Pogosta vprašanja in odgovori

Pripravili smo seznam pogosto zastavljenih vprašanj o SPAR plus kartici v upanju, da boste že tukaj lahko našli ustrezen odgovor na svoje vprašanje.

V primeru, da ne boste našli ustreznega odgovora na svoje vprašanje, smo vam na voljo v oddelku za pomoč uporabnikom - pišite nam na e-mail naslov spar.plus@spar.si ali nas pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 82 44 (med delavnikom od 8h do 19h).


Splošni pogoji poslovanja s SPAR plus kartico so objavljeni tukaj.

Splošno o SPAR plus kartici

Katere so prednosti SPAR plus kartice?
Kartica je identifikacija za popuste in posebne ugodnosti, ki so namenjeni le imetnikom kartice. Tako boste deležni popustov in ugodnosti za izbrane izdelke ali na celoten nakup. Kupci, ki se izkažete kot upokojenci, ste deležni še dodatnih ugodnosti in akcij, ki so namenjene le vam.

Kje in kako pridobim SPAR plus kartico?
Postopek pridobitve kartice je zelo preprost. Kartico lahko pridobite v vseh trgovinah Spar ali v Intersparih ter franšiznih trgovinah SPAR partner. Lahko jo pridobite tudi v mobilni aplikaciji SPAR plus in v spletni trgovini SPAR Online.

Ali kartica velja takoj, ko jo dobim?
Da. Kartica začne veljati takoj, ko jo prejmete, saj se aktivira ob prvem skeniranju pri blagajni.

Ali lahko SPAR plus kartico uporabljam tudi v drugih državah, kjer so prisotne trgovine Spar in Interspar?
Ne. Kartica je veljavna samo na območju Republike Slovenije.

Ali lahko kartico uporabljam tudi v ostalih trgovinah znotraj trgovskih centrov (npr. v Hervisu v Cityparku)?
NE. Kartico lahko uporabljate izključno v trgovinah Spar, Interspar, SPAR City, SPAR partner ter v Restavracijah Interspar.

Kakšna je razlika med SPAR darilno kartico in SPAR plus kartico?
SPAR darilna kartica je napredna elektronska oblika SPAR darilnih bonov. Omogoča možnost plačevanja v vseh trgovinah Spar, v Intersparih, franšiznih trgovinah SPAR partner, trafikah Spar in Interspar ter Restavracijah Interspar. SPAR plus kartica pa je kartica ugodnosti, ki vam omogoča koriščenje določenih ugodnosti in na ta način nagrajuje zvestobo kupcev.

Živim v Italiji in redno zahajam v Sparovo trgovino v Sloveniji. Ali lahko dobim SPAR plus kartico?
Da. Zaželeno je, da poleg ostalih obveznih podatkov na Pristopnico napišete tudi svoj e-mail naslov, prek katerega vas bomo lahko obvestili o tekoči ponudbi in ugodnostih za člane.

Kje najdem serijsko število svoje kartice?
Serijska številka kartice je vidna na hrbtni strani vaše SPAR plus kartice in na pripadajočih nalepkah s črtno kodo. Prav tako je serijska številka vidna v mobilni aplikaciji in v spletni trgovini.

Zakaj sem poleg kartice dobil še dodatne nalepke s črtno kodo?
Dodatne nalepke s črtnimi kodami vam olajšajo poslovanje s kartico. Prilepite si jih lahko na mobilni telefon, denarnico, kakšno drugo kartico … Na ta način imate vedno s seboj kodo, ki vam omogoča koriščenje vseh ostalih ugodnosti, ki so namenjene samo imetnikom kartice. Nalepke lahko razdelite med svoje najbližje, vendar se morate zavedati, da določene ugodnosti in popusti veljajo le enkrat v času veljavnosti promocije, tako da bodite pazljivi, s kom delite nalepke.

Na blagajni so bile sočasno tri kartice, vključno z mojo, in nobena ni bila podpisana. Nisem prepričan, da sem vzel pravo. Kje lahko preverim, ali imam pri sebi res svojo kartico?
Najhitreje boste ugotovili, ali imate pravo kartico, če pošljete e-mail na spar.plus@spar.si ali pa pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 82 44. Lahko pa se oglasite tudi v svoji trgovini, kjer vam bodo z veseljem pomagali.

