07.08.2024

V Sparu preizkusili nov način oglaševanja s hologramom

V petek, 2. avgusta, so v trgovini Interspar Citypark namestili manjši hologram zaslon ob stojalo, kjer je predstavljena akcijska ponudba točk zvestobe. V tokratni akciji so zvočniki in slušalke priznane blagovne znamke JBL, ki je znana po svojih visokokakovostnih avdio izdelkih.  

Hologram je tridimenzionalna slika, ustvarjena s posebno fotografsko tehniko. Ta slika se zdi "plavajoča" v prostoru, in jo je mogoče videti iz različnih kotov, kot če bi predmet dejansko bil prisoten. Hologram ob stojalu s ponudbo Točk zvestobe projicira tridimenzionalno sliko izdelka JBL, kar omogoča kupcem, da si izdelek lažje predstavljajo, samo oglaševanje izdelka je bolj opazno, saj s premikanjem vzbudi večjo pozornost.

V podjetju Spar Slovenija so pojasnili, da so s postavitvijo prvega holograma v svojo trgovino preizkusili nov način oglaševanja, ki je zaenkrat edinstven in v preizkusni fazi. S to inovativno novostjo Spar Slovenija dokazuje, da je sodoben trgovec, ki ne le sledi, temveč tudi ustvarja najnovejše tehnološke trende, hkrati pa se zavezuje, da bo še naprej stremel k uvajanju naprednih rešitev na vseh področjih svojega poslovanja.  

Nagradna igra

Povežite se z nami na digitalnih kanalih in sodelujte v nagradni igri.

Sodelujte