Podjetje Spar Slovenija je kot prvi trgovec v Sloveniji virtualno vplivnico Saro predstavilo, da bi se približalo mladim, ki pri komuniciranju vse pogosteje uporabljajo sodobne tehnologije. V zadnjem času so v Sparu namreč lansirali številne predloge rešitev, ki temeljijo na rabi umetne inteligence (Jedilnik.AI, pametna košarica SPAR Online Mirko …). S Saro, prvo influencerko v trgovski branži, pa si želijo še izboljšati izkušnjo uporabnikov družbenih omrežij. Čeprav je Sara virtualen lik, se ponaša s pozitivnimi in resničnimi lastnostmi ter ponuja vsebine, ki jih premišljeno pripravlja strokovna ekipa ustvarjalcev vsebin z različnimi profili znanj.
Vplivnica, ki jo uporabniki družbenih omrežij na Instagramu in TikToku najdejo pod uporabniškim imenom @nerealna.sara, združuje ljubezen do narave, trajnosti, pa tudi sočutje in druge pozitivne lastnosti. Njen namen je privabiti mlade k spremljanju zanimivih in vsakdanjih življenjskih preizkušenj, nudi pa jim tudi odgovore na družbena vprašanja. Sarin videz je ustvarjen s pomočjo umetne inteligence in ne predstavlja »nadrealističnih« idealov, ki jih sicer opazimo na družbenih omrežjih – tako kot njeni vrstniki iz »realnega« sveta, se tudi Sara sooča z mozolji, celulitom in razcepljenimi konicami las. Njene vsebine pripravlja ekipa resničnih piscev in ustvarjalcev, ki si prizadeva za raznolikost, spoštovanje in enakost ter gradnjo odprte skupnosti, v kateri je prostor za dialog in razpravo, temelji pa na spoštovanju vsakega posameznika.
Sara tako zagotavlja varno spletno okolje, ki spodbuja pozitivno razmišljanje, pri tem pa ne postavlja nedosegljivih idealov in ne spodbuja škodljivih vedenj. V svojih vsebinah se med drugim dotika trajnosti in novih tehnologij, dodatno pozornost pa daje varni rabi interneta. Pri tem opozarja na razne pasti in nevarnosti digitalnega sveta ter sledilce spodbuja k varni in odgovorni uporabi tehnologije.
Spar Slovenija s pomočjo virtualne vplivnice Sare nagovarja mlade in želi postati navdih za vse, ki si prizadevajo za boljše, zdravo in odgovorno življenje v digitalnem okolju. Spar Slovenija ponovno dokazuje, da je trgovec v koraku s časom, ki v svojo komunikacijo vpeljuje tudi sodobne tehnologije in se tako še bolj približuje svojim kupcem.