Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.  Vas zanima več?

  • pozivila-720x370.jpg

Trendi

POMLADNA 'POŽIVILA'

»Če ste pozimi jedli veliko ogljikovih hidratov, maščob in sladkorja, morate organizmu v pomladnem času ponuditi več vitaminov in pustih beljakovin,« pravi nutricionistka Andreja Širca Čampa.

Namesto težke mastne hrane, ki lahko stopnjuje občutek utrujenosti, pojejte več svežega sadja in zelenjave ter poskrbite, da bo na krožniku več rib in oreščkov, ki so poleg esencialnih maščobnih kislin dober vir naravnega koencima Q10 in vitamina E. Koencim Q10 ima pomembno vlogo pri nastajanju energije v naših celicah. Poleg tega pa sta z vitaminom E močna antioksidanta. Ključni v boju proti utrujenosti so tudi vitamin C, vitamin B3, ki krepi zbranost in odzivnost, ter železo, ki celice oskrbuje s kisikom, kar je pomembno za proizvajanje energije. Če nam primanjkuje železa, postanemo slabokrvni in prav utrujenost je prvi simptom, ki nas opozori na to. Zaradi tega naj v prehrani ne manjka naravnih virov železa – mesa, jetrc, bučk in fig. »Še pred pomladjo začnite izgubljati 'zimsko zalogo' pridobljenih kilogramov. Svetujem redne manjše obroke, ker z večjimi obroki še dodatno obremenjujemo presnovo. Zajtrk je obvezen, tako kot zadosten vnos tekočine čez dan, torej od 1,5 do 2 litra vode ali mineralne vode. Če pijemo premalo, smo bolj utrujeni,« pravi Andreja Širca Čampa.

POSKUSITE: SMOOTHIE PROTI UTRUJENOSTI

Zajtrk kot posladek, ki vas bo oskrbel z energijo za celotno dopoldne? Se sliši vabljivo, kajne? Zanj potrebujete 150 gramov jagod, ki so odlično pomagalo pri odvajanju strupov iz telesa (poleg tega so bogate z železom, natrijem, s kalcijem, provitaminom A in z vitamini B1, B2 in C), pest mešanih oreškov SPAR VITAL, 150 gramov melone in 115 gramov breskovega kompota SPAR VITAL. Vse sestavine zmešajte v mešalniku in zaužijte sveže.
Dober tek!