O podjetju SPAR Slovenija

Zgodba podjetja SPAR Slovenija se je začela s prvo trgovino SPAR v Ljubljani – bilo je poleti leta 1991, v času osamosvajanja Republike Slovenije. Na slovenski trg smo prinesli nakupovalno izkušnjo po zgledu sodobnih evropskih trgovin in si postavili jasne smernice delovanja, ki so še danes temelj našega dela: ponuditi najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, zagotoviti široko in pestro izbiro, poskrbeti za vedno sveže izdelke in družno delati za skupni cilj – zadovoljstvo vsakega kupca. S predanim delom in jasno strategijo smo ustvarili zgodbo o rasti z odpiranjem novih trgovin, zgodbo o razvoju z nenehnim uvajanjem novosti v ponudbi, zgodbo o zaupanju s posluhom za raznovrstne želje naših kupcev, zgodbo o partnerstvu z nešteto domačimi in tujimi dobavitelji, zgodbo o zanesljivem zaposlovalcu z več tisoč sodelavci in zgodbo o poslovnem ugledu z razvijanjem pravih vrednot. V več kot 28 letih poslovanja so se zgodile številne tržne spremembe, spremenili so se nakupovalni trendi, povečala se je konkurenca in ne nazadnje so se spremenili tudi kupci in nakupovalne navade ter pričakovanja naših zvestih kupcev. Razvoj in inovativnost vsa ta leta vodita tudi nas, saj želimo našim kupcem ponuditi le najboljše in nekaj novega. Kako dobro nam to uspeva, lahko razberemo predvsem iz tržnih raziskav, ki nas že mnogo let zapored razveseljujejo in motivirajo vse zaposlene, saj nas kupci uvrščajo na prvo mesto med trgovci v Sloveniji.

Podjetje SPAR Slovenija temelji na kakovosti, zanesljivosti in odgovornosti do svojih kupcev, zaposlenih, družbenega in naravnega okolja. S podjetjem SPAR Slovenija se dnevno srečujete v različnih vlogah kot naši kupci, dobavitelji, poslovni partnerji in zaposleni tako v Sloveniji kot v številnih drugih državah, kjer je prisotno naše podjetje. Naše ključne vrednote so pravičnost, človeku in okolju prijazno delovanje, modernost in preprostost. Te vrednote vsakodnevno uresničujemo na vseh segmentih našega poslovanja. Odgovorno poslovanje podjetja SPAR Slovenija želimo še naprej graditi skupaj z vsemi deležniki, saj lahko le s skupnim delovanjem in vključenostjo vseh deležnikov hitreje dosežemo cilje za zmanjšanje negativnih vplivov na okolje, povečamo skupno blaginjo in živimo ter poslujemo v ravnotežju z naravnim okoljem ob hkratnem povečanju dodane vrednosti za vse naše deležnike.  

Osebna izkaznica

SPAR Slovenija trgovsko podjetje d.o.o.
Letališka cesta 26
1000 Ljubljana
Slovenija

Telefon: +386 (0) 1 5844 400
Faks: +386 (0) 1 5844 401
E-pošta:
info@spar.si

Matična številka: 5571693
ID za DDV: SI32156782
IBAN: SI56 0317 1100 8727 169; SWIFT: SKBASI2X

Spar Slovenija trgovsko podjetje d.o.o., Ljubljana, je bil vpisan v sodni register dne 16.3.1992 pri Okrožnem sodišču v Ljubljani., št. vložka 1/15893/00; znesek osnovnega kapitala je 5.388.450.00 EUR.

Vodstvo

Organizacijska struktura podjetja Spar Slovenija se je v več kot 28 letih delovanja močno razvila. Stalno širjenje trgovinske mreže in s tem tudi večanje števila zaposlenih sta narekovala široko razvejano organizacijsko strukturo. Kako hitra in obsežna je širitev, kažejo tudi podatki: leta 1991 je podjetje štelo 38 zaposlenih, danes nas je že več kot 4.700.

Logotip

Jelka je naš simbol in naše ime.

(De) Spar je nizozemska beseda za jelko, ki je zaščitni znak podjetja že vse od ustanovitve leta 1932. Ime De Spar pa sestavljajo tudi začetne črke vodilne misli: Door Eendrachtig Samenwerken Profitieren Allen Regelmatig – složnost skupnega delovanja vsem prinaša korist. Končna oblika današnjega logotipa prihaja izpod peresa priznanega oblikovalca Raymonda Loewyja, ki je logotip zasnoval leta 1968. Ponuja jasnost izražanja in brezčasno obliko.

Za osnovne barve logotipa so bile izbrane rdeča, zelena in bela, ker dajejo vtisčistoče in svežine.

Začetki

 Spar je leta 1932 na Nizozemskem ustanovil Adriaan van Well. V trgovsko verigo so se takrat prostovoljno združili samostojni veletrgovci in trgovci na drobno, da bi združeni lažje kljubovali pritisku čedalje močnejše konkurence. Združevanje moči je prineslo pozitivne učinke za vse člane in zagotovilo gospodarsko eksistenco ter razvoj.

Sparove trgovine vas danes pričakujejo na skoraj vseh celinah sveta: v Evropi, Afriki, Južni Ameriki, Avstraliji ter na Bližnjem in Daljnem Vzhodu.

Spar Slovenija je tako del mednarodne verige trgovin Spar, prisotne v več kot 32 državah po vsem svetu. Mednarodno sodelovanje prinaša številne prednosti, tako v trgovinski ponudbi kot tudi znanju.

Aspiag

Z velikim koraki se SPAR od leta 1990 širi po trgih severovzhodne Italije, Slovenije, Madžarske, Češke in Hrvaške. Z ustanovitvijo samostojnih organizacij SPAR v posameznih državah je možna dosledna usmeritev v regionalnega kupca. S pomočjo ambiciozne politike ekspanzije ter ofenzivnega, v zaposlene usmerjenega vodenja podjetij, se tržni deleži kontinuirano povečujejo v vseh državah.

Povezave:

www.aspiag.com

www.spar.at

www.spar.hu

www.despar.it

www.spar.hr

Spar International

Po ustanovitvi leta 1932 se je SPAR razširil po celem svetu. Z več kot 35 SPAR državami, več kot 12.000 SPAR trgovinami in prodajnimi površinami nad 6,4 milijoni m² je SPAR največja trgovska veriga na svetu, ki nastopa pod istim imenom in z enotnim logotipom. Vendar pod streho zelene jelke deluje vsako podjetje v posameznih državah popolnoma samostojno in med seboj neodvisno. Sparova podjetja v vseh 35 državah so tako samostojna in pravno med seboj nepovezana.

Mednarodna SPAR centrala ima sedež v matični državi Nizozemski in se nahaja v Amsterdamu. Ekipa sodelavcev v mednarodni centrali podpira podjetja SPAR v vseh državah. K glavnim nalogam spada mednarodni razvoj blagovne znamke SPAR, razvoj skupne nabave po celem svetu ter podpiranje izmenjav izkušenj in vključevanje novih držav v družino SPAR International.

Naše dejavnosti

103. trgovine SPAR in INTERSPAR, lastna pekarna in distribucijski center.

Prva trgovina po izboru kupcev

Kupci ste SPAR ponovno izbrali za prvo trgovino.

Najboljše razmerje med kakovostjo in ceno

Sodelujemo v raziskavi Shopper Trends 2019.