16.09.2019

Izdelki četrte generacije podjetnikov Štartaj Slovenija so že na naših policah

V treh letih navdihujočih podjetniških zgodb v projektu ŠTARTAJ SLOVENIJA smo, skupaj s partnerjema oglaševalsko agencijo Formitas in medijsko hišo POP TV, za vstop na trg pripravili 28 podjetniških ekip. Danes je v naših trgovinah SPAR in INTERSPAR še vedno prisotnih kar 20 podjetniških ekip, ki so od začetka projekta do danes razvili skupaj že več kot 100 izdelkov, od tega jih je na policah trgovin Interspar danes še vedno več kot 80. Vsak od njih si je tlakoval svojo podjetniško pot, zavzeli so svojo pozicijo na trgu, začeli zaposlovati in razvijati nove izdelke ter potrdili, da sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse. Vse to je bil navdih za nadaljevanje projekta.

Danes se je z otvoritvijo posebne police v trgovini INTERSPAR CityPark začela že četrta sezona projekta ŠTARTAJ SLOVENIJA. Na dogodku so se zbrali vsi letošnji podjetniki, partnerji projekta, spletni vplivneži in podporniki projekta, med katerimi so bili tudi podjetniki prejšnjih treh sezon.  

Ob otvoritvi police je mag. Igor Mervič, generalni direktor SPAR Slovenija dejal:
"Pred nami je že 4. sezona projekta in kljub temu, da imamo že kar nekaj izkušenj,  je vsaka sezona unikatna. Sodelujemo z različnimi podjetniki, nekateri so bolj pripravljeni, druge pa smo pripravljeni voditi od začetka podjetniške poti. V obeh primerih pa se trudimo, da bi naši odnosi ostali dolgoročni. Tako Spar Slovenija, kot tudi podjetniki, sledimo trendom, nabor izdelkov pa sledi poslovni filozofiji Spara Slovenija. V primeru živilskih izdelkov sledimo viziji zdravega načina prehranjevanja."

Od trenutka, ko so podjetniki izvedeli, da bodo svoje izdelke lahko ponudili našim kupcem, so se začeli meseci priprav in odrekanj. Ves trud pa je bil poplačan danes, ko so svoj izdelek ugledali na posebni Štartaj Slovenija polici.  

Živa Pogačnik je ob svoji polici z mešanico za hitro pripravo obroka Zivabowl strnila svoje občutke:
"Neskončno sem vesela, ne morem drugače opisat svojih občutkov. Preprosto vesela sem zase, za vse, ki so bili vpleteni v proces izdelave in oblikovanja embalaže, ter za vse, ki bodo imeli korist od mojega izdelka. Všeč mi je vzdušje v projektu, drug drugemu pomagamo in slogan projekta zares drži – sami res zmoremo veliko, ampak skupaj zmoremo še veliko več!"

Mirza Ljubijankić, ustvarjalec BeLife kombuče, je povedal:
"Čeprav se mi je življenje začelo vrteti v novo smer, izkušnjo v projektu Štartaj Slovenija priporočam vsakemu podjetniku. Neverjeten občutek in nepredstavljiva izkušnja, dokler je sam ne doživiš. Ko ozavestiš, kako veliko si delal, in ko pogledaš žulje na svojih rokah, si rečeš: to je rezultat - neizmerno vesel in hvaležen sem za to!"

Nabor izdelkov je tudi letos raznolik in inovativen. Od naravnega organskega gnojila Vermipur, 100-odstotno rastlinskega burgerja Altburger, mešanice za hitro pripravo uravnoteženega obroka Zivabowl, do kombuča napitka BeLife. Za sladko razvajanje poskrbi predpripravljen narastek iz čokolade Moj Sufle, za krepitev ročnih spretnosti in umskih sposobnosti pa poučna sestavljanka GOGIX. Okusen obrok je pripravljen v le nekaj minutah z mesnimi in zelenjavnimi omakami Alla Luigi, Magea, magnezijeva krema z eteričnimi olji, pa z naravno sestavo pozitivno vpliva na delovanje našega telesa.

Za podjetnike se začenja novo obdobje, pot njihovih izdelkov na police pa boste lahko od oktobra dalje spremljali vsako nedeljo zvečer na POP TV. Podjetniške zgodbe v oddaji Štartaj, Slovenija! bo letos predstavila nova voditeljica Maša Pavoković.  

Ponosni smo, da že četrto leto zapored podpiramo svežo podjetniško energijo in veseli, da se bodo novi inovativni izdelki pridružili že več kot 80 izdelkom preteklih sezon Štartaj Slovenija. Verjamemo, da bodo kupci tudi letos prepoznali podjetniški trud ter z nakupom podprli njihovo podjetniško pot.