Kako lahko zaščitim svojo kartico?

  • Pazite, da kartice ne izgubite.
  • Kartico podpišite ali nanjo napišite svoje ime in priimek.
  • Pazite, komu zaupate kartico in/ali nalepko/e.
  • Nikomur ne povejte gesla za dostop do mobilne aplikacije SPAR plus ali spletne trgovine SPAR Online.

Osebni podatki in varstvo osebnih podatkov

Zakaj potrebujete moje osebne podatke na Pristopnici?
Vaše osebne podatke, ki nam jih posredujete, bomo obdelovali za namen zagotavljanja pravic iz imetništva Spar plus kartice (popusti, kuponi ...), za preverjanje skladnosti uporabe Spar plus kartice s Splošnimi pogoji poslovanja, za analiziranje in preučevanje nakupovalnih navad, za namen optimiziranja ponudbe in stroškov ter dvig zadovoljstva kupcev, za reševanje morebitnih težav ali nepravilnosti pri plačilni transakciji ali neuspeli transakciji ob oz. po opravljenem nakupu oz. napaki pri obračunu blaga in pri reševanju prijav težav imetnika SPAR plus kartice ali reklamacijah, za obveščanje imetnikov o tehničnih in pravnih vprašanjih uporabe Spar plus kartice ter za občasen poziv imetnikov k izpolnitvi anket o zadovoljstvu. Podatke o nakupih, ki jih boste opravili s predloženo Spar plus kartico, bomo obdelali, da bomo lahko za vas pripravili posebne ponudbe in vas o njih obvestili na način, ki ga boste sami izbrali (po pošti, na e-naslov, SMS, v aplikaciji).

Ali lahko dobim kartico brez posredovanja osebnih podatkov?
Ne, če nam ne boste posredovali tistih osebnih podatkov, ki so obvezni, SPAR plus kartice žal ne morete dobiti.

Kaj se zgodi, če vam posredujem napačne podatke?
Osebnega dokumenta pri pristopu k SPAR plus ne preverjamo. Kot pa lahko preberete v Splošnih pogojih poslovanja za imetnike SPAR plus kartice, s podpisom Pristopnice zagotavljate, da so vaši osebni podatki točni.

Kako naj vem, da moji osebni podatki ne bodo zlorabljeni?
V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov smo zavezani skrbno čuvati osebne podatke, ki nam jih zaupate. Zagotavljamo vam, da je vsakršna bojazen o zlorabi odveč in nam lahko popolnoma zaupate.

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo tretjim osebam, razen:

  • zunanjim pogodbenim izvajalcem, ki podatke obdelujejo izključno v imenu, za račun, po navodilih in pod nadzorom SPAR (npr. klicni centri, tiskarji, oglaševalske agencije, franšizne trgovine SPAR partner) in
  • državnim organom na podlagi njihove obrazložene pisne zahteve za potrebe vodenja konkretnega postopka;
  • če se izkažete s pisno osebno privolitvijo oziroma pooblastilom imetnika SPAR plus kartice.

Zakaj moram pri dodajanju ali spremembi podatkov ponovno izpolnjevati obrazce?
Za vsako spremembo osebnih podatkov, kar je lahko tudi samo sprememba e-mail naslova, potrebujemo vaš podpis. Tako se izognemo kakršnimkoli zlorabam in lažnim spreminjanjem, dodajanjem podatkov, kar je predvsem zaščita za vas. V primeru da imate dostop do mobilne aplikacije SPAR plus ali spletne trgovine SPAR Online, lahko sami spremenite večino osebnih podatkov in vam obrazcev ni potrebno izpolnjevati.

Preklic SPAR plus kartice

Ali lahko prekinem članstvo v SPAR plus?
SPAR plus kartico lahko kadarkoli in brez navedbe razlogov prekinete. Članstvo lahko prekinete v mobilni aplikaciji SPAR plus ali v spletni trgovini SPAR Online ali izpolnite obrazec Prenehanje članstva, ki ga dobite v trgovini. Z odjavo se vsi vaši osebni podatki izbrišejo, prav tako pa se izbriše tudi morebitno neizkoriščeno dobroimetje na kartici.

