Tedenski jedilnik brez glutena: 5 jedi za prste oblizniti

PREHRANA BREZ GLUTENA

Tedenski jedilnik brez glutena: 5 jedi za prste oblizniti

Skrb za dobro prehrano je v vsakdanjem vrvežu pravi izziv, še posebej, če se soočate s prehranskimi omejitvami. Radi bi vam namignili, da je s kakovostnimi brezglutenskimi sestavinami in enostavnimi idejami lažje postreči dobre obroke. Za navdih poglejte ta brezglutenski meni.   

Tedenski jedilnik brez glutena: Brezglutenski tortiljin 'wrap'
Ponedeljek:

Začnite teden s preprostim in hitro pripravljenim obrokom. Za zvitke uporabite tortilje brez glutena in jih napolnite po vaših željah. Nadev lahko pripravite s piščancem, tofujem ali fižolom, dodate hrustljavo zelenjavo, sveže narezan avokado in salso. Teknili bodo topli ali hladni.    

Tedenski jedilnik brez glutena: Brezglutenski špageti s tuno
Torek:

V torek se razvajajte po italijansko. Brezglutenske špagete skuhajte 'al dente' in pripravite enostavno omako. Tunina je hitro gotova, saj na oljčnem olju popraženemu česnu, čebuli in paradižniku primešate le še tuno iz konzerve. Umešajte kuhane špagete in dodate svežo baziliko.
 

Tedenski jedilnik brez glutena: Brezglutenska pica margerita
Sreda:

Sredi tedna bo hrustljavo pečena pica brez glutena kot naročena. Izberite predpripravljeno, narejeno iz kakovostnih sestavin, kot sta italijanski paradižnik in oljčno olje. Lahko pa testo z brezglutensko moko zamesite sami, pripravite svoj najljubši nadev in hop v pečico.
 

Tedenski jedilnik brez glutena: Brezglutenski burger
Četrtek:

Naj bo v četrtek burger večer. Pripravite goveje ali zelenjavne polpete, ki jih hitro popečete na ponvi, kjer pogrejete še brezglutenske kruhke, in zložite slastne kombinacije s svežo solato, najljubšo omako, kislimi kumaricami, paradižnikom in še čim. Okusnih kombinacij je ogromno.   

Tedenski jedilnik brez glutena: Brezglutenske palačinke
Petek:

Iz brezglutenske moke, jajc in mleka ali rastlinskega nadomestka enostavno pripravite testo in spečete palačinke. Nadev za palačinke pa je lahko v sladki ali slani varianti. Še boljše so, če napolnjene z nadevom zvijete, zložite v pekač in na hitro gratinirate v pečici.

Želimo vam dober tek ob slastnih brezglutenskih jedeh, ki vam ne bodo vzele veliko časa.   

7 namigov za jedilnik, s katerega umikate laktozo
7 namigov za jedilnik, s katerega umikate laktozo

Tudi brez uporabe običajnega mleka in mlečnih izdelkov lahko uživamo v odličnih okusih ter svojim družinskim članom in prijateljem postrežemo odlične jedi.

Kako se lotiti rojstnodnevne zabave brez glutena

Pri organizaciji otroške rojstnodnevne zabave se hitro zgodi, da se med malimi gosti najdejo tudi takšni, ki morajo paziti na uživanje glutena.

Prehrana brez glutena in brez laktoze, kljub omejitvam naj bo krožnik poln okusov
Prehrana brez glutena in brez laktoze

Vsakdanji jedilnik, ki ne vsebuje glutena in/ali laktoze, se sliši kot poln odrekanja, vendar je lahko prehrana tudi v tem primeru zelo okusna in še bolj raznolika.

Več vem, bolje jem

Več vem, bolje jem – zmagovalna pot do uravnotežene prehrane … in SUPER NAGRAD! Sodeluj v tedenskih kvizih in osvoji kolo Merida, kolesarski dres Bahrain Victorious ali druge tedenske nagrade.

Sodeluj >>