Diši po točkah zvestobe, Točke zvestobe - dišave priznanih znamk

Diši po točkah zvestobe

Zbirajte točke zvestobe v Sparu in si zagotovite dišave priznanih blagovnih znamk po izjemno ugodnih cenah.

POPOLNO DARILO ZANJO IN ZANJ!

Preverite ponudbo >

Tudi s parfumom izražate svoj jaz, ženska nanaša parfum

Tudi s parfumom izražate svoj jaz

Parfumi so dišave, ki jih uporabljamo že tisočletja. V mnogih starodavnih civilizacijah so izbrane dišave uporabljali pri religioznih obredih, stari Egipčani so jih darovali bogovom. Že zelo dolgo so dišave nepogrešljive pri osebni negi in odkar poznamo modo so parfumi sestavni del posameznikovega modnega sloga.

Omamne kraljeve dišave
Po 17. stoletju so postajali parfumi v Evropi vse bolj priljubljeni. Na francoskem dvoru so menda z uporabo celo pretiravali. Pravo obsedenost s parfumi pripisujejo kralju Ludviku XIV., ki so mu zato nadeli vzdevek »le doux fleurant« (sladka roža). Tudi slavna ljubica njegovega pravnuka, markiza de Pompadour, naj bi za parfume vsako leto potrošila pravo bogastvo, saj so bili že takrat dragocen modni dodatek. V tem času so v Franciji že vzcvetele parfumske dinastije. Po dišavah so prepoznavni še danes, posebej mesto Grasse, ki je že stoletja središče parfumske industrije.  

Od vodice do parfuma

Tradicionalno so parfume izdelovali iz naravnih esenc cvetov, začimb, smole in lesa, danes pa se uporabljajo tudi sintetične spojine. Glede na koncentracijo dišavnih olj ločimo:  

Ikona steklenička parfuma

parfum (20–40 % dišavnih olj):

njegov vonj se ohrani 8 do 12 ur, je najdražja in najbolj ekskluzivna oblika parfuma

Ikona steklenička parfuma

parfumska voda (12–20 % dišavnih olj):

vonj vztraja 6 do 8 ur, je oblika parfuma, ki se uporablja najpogosteje

Ikona steklenička parfuma

toaletna voda (12–20 % dišavnih olj):

zaznavamo jo od 3 do 5 ur, je bolj lahkotna in sveža, primerna za vsak dan

Ikona steklenička parfuma

kolonjska voda (2–4 % dišavnih olj):

vonj je prisoten do 2 uri in se pogosto uporablja po britju ali za osvežitev

Ikona steklenička parfuma

osvežilna voda (manj kot 3% dišavnih olj):

je najbolj blaga oblika parfuma, njen vonj pa je subtilen in traja kratek čas

Zbirajte nalepke za dišave priznanih blagovnih znamk

Točke zvestobe lahko zbirate od 6. 11. do 31. 12. 2024 z vsakim nakupom nad 10 EUR v trgovinah SPAR, INTERSPAR in SPAR PARTNER ter si zagotovite dišave po izjemno ugodni ceni. Zbirne kupone pa lahko unovčite vse do 14. 1. 2025.  

Za nakup v znesku od 10 do 19,99 EUR prejmete 1 točko zvestobe, za vsakih nadaljnjih 10 EUR končne cene nakupa pa prejmete dodatno točko zvestobe. Za nakup izbranih dišav izrežite izpolnjen zbirni kupon in ga ob nakupu predložite pri blagajni.

Izdelki so na voljo tudi v redni prodaji, a le v času trajanja akcije Točke zvestobe. Redne prodajne cene so oblikovane na podlagi dobaviteljevega priporočenega cenika za leto 2024. Če katerega izmed ponujenih izdelkov začasno ni na zalogi, si pridržujemo pravico do kasnejše dobave.

Zbiranje in unovčevanje točk zvestobe je mogoče samo s SPAR plus kartico.

NA DIŠAVE IZ PROMOCIJE TOČK ZVESTOBE NI MOGOČE UNOVČITI KUPONA ZA 10 % POPUST ALI KATEREGA KOLI DRUGEGA KROVNEGA POPUSTA.

Natisnite zbirno knjižico Pravila prodajne akcije

Zbirajte točke zvestobe za naslednje dišave priznanih znamk:

OD SREDE, 4. 12., DO TORKA, 10. 12. 2024, vam nakup izdelka prinaša DODATNO TOČKO ZVESTOBE.

Diši po zanimivih dejstvih

Diši po zanimivih dejstvih, prijateljice vohajo parfume

Isti parfum na različnih kožah diši drugače. Na to, kakšen vonj se bo razvil, vplivajo številni dejavniki, od tipa in kemijskih lastnosti kože do telesne temperature.  

Diši po zanimivih dejstvih, vonjanje parfuma

Vonj je tesno povezan s spomini in čustvi, zato lahko tudi parfum vzbudi osebne občutke ali spomine, na katere smo že davno pozabili.  

Diši po zanimivih dejstvih, urejena ženska

Sestavine najbolj znanih parfumov so strogo varovana skrivnost – tudi formulo za slavni Chanel No. 5 pozna le nekaj zaupanja vrednih izbrancev. 


Slika je simbolična.

Diši po zanimivih dejstvih, steklenička parfuma

Najdražji parfum na svetu je Shumukh, ocenjen na več kot 1,2 milijona dolarjev. Pa ne le zaradi osupljive dišave, ampak tudi zelo dragocene stekleničke.


Slika je simbolična.

Nagradna igra

Povežite se z nami na digitalnih kanalih in sodelujte v nagradni igri.

Sodelujte