Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.  Vas zanima več?

  • jesenska-vadba-720x370.jpg

Trendi

Jesenska vadba

Tudi če se poletne temperature poslavljajo in se ozračje vse bolj ohlaja, se vam telesni vadbi na svežem zraku ni treba odpovedati.

Jesen je pravzaprav idealen letni čas za vadbo na prostem, saj zmerne temperature precej manj obremenjujejo telo in omogočajo telesno aktivnost tudi tistim, ki so sicer občutljivi na visoke temperature. Preizkusite t. i. evolucijski fitnes, ki za vadbo izkorišča naravo in vse, kar ponuja, – izven zaprtih prostorov in brez naprav za fitnes. Namesto uteži uporabite kamne, trebušnjake izvajajte na travnati podlagi, tecite v hrib, preskakujte skale in splezajte na drevo, če vam je volja. Evolucijski fitnes predstavlja vrnitev k naravnemu človekovemu gibanju in ponuja raznoliko vadbo za celotno telo. Izvajate ga lahko tudi v mestu – v parkih in na gozdnih poteh, kjer boste zagotovo naleteli na primerna naravna telovadna 'orodja'. Pri tem pa je pametno upoštevati naslednjih nekaj jesenskih nasvetov.

Oblecite se …

… v več plasteh. Tako lahko uravnavate telesno temperaturo in poskrbite, da vam ni ne vroče niti vas ne zebe. Pametno je izbrati oblačila iz materiala dry fit, saj se hitro sušijo in odvajajo znoj proč od telesa ter tako skrbijo, da se ne bi prehladili.

Ogrejte se

Ko so temperature nižje, telo potrebuje dlje časa, da se ogreje, zato čas ogrevanja ustrezno podaljšajte. Če se v poletnih mesecih ogrevate 5 minut, ob hladnejših temperaturah čas podaljšajte na 10 minut. S tem boste zmanjšali možnost poškodb.

Pijte, četudi niste žejni

Čeprav je zunaj hladno, to še ne pomeni, da potrebujete manj tekočine. Pred vadbo spijte dovolj tekočine, pa tudi med vadbo vnosa ne zmanjšujte. Dehidriranost se namreč lahko pojavi tudi v hladnejših mesecih.