Ali bom o odjavi kartice naknadno obveščen in na kakšen način?
Da, če se odjavite prek mobilne aplikacije in spletne trgovine, boste na svoj e-mail naslov prejeli potrdilo o tem, da vaša kartica ni več aktivna in da so vsi vaši osebni podatki izbrisani iz našega sistema.

Ali se moji osebni podatki brišejo takoj?
Da, če se odjavite prek mobilne aplikacije ali spletne trgovine. Če izpolnite fizični obrazec, se bodo vaši podatki izbrisali v roku 15 dni od oddaje obrazca v trgovini.

Ugodnosti s kartico

Upokojenci

Kakšna je razlika med "navadno" in upokojensko SPAR plus kartico?
Na videz so vse kartice enake. Razlika med upokojensko in navadno kartico je v dodatnih ugodnostih, do katerih so upokojenci upravičeni.

Zakaj imajo upokojenci posebne ugodnosti? Kaj pa študenti, prejemniki socialne pomoči, brezposelni …?
Upokojenci so ena največjih skupin prebivalstva, za katero smo že v preteklosti pripravljali posebne ugodnosti. Ob uvedbi SPAR plus kartice smo za upokojence ohranili vse te posebne ugodnosti, seveda pa bomo v prihodnje razmišljali tudi o ugodnostih za druge skupine prebivalstva.

Pred kratkim sem se upokojil in spremenil status na obrazcu Sprememba osebnih podatkov. Kdaj bodo podatki spremenjeni in bom lahko koristil popuste, ki veljajo samo za upokojence?
Najkasneje po preteku 15 dni boste lahko koristili vse ugodnosti, ki pripadajo upokojencem s SPAR plus kartico.

Kartice upokojenca nimam s seboj, bi pa želel že danes prejeti SPAR plus kartico. Kaj naj naredim?
SPAR plus kartico lahko dobite takoj in tudi takoj ste deležni splošnih ugodnosti imetnikov kartice. Do vnosa podatkov v profil vaše kartice v sistem pa se kartica obravnava kot "navadna kartica" brez dodatnih ugodnosti za upokojence. Spremembo statusa bomo naredili po 15 dneh od dneva, ko ste v trgovini na vpogled dali kartico upokojenca.

Primer kartice upokojenca:


Kdaj je Sparov dan za upokojence?
Sparov dan za upokojence večinoma pripravljamo konec meseca, občasno tudi v sredini meseca. Točen datum se določa sproti, kupci pa so o tem obveščeni preko televizijskega oglasa, radia, spletne strani itd.

Ali 10% upokojenski popust velja na celoten nakup?
Da. Popust se ne obračuna le pri sledečih izdelkih: tobačni izdelki, revije, časopisi, povratna embalaža, nakup vinjet, SPAR darilnih kartic in darilnih bonov, izdelkov blagovne znamke Tchibo in Štartaj Slovenija, polnitev za mobilne telefone (SPAR MOBIL, Mobi, Bob, Izi mobil, A1-Simpl), SIM kartic mobilnih operaterjev, darilnih paketov Zvezdar, Selectbox in Selectcard ter nakup in polnjenje kartice Urbana ter kar je v določenem obdobju krovno/generalno izključeno iz popustov.
Na podlagi Zakona o enotni ceni knjige (Uradni list RS, št. 11/2014) za knjige, ki so v Republiki Sloveniji na podlagi evidence Javne agencije za knjigo Republike Slovenije v prodaji prvih šest mesecev in se nahajajo na seznamu v naših poslovalnicah ter na spletni strani www.spar.si, ni mogoče uveljavljati kakršnegakoli popusta ne glede na vrsto, obliko in obseg katerekoli oglaševane prodajne akcije v družbi Spar Slovenija d.o.o..

