste lahko začeli dostopati do portala Moj SPAR plus.
  • V primeru, da ste nam posredovali svoj e-mail naslov, vendar ne dovolite obveščanje preko e-maila ali mobilnega telefona, se lahko na portal registrirate le preko internetne strani www.spar.si.

Kje dobim geslo za dostop v Moj SPAR plus?
Geslo ste si določili sami ob prvi prijavi v portal Moj SPAR plus.

Zakaj se ne morem prijaviti v Moj SPAR plus?

Za dostop v Moj SPAR plus morate biti najprej registrirani na portalu Moj SPAR plus.   
V primeru, da ste registrirani na portalu Moj SPAR plus in se kljub temu ne morete prijaviti v Moj SPAR plus, vas vljudno prosimo, da najprej preverite spodnje napake in jih poskušate odpraviti.

  • Ali ste se prijavili s pravim geslom?
  • Ali ste geslo vpisali z velikimi ali z majhnimi črkami?
  • Ste preverili, da imate dostop do interneta, saj je to pogoj da se lahko prijavite v Moj SPAR plus?

V primeru, da se še vedno ne morete prijaviti na Moj SPAR plus, nam pišite na spar.plus@spar.si oz. nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 82 44.

Želim poiskati trgovine Interspar v Mariboru. Kako lahko to naredim?
V primeru, da želite najti trgovine Interspar v Mariboru, imate na voljo več različnih možnosti iskanja.

V meni Poišči trgovino/restavracijo označite gumb Interspar ter

  • v polje Kraj vpišete besedo Maribor ali
  • v polje Poštna številka vpišete številko 2000

ter kliknete na gumb Išči. V seznamu boste dobili prikazane vse trgovine Interspar v Mariboru.

Želim poiskati vse Restavracije Interspar v Sloveniji. Kako lahko to naredim?
V meni Poišči trgovino/restavracijo označite ikono Rest ter kliknete na gumb Išči. V seznamu boste dobili prikazane vse Restavracije Interspar v Republiki Sloveniji.

Iščem trgovine v Kopru. Zakaj mi aplikacija ne prikaže pravilnih podatkov?
Za iskanje morate imeti na vašem telefonu vklopljen GPS.

Kaj nudi meni Nakupovalni listek?

V meniju si lahko pripravite svoje nakupovalne listke. Tako imate svoj nakupovalni listek napisan kar v vašem mobilnem telefonu in ga lahko kadarkoli pogledate, tudi ko ste v trgovini in nakupujete.

Kako si lahko pripravim svoj nakupovalni listek?
Nakupovalni listek pripravite zelo enostavno in sicer tako, da v meniju Nakupovalni listek kliknete na gumb + . Odpre se novo okno, kjer v prazno polje vpišete ime nakupovalnega listka, ter kliknete na gumb OK. Odpre se prazen nakupovalni listek, kamor s klikom na gumb + dodajate izdelke po izbiri. V polja lahko vnašate količine in imena izdelkov, ki jih želite dodati na vaš nakupovalni listek.

Kaj pomeni gumb Osveži v meniju Nakupovalni listek?
Če ste prijavljeni v Moj SPAR plus, imate v meniju Nakupovalni listek aktiven gumb Osveži. S klikom na ta gumb osvežite podatke med aplikacijo in portalom Moj SPAR plus, kjer si tudi lahko pripravite nakupovalne listke, in jih na ta način prenesete tudi v aplikacijo. V primeru, da niste prijavljeni na Moj SPAR plus, gumb Osveži ni viden.

Na portalu sem si pripravil nakupovalni listek. Kako ga prenesem v aplikacijo?
Da lahko nakupovalni listek, ki ste si ga pripravili na portalu Moj SPAR plus, prenesete v aplikacijo, morate biti prijavljeni v Moj SPAR plus.   Če ste prijavljeni v Moj SPAR plus, imate v meniju Nakupovalni listek aktiven gumb Osveži. S klikom na ta gumb v aplikacijo prenesete nakupovalni listek, ki ste si ga pripravili na internetni strani na portalu Moj SPAR plus.