Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.  Vas zanima več?

  • izberimo-kakovostne-mascobe_720x370-2.jpg

Zaveza zdravemu.

Izberimo kakovostne maščobe

V Sparu skrbimo za pestro ponudbo izdelkov s kakovostnimi maščobami. Izberete lahko odlična hladno stiskana olja, kot sta laneno in konopljino, ali pa izdelke, ki vsebujejo kakovostne maščobe, kot je namaz z maslom in repičnim oljem. Z njimi si popestrite jedi in ustvarite neponovljive kulinarične užitke. Tudi v prihodnje vam bomo na naših policah vsak dan ponujali raznoliko ponudbo izdelkov s kakovostnimi maščobami, saj vam želimo zagotoviti drugačno izbiro.  

Vsi izdelki Pekarne SPAR že danes vsebujejo manj kot dva odstotka trans-maščob v skupni maščob. V Pekarni Spar tako sledimo priporočilom svetovne zdravstvene organizacije in zgledu držav evropske unije, ki so vsebnost trans-maščob v živilih omejile na manj kot dva odstotka.

Izberimo kakovostne maščobe

Izbrani izdelki Spar s kakovostnimi maščobami

Spar Vital laneno olje, hladno stiskano, 250 ml

Zelo dober vir omega-3 maščobnih kislin. Dodajamo ga hladnim jedem in ga ne pregrevamo. Odličen je za pripravo solat in namazov, dobro se obnese tudi v smutijih, jogurtu ali mleku. Shranjujemo ga na temnem in hladnem mestu.

Spar Vital konopljino olje, 500 ml

Ugodno razmerje omega-3 in omega-6 maščobnih kislin (1:3). Dodajamo ga hladnim jedem in ga ne pregrevamo. Ima značilen nežen okus po oreščkih, zato je odličen dodatek pri pripravi solat in namazov, dodamo pa ga lahko tudi v smutije.

Spar namaz z maslom in repičnim oljem, 250 g

Ugodno razmerje omega-3 in omega-6 maščobnih kislin (1:3). Ima odličen okus po maslu in ga je izjemno lahko mazati takoj, ko ga vzamemo iz hladilnika.

Ali veste?

  • Da odrasla oseba z lahkim in srednje težkim delom naj ne bi zaužila več kot 30 % dnevne prehranske energije v obliki maščob.
  • Da so bogat vir omega-3 maščobnih kislin mastne morske ribe (skuša, slanik in losos) in kakovostna hladno stiskana rastlinska olja (laneno, konopljino, orehovo, repično, sojino).
  • Da so glavni vir omega-6 maščobnih kislin kakovostna hladno stiskana rastlinska olja (sončnično, koruzno in sojino), mleko in mlečni izdelki ter meso in mesni izdelki.
  • Da je pomembno uravnoteženo uživanje omega-3 in omega-6 maščob. Idealno razmerje je 1:5.