Star sem 20 let in prejemam pokojnino po očetu. Imam kartico upokojenca na moje ime. Ali lahko uveljavljam popust za upokojence?
Ugodnosti in popusti za upokojence so namenjeni vsem, ki so v pokoju. Imetnik status upokojenca dokazuje s predložitvijo potrdila Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje ali kakršnegakoli drugega dokazila o statusu upokojenca na vpogled na prijavnem mestu. Če sami niste upokojenec, vam ugodnosti za upokojence ne pripadajo.

Imam SPAR plus kartico z urejenim statusom upokojenca, vendar pa nisem bil deležen 10% upokojenskega popusta. Zakaj ne?
Dokler sprememba statusa ni zavedena v profil vaše SPAR plus kartice, se takojšnji popust ne upošteva avtomatsko. S kartico lahko normalno pridobivate splošne ugodnosti za imetnike kartice, takojšnji popust na Sparov dan za upokojence pa boste lahko koristili šele, ko bodo podatki z vašega obrazca vneseni v sistem oz. v profil vaše kartice.

Ali lahko unovčim/koristim 10% upokojenski popust in Joker popust hkrati?
Ne. Popusti na celoten nakup se ne seštevajo. Tisti dan, ko poteka Sparov dan za upokojence, lahko imetniki upokojenske SPAR plus kartice koristite le upokojenski popust.

Ali lahko koristim 10% upokojenski popust in hkrati bon za 5 EUR / kupon za 10% popust na celoten nakup / kupon za naključni popust?
Ne. Popusti na celoten nakup se ne seštevajo.

Ali lahko 10% upokojenski popust koristimo pri več nakupih na Sparov dan za upokojence?
Ne. 10% popust se upošteva le pri prvem nakupu tega dne.

 

Ostale ugodnosti s SPAR plus kartico

Kako poslovati s SPAR plus kartico v restavraciji?
Poslovanje s kartico v Restavracijah Interspar je enako kot v trgovinah Spar, Interspar in SPAR partner.

Kaj narediti v primeru, da imam na kartici določen znesek dobroimetja?
Morebitno dobroimetje, ki ga imate na kartici, lahko unovčujete sproti ali ga unovčite naenkrat. Dobroimetje, zbrano v tekočem koledarskem letu, morate unovčiti najkasneje do 31. januarja naslednje leto.

Ali je dobroimetje možno koristiti za vse izdelke oz. za katere izdelke ni možno koristiti dobroimetja?
Unovčitev dobroimetja na kartici SPAR plus ni možna pri nakupu tobačnih izdelkov, časopisov, revij, povratne embalaže, vinjet, SPAR darilnih kartic, izdelkov blagovne znamke Tchibo in Štartaj Slovenija, nakupu oz. polnjenju kartice Urbana, polnitvah za mobilne telefone (SPAR MOBIL, Mobi, Bob, Izi mobil, A1-Simpl), nakupu SIM-kartic mobilnih operaterjev, knjig, ki so v Sloveniji v prodaji manj kot 6 mesecev, darilni paketi Zvezdar, Selectbox, Selectcard in kar je v določenem obdobju krovno/generalno izključeno iz popustov.

Spisek knjig, pri nakupu katerih ni možno unovčiti dobroimetja, je objavljen tukaj.

Pridobitev SPAR plus kartice

Ali moram za pridobitev in uporabo SPAR plus kartice kaj plačati?
Ne. Kartico prejmete brezplačno.

Kako dolgo bom moral čakati, da bodo podatki s Pristopnice vneseni v sistem?
Podatki s Pristopnice bodo vneseni v sistem najkasneje v roku 30 dni od oddaje Pristopnice v trgovini. Do vnosa podatkov v sistem se vsaka kartica obravnava kot kartica brez ugodnosti za upokojence ali katerekoli druge dodatne ugodnosti, ki pripadajo imetnikom upokojenske kartice. Do vnosa podatkov v sistem lahko kartico normalno uporabljate, saj v trgovini veljajo vse splošne ugodnosti, ki so jih deležni imetniki kartice.

Kje dobim obrazec Pristopnica?
Pristopnico dobite v trgovinah Spar, Interspar in franšiznih trgovinah SPAR partner pri blagajni oz. pri informacijah.

