Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.  Vas zanima več?

  • cvrste-roke-720x370.jpg

Ideje

15 minut za čvrste roke in dekolte

Si želite lepo oblikovati zgornji del telesa – roki, prsi in hrbet? Lotite se treh vaj, ki bodo prinesle vidne rezultate, če jih boste mesec dni izvajali vsak drugi dan. Pred začetkom vadbe se vsaj dve minuti ogrevajte, na primer s poskoki, še posebej dobro pa ogrejte ramenski obroč. Sklop vseh teh treh vaje ponovite trikrat.

1. POLSKLECE.
Postavite se v položaj za sklece, le da se s kolenoma dotikate tal, oprete pa se na iztegnjeni roki, ki naj bosta razširjeni v širini ramen. Pokrčite roki in se s komolcema navzven spustite proti tlom in se nato dvignite. Vajo ponovite od 8- do 12-krat.

2. ZAMAHI.
Ulezite se na trebuh in malce privzdignite glavo. Nogi pokrčite nazaj, koleni pa razprite. Roki iztegnite in ju postavite predse ter ju nato premaknite za hrbet, nad zadnjico. Nato ju znova iztegnite naprej. Hrbtenica mora biti pri tem ves čas poravnana. Naredite od 8 do 10 ponovitev.

3. STRANSKI DVIG. Ulezite se na desni bok in se oprite na desni komolec, nogi naj bosta iztegnjeni in poravnani. Zdaj vzravnajte telo – stopali, stegna, boki in ramena morajo biti poravnani. Tak položaj zadržite pol minute, nato se obrnite na levi bok.