V Sparu so pred kratkim na inovativen način prebivalcem prestolnice približali svežino in kakovost svojih izdelkov z interaktivnim Citylight zaslonom. Pred trgovino SPAR City na Bavarskem dvoru so namestili svetlobno vitrino, na vrhu katere je pritrjen kravji zvonec z dolgo vrvico. Ob potegu vrvice se oglasi zvonec, na zaslonu pa zaživi krava Liska in mimoidočim pričara edinstven trenutek svežine.
V aktivaciji »Pozvoni za svežino«, so želeli mimoidoče na zabaven način opomniti, kako sveži so njihovi mlečni izdelki, ki v trgovine prispejo naravnost s slovenskega podeželja. Sparovi kupci cenijo sveže in kakovostne izdelke, zato se pri trgovcu ves čas trudijo, da so na policah vedno najboljši izdelki, prednost pa imajo slovenski izdelki. Pri razvoju izdelkov lastnih blagovnih znamk (SPAR, S-Budget, SPAR Premium, SPAR free from, SPAR NATUR*pur) sodelujejo s priznanimi slovenskimi mlekarnami, kot so Mlekarna Planika, Pomurske mlekarne, Mlekarne Celeia, Ljubljanske mlekarne in Mlekarna Krepko. Pri Sparu se zavedajo, da svežina pomeni več kot dober okus izdelkov. Je znak kakovosti, skrbno izbranega izvora ter zaupanja med trgovcem in dobavitelji. Kup¬ci svežino v njihovih trgovinah začutijo povsod – ne le pri mlečnih izdelkih, temveč tudi pri sadju in zelenjavi, pri mesu, kruhu in pripravljenih obrokih.