Zakaj je na Pristopnico treba vpisati e-mail?
Polje e-mail ni obvezno, je pa koristno, da ga vpišete, saj:

  • imate možnost dostopa do lastnega profila v mobilni aplikaciji SPAR plus ali v spletni trgovini SPAR Online, kjer imate možnost spreminjanja svojih podatkov,
  • vas bomo z vašo privolitvijo  preko e-maila obveščali o ponudbi in ostalih ugodnostih za člane.

Več vaših podatkov bomo imeli, več ugodnosti vam bomo imeli možnost poslati. SPAR plus ugodnosti, ki jih pošiljamo na vaš domači naslov, se namreč lahko razlikujejo od ugodnosti, ki jih pošiljamo na e-mail ali mobilni telefon.

Zakaj je na Pristopnico treba vpisati številko mobilnega telefona?
Polje GSM ni obvezno, je pa koristno, da ga vpišete, saj vam bomo z vašo privolitvijo na telefon občasno poslali kupon s popustom na izbrani izdelek, popustom na celoten nakup … ali vas bomo obvestili o novostih ali drugih ugodnostih.

Več vaših podatkov bomo imeli, več ugodnosti vam bomo imeli možnost poslati. SPAR plus ugodnosti, ki jih pošiljamo na vaš domači naslov, se namreč lahko razlikujejo od ugodnosti, ki jih pošiljamo na e-mail ali mobilni telefon.

Želim narediti SPAR plus kartico, ki bo pisana na mojega otroka. A lahko pridobim kartico zanj?
SPAR plus kartico lahko pridobijo le polnoletne osebe. Mlajši od 18 let kartice ne morejo pridobiti.

Sprememba podatkov

Pred kratkim sem se poročila, prevzela možev priimek in se preselila. Kje lahko spremenim svoje podatke?
Svoje osebne podatke lahko kadarkoli sami spremenite v mobilni aplikaciji SPAR plus in spletni trgovini SPAR Online. Če dostopa do aplikacije ali spletne trgovine nimate, izpolnite obrazec Sprememba osebnih podatkov. Izpolnjen obrazec oddajte v trgovini in najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca bodo vaši podatki spremenjeni.

IZJEMA: V primeru, da želite spremeniti status v »upokojenca« in imeti upokojensko kartico, morate osebju v trgovini ob oddaji obrazca Sprememba osebnih podatkov pokazati svojo kartico upokojenca ali potrdilo ZPIZ. Sprememba statusa v upokojenca v mobilni aplikaciji ali spletni trgovini ni možna.   

Pred kratkim sem se upokojil. Kaj moram storiti, da bom deležen ugodnosti, ki so namenjene upokojencem (popust za upokojence)?
Sprememba statusa iz normalnega člana v upokojenca v aplikaciji ali v spletni trgovini ni možna, zato morate izpolniti obrazec Sprememba osebnih podatkov in ga oddati v trgovini. Ob oddaji obrazca morate osebju pokazati svojo kartico upokojenca ali potrdilo ZPIZ. Najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca bodo vaši podatki spremenjeni in lahko boste koristili vse ugodnosti, ki pripadajo upokojencem s SPAR plus kartico.

Izpolnjujem obrazec Sprememba osebnih podatkov. Kaj moram izpolniti v "starih podatkih" in kaj v "novih podatkih"?
Na strani s "starimi podatki" izpolnite samo tiste podatke, ki jih želite spremeniti; na strani z "novimi podatki" pa izpolnite vse.

Nadomestilo izgubljene kartice

Izgubil sem SPAR plus kartico. Kaj moram storiti, da dobim novo?

  • V primeru, da ste izgubili kartico, jo lahko sami blokirate v mobilni aplikaciji SPAR plus ali v spletni trgovini SPAR Online. Kartica od trenutka blokade dalje ni več aktivna. Uporabljate lahko novo kartico, ki jo prejmete na e-mail naslov v obliki e-kartice. če želite imeti kartico vedno pri roku, vam predlagamo, da si naložite mobilno aplikacijo SPAR plus.

