30.11.2020

HIT produkt 2020 so Uroš in Valentina bio sadni namazi Mr. in Ms. Jam

Peto leto projekta Štartaj Slovenija je bilo izjemno v več pogledih. Podjetniki so na naših policah predstavili 29 izdelkov, ki so potrdili, da kakovostne sestavine, inovativnost in trajnost narekujejo nove trende na trgovskih policah. Slovenija pa je dokazala, da podpira lokalne podjetniške ideje in slovenske izdelke tudi v izjemnih okoliščinah.

Skupaj s partnerjema medijsko hišo POP TV in oglaševalsko agencijo Formitas smo letos k sodelovanju povabili 9 podjetniških ekip, ki so v preteklih letih že sodelovale v projektu. Želeli smo izpostaviti, da predstavitev v projektu za podjetnike ni enkratna promocija, ampak dolgoročna priložnost za rast in razvoj ter nadaljevanje uspešne podjetniške zgodbe. Njihov podjetniški zanos smo letos dodatno podprli in jim vsaj malo olajšali negotove čase. To nameravamo početi tudi v prihodnje, saj se naslednjo jesen začne nova sezona, na zaslone POP TV pa se vrača oddaja Štartaj, Slovenija!. Prijave za novo sezono so že odprte.

Vsi so pokazali vztrajnost, pripravljenost na trdo delo in strast do tega, kar počnejo, le ena podjetniška ekipa izmed njih pa si je lahko prislužila naziv HIT produkt 2020. To so bio sadni namazi Mr. in Ms. Jam, ki jih v sončni Vipavski dolini ustvarjata Uroš in Valentina Kavčič.

Ponosna na svoj uspeh, sta tako povzela svoje občutke:
“Za naju je bila zmaga že to, da sva se uvrstila med 9 izjemnih podjetnikov, ki so letos ustvarjali projekt. Ob razglasitvi se nama je pred očmi odvrtela najina zgodba od vstopa v projekt v 3. sezoni do danes. Doživela sva veliko in HIT produkt je največja nagrada, ki sva jo lahko prejela za trdo delo!”

Spoznali smo ju v 3. sezoni projekta, ko sta začela snovati svojo blagovno znamko Uroš in Valentina ter že takrat na prvo mesto postavila pristnost okusa in kakovost sestavin. To je poudaril tudi generalni direktor SPAR Slovenija mag. Igor Mervič:

“Letošnja zmagovalca sta navajena trdega dela in premagovanja ovir. Že od samega začetka se njuna blagovna znamka razvija, raste, predvsem pa posluša kupce in njihove potrebe. Tudi v negotovih in zahtevnih časih trgu predstavlja novosti, prestopa meje in optimistično gleda v prihodnost. Kot vsa leta do zdaj, je na koncu odločilen glas naših Sparovih kupcev, ki se jim letos se posebej zahvaljujem, da so skupaj z nami podprli slovensko podjetniško energijo.”

Podpora kupcev ogromno pomeni tudi podjetnikom. Vseh 29 izdelkov ostaja v izbranih trgovinah Spar in na posebnem prodajnem mestu v 13 trgovinah Interspar, kjer je do danes na enem mestu zbranih že več kot 170 izdelkov slovenskih podjetnikov. Junija smo predstavili prvo tovrstno prodajno mesto v Sloveniji, ki namenja poseben prostor slovenskim izdelkom ter izpostavlja njihov pomen in inovativnost. To bo še naprej poseben prostor za naravne, lokalne, ekološke in trajnostno naravnane izdelke slovenskih podjetnikov.

Pomen skupne police Štartaj Slovenija izdelkov je izpostavil tudi Aleš Muhič, direktor trženja v medijski hiši PRO PLUS:
“Junija je Spar na enem mestu predstavil izdelke 27 podjetniških ekip na skupnem prodajnem mestu, k soustvarjanju letošnje ponudbe pa smo s partnerji povabili 9 izmed njih. Želeli smo pokazati, da ne gre za enkratni projekt, ampak za nenehno rast podjetnikov Štartaj Slovenija, ki se razvijajo in odpirajo nova delovna mesta.”

Razglasitev HIT produkta in napoved nove sezone z oddajo je tudi trenutek, ko se misli umirijo in je pogled na pretekle mesece bolj jasen. Tako jih je povzela Mojca Randl, ustanoviteljica in predsednica skupščine skupine Formitas:
“Vesela sem, da smo se slovenski kupci odločili tudi, ali pa še bolj, v težkih časih podpreti domače, slovenske podjetnike. Zdi se, da stavek: “Sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse,” postaja vedno bolj aktualen.”

Hvala, ker podpirate slovensko podjetniško energijo!