Vodja digitalnih marketinških storitev Spar Slovenija, Aleš Popič, je ob izidu serij oglasov povedal: »Zavezanost k inovativnosti in iskanju sodobnih rešitev na različnih področjih je del Sparove kulture, v zadnjem času pa dokazujemo, da se da hitro in učinkovito implementirati tudi nove rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci. Nad tehnologijo in kakovostjo rezultatov smo bili že med testiranjem navdušeni in vsekakor bomo tovrstne rešitve uporabljali tudi v prihodnje, saj smo prepričani, da lahko na tak način povečamo učinkovitost naše produkcije tudi v stroškovnem smislu ter dosežemo nov kreativni nivo produkcije video vsebin.«
Pri kreiranju oglasov je Spar sodeloval s produkcijsko hišo Bright. Izvršni direktor Brighta, Matej Marinko, dodaja: »Verjamemo, da bo umetna inteligenca vedno bolj vplivala na video produkcijo, zato smo znanja in priložnosti, ki so na voljo, hitro začeli vključevati v svoj produkcijski portfelj. Oglas, ki smo ga pripravili s Sparom, je res v celoti ustvarjen po principu ‘tekst v video’, torej brez kamer. Napredek AI tehnologije prinaša številne nove možnosti, ki nas navdušujejo. Prednosti je veliko, a delo z AI zahteva tudi iznajdljivost in poglobljeno znanje video produkcije – od razumevanja rabe svetlobe in premikanja kamere do kompozicije. Seveda pa je za ohranjanje doslednosti likov in vizualne konsistence skozi celoten video pomembno dobro razumevanje AI orodij. Pri ustvarjanju videov in fotografij z AI namreč ni dovolj le vnesti nekaj besed. Potrebna je tudi pravilna obdelava AI materiala za dosego kakovostnega končnega izdelka.«