  • Če nimate dostopa do mobilne aplikacije ali spletne trgovine, izpolnite obrazec Nadomestilo izgubljene kartice, ki ga dobite na vseh prodajnih mestih. Na osnovi izpolnjenega obrazca boste takoj prejeli novo kartico. Od tega trenutka dalje boste imeli še največ 15 dni obe kartici aktivni, nato bo stara kartica postala neaktivna.

  • Če želite takoj zaščititi kartico in nimate dostopa do mobilne aplikacije ali spletne trgovine, nam pišite na spar.plus@spar.si ali nas pokličite na brezplačno številko 080 82 44, da na vašo željo blokiramo kartico. V primeru, da bi najditelj poskusil kartico zlorabiti, bi bila v neaktivnem statusu. Za pridobitev nove SPAR plus kartice boste morali izpolniti obrazec Nadomestilo izgubljene kartice in na osnovi le-tega boste prejeli novo kartico.

  •  Enak postopek velja tudi v primerih poškodovane ali uničene kartice oz. nalepk.

Ali lahko dobim še eno kartico z enako črtno kodo za družinskega člana?
Ne, duplikata kartice oz. nalepk ne izdajamo. Če imate premalo nalepk, lahko z obrazcem Nadomestilo izgubljene kartice zaprosite za novo kartico, poleg katere boste dobili še dodatnih 5 nalepk.

Izgubil sem nalepke s črtno kodo. Kaj naj naredim?
Svetujemo vam, da zaprosite za novo kartico in se tako izognete morebitni zlorabi. V primeru, da imate dostop do mobilne aplikacije ali spletne trgovine, lahko kartico tudi sami blokirate.

Nalepke s črtno kodo se mi pogosto odlepijo. Ali lahko dobim nove?
NE, samo nalepk s črtno kodo ne morete dobiti naknadno. Svetujemo vam, da si priskrbite novo SPAR plus kartico, ob kateri boste dobili dodatnih 5 nalepk ali pa pridobite SPAR plus e-kartico v mobilni aplikaciji.

Izgubil sem upokojensko kartico in pred kratkim prevzel novo (nadomestno) kartico. Lahko koristim iste ugodnosti kot prej?
Z novo kartico lahko normalno opravljate nakupe, ne boste pa mogli koristiti 10 % upokojenskega popusta (dokler nova kartica ne bo zavedena v vaš uporabniški račun). Do vnosa podatkov v vaš uporabniški račun  se kartica obravnava kot "navadna kartica" brez dodatnih ugodnosti za upokojence. Spremembo statusa bomo naredili v roku 15 dni.

Obveščanje

Kako bom obveščen o aktualnih ugodnostih?
O aktualnih ugodnostih imetnike SPAR plus kartice redno obveščamo v letakih, kot tudi na spletni strani www.spar.si in v drugih medijih.

Tiste, ki ste nam posredovali svoje kontaktne podatke in nam dali dovoljenje, pa redno obveščamo tudi po e-mailu, na mobilni telefon in pošiljamo obvestila na domači naslov.

Zakaj nisem dobil e-maila s posebnimi akcijami (npr. kupona za popust na izdelek po izbiri …)?
E-mail s posebnimi akcijami je namenjen samo članom SPAR plus kartice, ki so nam zaupali svoj elektronski naslov in so označili, da želijo prejemati e-mail obvestila.

  • Če nam teh podatkov niste zaupali in bi želeli prejemati e-maile z akcijskimi ponudbami, lahko to kadarkoli spremenite v mobilni aplikaciji SPAR plus ali v spletni trgovini SPAR Online in sicer tako, da označite, da želite prejemati e-mail obvestila. Pri naslednjem pošiljanju e-mail obvestil boste tudi vi vključeni v seznam prejemnikov.

  • Če dostopa do mobilne aplikacije ali spletne trgovine nimate, izpolnite obrazec Sprememba osebnih podatkov ter nanj dopišite svoj e-mail naslov in označite, da želite prejemati e-mail obvestila. Najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca bodo vaši podatki spremenjeni in od takrat naprej boste vključeni med prejemnike e-mail obvestil.

