Sparova inovativna vitrina deluje s pomočjo vgrajene napredne umetne inteligence, ki je bila predhodno izurjena za zaznavanje stilov oblačenja. Njen algoritem strojnega učenja analizira zaznano sliko osebe, nato pa določi njen stil ter ji pokaže rezultat v obliki avatarja, ilustriranega s pomočjo priljubljenega programa umetne inteligence Midjourney. Svetlobna vitrina nato prek zvočnika predvaja glasbo, ki ustreza stilu osebe, stoječe pred njo. Za celoten postopek določitve in predvajanja glasbe potrebuje približno 10 sekund, interakcija pa je varna, saj sistem ne shranjuje fotografij uporabnikov.
Svež način interaktivnega povezovanja blagovne znamke s kupci
Že ob postavitvi panoja so najbolj pogumni obiskovalci trgovine Interspar v Cityparku izvedeli, kakšen stil imajo in prisluhnili svoji glasbi. Pri tem so se nekateri nasmejali, saj jih je umetna inteligenca presenetila z izborom, ostali pa so uživali v svojih najljubših ritmih. Mimoidoči so ob tem tudi izvedeli, kateri zvočnik oziroma slušalke edinstvene nizozemske znamke Fresh’n Rebel, ki je na voljo ekskluzivno v trgovinah Spar in Interspar, umetna inteligenca priporoča njim.
»Kot sodoben trgovec se poslužujemo novih tehnologij in svojim kupcem prinašamo še nikdar videne sodobne izkušnje. Enako miselnost prinašamo tudi na naše police, saj je nizozemska znamka Fresh’n Rebel prava osvežitev, tako za osebni stil kot tudi izkušnjo glasbe,« je povedala Lidija Rakuša, direktorica marketinga Spar Slovenija.
Preizkusite in se prepričajte, če vaš stil predvaja ustrezno glasbo
Le do 20. avgusta bodo mimoidoči lahko preizkušali umetno inteligenco in preverjali, kako uglašene stile imajo, ter uživali v predvajanih ritmih. Zato pridite in se zabavajte tudi vi.