Sparov raziskovalni panel TO SMO MI

Kaj je Sparov panel TO SMO MI?

Gre za manjšo raziskovalno skupnost naših kupcev, ki imajo možnost s svojimi mnenji, idejami in predlogi oblikovati našo ponudbo in izkušnjo v Sparu ter nam omogočijo, da vas, naše kupce, bolje spoznamo. K sodelovanju vas povabimo nekajkrat letno, običajno v spletni raziskavi.

  • Kdo je lahko član/ica panela?
    Naši kupci, ki imate svojo SPAR plus kartico. (Je še nimate? Pridobite jo lahko tu.)

  • Zakaj naj postanem član/ica panela?
    Da boste povedali svoja mnenja, potrebe in želje.

  • Kako pogosto bom prejemal/a povabila k raziskavam?
    Nekajkrat na leto. Vsakič se odločite, če boste sodelovali.

  • Kako poteka sodelovanje?
    Običajno po spletu, občasno pa boste povabljeni tudi k pogovoru po telefonu ali v živo.

  • Do kdaj sem član/ica panela?
    Do takrat, kot boste želeli. Ko se boste želeli odjaviti, nam zgolj pošljete sporočilo na [email protected]

Člane Sparovega panela TO SMO MI nagrajujemo.

Med člani bomo 8. 1. 2025 izvedli žreb za lepe nagrade v obliki SPAR darilnih kartic v vrednosti:

  • 1 x 300 EUR
  • 4 x 40 EUR
  • 10 x 20 EUR
  • 10 x 10 EUR

V žreb se umestite tako, da sodelujete v raziskavah Sparovega panela TO SMO MI, ki bodo potekale od 24.1.2024 do vključno 31.12.2024. Vsaka izpolnjena raziskava v tem obdobju vam prinese 1 srečko. Toliko srečk, kot jih zberete, tolikokrat boste umeščeni v žreb.

Se nam želite pridružiti ali pa imate kakšno vprašanje?
Pišite nam na [email protected]

V Sparu stremimo k temu, da vaše nakupovanje ni samo hitro in enostavno, ampak tudi prijetno. Ker vemo, kako pomemben vpliv ima glasba na razpoloženje, smo vas v novembru ponovno prosili za pomoč pri izbiri skladb, ki se bodo predvajale v naših trgovinah. Zaupali ste nam, kako so vam všeč različni predlogi, mi pa smo na podlagi vaših rezultatov izbrali zmagovalce. Morda bo prav vaša najljubša skladba tista, ki bo spremljala vaš naslednji nakup!

Preden se odpravite po nakupih, pa ne pozabite preveriti aktualne ponudbe na naši spletni strani.

Ženska nakupuje sadje in zelenjavo v živilski trgovini
Smeškoti v rokah

Zadovoljstvo naših kupcev je za nas vedno na prvem mestu, zato smo vas v oktobrski raziskavi povprašali o vaših izkušnjah z nakupi v trgovinah Spar in Interspar. Kaj ste nam povedali?

  • Kar 4/5 vas je z nakupovalno izkušnjo v naših trgovinah (popolnoma) zadovoljnih.
  • Najbolj so vam všeč različne akcije in program zvestobe.
  • Podali ste nam tudi nekaj koristnih predlogov za dodatne izboljšave, na katerih že delamo, da bo vaša nakupna izkušnja še boljša!

Glede na to, da so vam všeč naše akcije in kuponi, si oglejte aktualni koledarček tedenskih ugodnosti, da jih boste lahko kar najbolje izkoristili. Najdete ga tukaj.

Kot verjetno že veste, si lahko z našimi tremi inovativnimi UI kulinaričnimi pripomočki olajšašate vsakodnevno načrtovanje obrokov. Vprašali smo vas, kaj si o njih mislite vi?

  • več kot polovica vas ima (zelo) pozitiven odnos do tovrstnih pripomočkov,
  • največje koristi vidite v idejah za pripravo različnih jedi (na podlagi sestavin, ki jih že imate doma)
  • med Sparovimi pripomočki vas je največ preizkusilo jedilnik.ai.


Še niste preizkusili vseh Sparovih kulinaričnih pripomočkov? Potem je zadnji čas, da to storite:

  • jedilnik.ai, če iščete idejo za naslednji obrok ali tedenski jedilnik z recepti
  • vsezapiknik.ai, za brezskrbno organizacijo piknika in drugih druženj
  • somelje.ai, če iščete popolno vinsko spremljavo za svojo jed
NE ŠPARAJ ŽIVLJENJA, RAJE PRIŠPARAJ V SPARU

Avgusta smo pričeli z oglaševalsko kampanjo UGODEN NAKUP, ki je zajemala različne oglase – več kot 4/5 vas je opazila vsaj enega! So vam bili všeč?