Če imate označeno prejemanje e-mail obvestil, pa jih kljub temu ne prejemate, potem vam svetujemo, da preverite tudi mapo Vsiljena pošta / Nezaželena pošta / Spam ali zavihek Promocije, saj se lahko zgodi, da se SPAR plus e-mail nahaja tam.

Zakaj nisem na telefon dobil kupona (npr. kupona za popust na izdelek po izbiri …)?
Kupon na telefonu je namenjen samo tistim imetnikom SPAR plus kartice, ki so nam zaupali številko svojega mobilnega telefona in so označili, da želijo prejemati obvestila na mobilni telefon.

  • Če nam teh podatkov niste zaupali in bi želeli prejemati e- sporočila na svoj telefon, lahko to kadarkoli spremenite v mobilni aplikaciji ali v spletni trgovini in sicer tako, da označite, da želite prejemati obvestila na telefon ter dopišete številko svojega mobilnega telefona. Pri naslednjem pošiljanju SMS-sporočil boste tudi vi vključeni v seznam prejemnikov.

  • Če dostopa do mobilne aplikacije ali spletne trgovine nimate, izpolnite obrazec Sprememba osebnih podatkov ter nanj dopišite številko mobilnega telefona in označite, da želite prejemati obvestila na telefon. Najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca bodo vaši podatki spremenjeni in od takrat naprej boste vključeni med prejemnike SMS-obvestil.

Kako se odjavim od prejemanja e-mailov?
Če se želite odjaviti od prejemanja e-mail obvestil, lahko to uredite v mobilni aplikaciji ali v spletni trgovini in sicer tako, da označite, da ne želite več prejemati e-mail obvestil.  Od prejemanja e-mail obvestil se lahko odjavite tudi tako, da kliknete na link Odjava, ki se nahaja na dnu vsakega SPAR plus e-maila.

Če dostopa do mobilne aplikacije ali spletne trgovinenimate, izpolnite obrazec Sprememba osebnih podatkov ter označite, da ne želite več prejemati obvestil na e-mail. Najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca bodo vaši podatki spremenjeni.

Kako se odjavim od prejemanja SMS/MMS-ov?
Če se želite odjaviti od prejemanja SMSobvestil, lahko to uredite v mobilni aplikaciji ali v spletni trgovini in sicer tako, da označite, da ne želite več prejemati obvestil na mobilni telefon.

Če dostopa do mobilne aplikacije ali spletne trgovine nimate, izpolnite obrazec Sprememba osebnih podatkov in označite, da ne želite več prejemati obvestil na telefon. Najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca bodo vaši podatki spremenjeni.

SPAR plus KLUB

Kakšne ugodnosti imam pri ponudnikih storitev v SPAR plus KLUBU v primeru, da predložim SPAR plus kartico?
Imetniki SPAR plus kartice lahko koristite številne ugodnosti, ki jih ponujajo partnerji, s katerimi sodelujemo. Izkoristite ugodnosti pri dnevnih in večdnevnih izletih, v kozmetičnih salonih, fitnes studiih, pri različnih zdravstvenih storitvah, učenju tujih jezikov in pri sklepanju različnih oblik zdravstvenih in bančnih storitev. Program nenehno nadgrajujemo ter ponudbo ugodnosti in popustov prilagajamo povpraševanju in letnim časom.
Vas pa prosimo, da ste pazljivi, ker so ugodnosti časovne omejene!

Ali lahko za uveljavljanje ugodnosti pri partnerjih pokažem tudi nalepko s črtno kodo ali e-kartico?
Da. Nalepka in e-kartica sta enakovredni plastični kartici.

Ali lahko ugodnosti s SPAR plus kartico pri partnerjih koristim le zase?
Ne. V večini primerov lahko ob predložitvi SPAR plus kartice ugodnosti koristi celotna družina.
Pri nekaterih partnerjih pa bodite pozorni na omejitve (npr. max 2 karti).

Kje lahko preverim trenutno aktualne ponudbe pri partnerjih?
Vse ponudbe so prikazane na spletni strani https://www.spar-klub.si/.