Oglasi so nastali s pomočjo tehnoloških platform Runway 3 in Dream Machine, v sklopu katerih se razvijajo napredna orodja za produkcijo generativnih video vsebin, ustvarjalci pa so za končni izdelek uporabili tudi orodja Mid Journey, Krea in Magnific.
V Sparu pojasnjujejo, da so se projekta lotili takoj, ko je bilo jasno, da bodo začele na trg prihajati rešitve, ki bodo omogočale kvalitetno tako imenovano “tekst v video” produkcijo. Ta s pomočjo umetne inteligence omogoča samodejno generiranje video vsebine iz besedilnih opisov ali scenarijev, brez potrebe po vmesnih korakih s tradicionalnimi snemalnimi tehnikami, ki vključujejo kamere, igralce in montažo. Zamisli in osnutke scenarijev so imeli tako pripravljene že nekaj časa, ko pa je bilo mogoče projekt dejansko tudi tehnološko izvesti, so hitro stopili v akcijo. Serija videov je zasnovana kot kampanja, osredotočena na uporabniško izkušnjo, kjer umetna inteligenca s pomočjo fantazijskih kreativ asociira doživetja nakupovanja v Sparu.