Diši po točkah zvestobe
Zbirajte točke zvestobe v Sparu in si zagotovite dišave priznanih blagovnih znamk po izjemno ugodnih cenah.
POPOLNO DARILO ZANJO IN ZANJ!
Tudi s parfumom izražate svoj jaz
Parfumi so dišave, ki jih uporabljamo že tisočletja. V mnogih starodavnih civilizacijah so izbrane dišave uporabljali pri religioznih obredih, stari Egipčani so jih darovali bogovom. Že zelo dolgo so dišave nepogrešljive pri osebni negi in odkar poznamo modo so parfumi sestavni del posameznikovega modnega sloga.
Omamne kraljeve dišave
Po 17. stoletju so postajali parfumi v Evropi vse bolj priljubljeni. Na francoskem dvoru so menda z uporabo celo pretiravali. Pravo obsedenost s parfumi pripisujejo kralju Ludviku XIV., ki so mu zato nadeli vzdevek »le doux fleurant« (sladka roža). Tudi slavna ljubica njegovega pravnuka, markiza de Pompadour, naj bi za parfume vsako leto potrošila pravo bogastvo, saj so bili že takrat dragocen modni dodatek. V tem času so v Franciji že vzcvetele parfumske dinastije. Po dišavah so prepoznavni še danes, posebej mesto Grasse, ki je že stoletja središče parfumske industrije.
Od vodice do parfuma
Tradicionalno so parfume izdelovali iz naravnih esenc cvetov, začimb, smole in lesa, danes pa se uporabljajo tudi sintetične spojine. Glede na koncentracijo dišavnih olj ločimo:
parfum (20–40 % dišavnih olj):
njegov vonj se ohrani 8 do 12 ur, je najdražja in najbolj ekskluzivna oblika parfuma
parfumska voda (12–20 % dišavnih olj):
vonj vztraja 6 do 8 ur, je oblika parfuma, ki se uporablja najpogosteje
toaletna voda (12–20 % dišavnih olj):
zaznavamo jo od 3 do 5 ur, je bolj lahkotna in sveža, primerna za vsak dan
kolonjska voda (2–4 % dišavnih olj):
vonj je prisoten do 2 uri in se pogosto uporablja po britju ali za osvežitev
osvežilna voda (manj kot 3% dišavnih olj):
je najbolj blaga oblika parfuma, njen vonj pa je subtilen in traja kratek čas
Zbirajte nalepke za dišave priznanih blagovnih znamk
Točke zvestobe lahko zbirate od 6. 11. do 31. 12. 2024 z vsakim nakupom nad 10 EUR v trgovinah SPAR, INTERSPAR in SPAR PARTNER ter si zagotovite dišave po izjemno ugodni ceni. Zbirne kupone pa lahko unovčite vse do 14. 1. 2025.
Za nakup v znesku od 10 do 19,99 EUR prejmete 1 točko zvestobe, za vsakih nadaljnjih 10 EUR končne cene nakupa pa prejmete dodatno točko zvestobe. Za nakup izbranih dišav izrežite izpolnjen zbirni kupon in ga ob nakupu predložite pri blagajni.
Izdelki so na voljo tudi v redni prodaji, a le v času trajanja akcije Točke zvestobe. Redne prodajne cene so oblikovane na podlagi dobaviteljevega priporočenega cenika za leto 2024. Če katerega izmed ponujenih izdelkov začasno ni na zalogi, si pridržujemo pravico do kasnejše dobave.
Zbiranje in unovčevanje točk zvestobe je mogoče samo s SPAR plus kartico.
NA DIŠAVE IZ PROMOCIJE TOČK ZVESTOBE NI MOGOČE UNOVČITI KUPONA ZA 10 % POPUST ALI KATEREGA KOLI DRUGEGA KROVNEGA POPUSTA.
Zbirajte točke zvestobe za naslednje dišave priznanih znamk:
ZANJO
ZANJ
OD SREDE, 4. 12., DO TORKA, 10. 12. 2024, vam nakup izdelka prinaša DODATNO TOČKO ZVESTOBE.
KEFIR KREPKO
3.2 % m.m. ali 1.5 % m.m., Mlekarna Krepko, 750 g
GEL ZA PRHANJE PALMOLIVE
več vrst, 500 ml
ŠAMPON ALI BALZAM ZA LASE GLISS
več vrst, 250 ml ali 200 ml
DEO STICK NELIPOT
več vrst, 55 g