NAŠA ZAVEZA: SPREMINJAMO VSEBNOST SLADKORJA IN SOLI

V Sparu se zavedamo svoje odgovornosti pri skrbi za javno zdravje in spodbujanju zdravega življenjskega sloga. S proizvajalci izdelkov znamke Spar smo sklenili partnerstvo, da vam dnevno zagotovimo pestro ponudbo kakovostnih izdelkov. Izbranim izdelkom smo tako spremenili vsebnost dodanega sladkorja in soli, ker vam želimo ponuditi drugačno izbiro. V okviru zaveze spodbujamo uživanje pestre in uravnotežene hrane ter zdrav življenjski slog.

CILJ SMO PRESEGLI. NAŠA NOVA zaveza JE PRIHRANITI 80 TON SLADKORJA DO LETA 2020.

 

Preverjena kakovost

 

Varnost in kakovost izdelkov znamke Spar redno preverjamo v sodelovanju z Biotehniško fakulteto v Ljubljani, slovenskim Nacionalnim laboratorijem za zdravje, okolje in hrano, Bureau Veritas, Inštitutom za nutricionistiko, Nacionalnim Inštitutom za javno zdravje in drugimi uglednimi institucijami in strokovnjaki.

 

Za lepši jutri

Ponosni smo, da vam lahko ponudimo čedalje več izdelkov z uveljavljenimi mednarodnimi certifikati trajnostnega ravnanja (MSC, WWF, UTZ, Fair trade, PEFC in FSC) in tako pomagamo prispevati k lepšemu jutri.

Kje smo danes?

Z našo zavezo želimo prispevati k zmanjševanju uživanja sladkorja in soli, saj so raziskave v Sloveniji pokazale, da:

Zaužijemo preveč sladkorja.

Mladostniki povprečno zaužijejo kar 185 g sladkorja dnevno, kar je skoraj 8x več sladkorja od priporočene dnevne količine.

Priporočljivo ga je zaužiti do 25 g na dan ali 5 kock dnevno.*

Pojemo preveč soli.

Odrasli dnevno zaužijemo skoraj 12 g soli, priporočljivo pa je do 5 g na dan.*

* priporočilo Svetovne zdravstvene organizacije

Premalo se gibljemo.

Skoraj 60 % odraslih ni redno dnevno telesno aktivnih.

Nezdrava prehrana.

Zdravo in pretežno zdravo se prehranjuje le 23 % ljudi.

Pojemo premalo zelenjave.

51 % žensk in le 34 % moških uživa zelenjavo enkrat dnevno.

Stres.

Četrtina ljudi vsakodnevno občuti negativni stres.

Voda.

Pijemo premalo vode.

* priporočilo Svetovne zdravstvene organizacije

Povzeto po Nacionalnem inštitutu za javno zdravje.

Sodoben ritem življenja je poln pasti, ki lahko vplivajo na naše počutje, zato pazimo na uravnoteženo prehrano.

Sledimo smernicam mediteranskega načina prehranjevanja in pazimo na:

  • redne in uravnotežene obroke,
  • ustrezen vnos sladkorja (ne več kot 5 % dnevnih energijskih potreb – 25 g sladkorja)
  • ustrezen vnos soli (ne več kot 5 g soli dnevno). Hrane na krožniku NE solimo!
  • zadosten vnos prehranskih vlaknin (izbirajte polnovredna žita in izdelke iz njih)
  • vključimo več nenasičenih maščob - omega 3 in omega 6 maščob. Najdemo jih v mastnih morskih ribah (skuša, sardela, losos), olju oljne ogrščice in oljčnem olju.
  • zadosten vnos tekočin (otroci vsaj 1 l vode in odrasli vsaj 2 l vode)
Spreminjamo vsebnost sladkorja

Sodoben ritem življenja je poln pasti, ki lahko vplivajo na naše počutje, zato pazimo na uravnoteženo prehrano.

Spreminjamo vsebnost soli

V Sparu se zavedamo svoje odgovornosti pri skrbi za javno zdravje in spodbujanju zdravega življenjskega sloga.