  • Najbolj vam je bil všeč oglas Ne šparaj življenja, raje prišparaj v SPARu, v katerem nastopa novopečeni oče Gašper.
  • Oglasi lastne blagovne znamke Spar in S-Budget vam sporočajo »kakovost po ugodni ceni«
  • Ne šparaj življenja pa tudi dobre odnose, prijaznost do kupcev in »da je treba živeti in da je šparanje prihranjeno za trgovine Spar!«


Niste prepričani, o katerih oglasih govorimo? Oglejte si jih tukaj.

V začetku junija smo pričeli z oglaševanjem OKUSIM KAKOVOST. Večinoma ste oglas opazili, kar 2/3 vas je bilo nad njim tudi (zelo) navdušenih!

  • Oglas je večini sporočal, da Spar ponuja sveže in kakovostne izdelke,
  • nekateri pa ste navedli druga pozitivna sporočila, med njimi tudi, da je nakupovanje in priprava hrane lahko prijetna in zabavna!

Če ste slučajno pozabili, o katerem oglasu govorimo, si ga lahko še enkrat ogledate tukaj.

Z oglaševanjem SVOBODA IZBIRE smo pričeli že aprila, v juniju pa smo preverili, kaj si o oglasu mislite vi!

  • 60% vas je menilo, da je oglas (zelo) všečen.
  • Dobra tretjina vas je sporočilo oglasa videla kot »Spar ponuja široko izbiro izdelkov za različne življenjske sloge kupcev« .
  • Nekaterim pa je oglas sporočal svobodo izbire »Da človek jé, kar mu najbolj ustreza.«

V Sparu ste lahko vedno to, kar ste! Če ne verjamete, si še enkrat oglejte oglas.

Kot verjetno že veste, lahko v SPAR Hitroteki najdete okusno vnaprej pripravljeno hrano in napitke. Da bi našo ponudbo še izboljšali, smo eno od raziskav posvetili ravno tem izdelkom. Zanimalo nas je, kako jih nakupujete in kako dobro poznate Sparovo ponudbo tovrstnih izdelkov. Kaj ste nam povedali?

  • Na naše presenečenje vas skoraj skoraj 3/4 kupuje vnaprej pripravljeno hrano in napitke!
  • Največ kupujete pripravljene tople jedi, več kot polovica vsaj 1x mesečno.
  • Od izdelkov najrajši posežete po sendvičih, pečenem mesu in pripravljenih solatah.
  • Ko se odločate, katere izdelke kupiti, vam je najbolj pomembna svežina in okus izdelkov.
  • Zanimivo je tudi, da izdelke kupujete prav za vse priložnosti – od zajtrkov do večerij, pa tudi za pogostitve.

Čeprav smo izvedeli, da dobro poznate ponudbo SPAR Hitroteko, znanja ni nikoli preveč, zato si ponudbo oglejte še na naši spletni strani.  

Več poletja s pripravljeno hrano: lahkotno in svežo

Ker vemo, da je glasba ključnega pomena za dobro počutje, smo se v naše raziskave odločili vključiti tudi to temo. Povabili smo vas, da izrazite svoje mnenje o različnih skladbah in nam poveste, katere so vam najbolj všeč. Z vašo pomočjo bomo tako ustvarili še boljše vdzušje v naših trgovinah in poskrbeli, da bo vaše nakupovanje še bolj prijetno.

Če boste med nakupovanjem slučajno preveč uživali v glasbi, si našo ponudbo za vsak slučaj oglejte že zdaj, na naši spletni strani.

Konec februarja smo v okviru kampanje Vedno ugodno, vedno Spar pričeli s predvajanjem novega TV oglasa. Vprašali smo vas, kaj si o oglasu mislite vi?

  • Oglas je bil (zelo) všeč skoraj 2/3 članom.
  • Sporočilo oglasa vas je 1/3 videla kot »Da pri Sparu ne moreš zamuditi ugodnosti, ker so vedno na voljo, kar pomeni, da ti omogoča sproščeno živeti z zavedanjem, da ni treba loviti akcij.«
  • Nekatere izmed vas pa je oglas spomnil na različne prioritete v življenju »Nakupovanje lahko počaka. V življenju imajo prioriteto druge stvari.«

Veseli nas, da ste oglas povezali s pozitivnimi sporočili. Ogledate pa si ga lahko TUKAJ.

Vedno SPAR
Dobri možje - Dobri piškoti za dobre ljudi

Novembra 2023 smo pričeli z novoletno oglaševalsko akcijo, s katero smo podprli Gasilsko zvezo Slovenije. Akcija je zajemala 3 različne oglase. In kaj ste nam povedali o njih?

  • S prvim oglasom smo v vas zbudili radovednost, saj smo zgolj napovedali, da prihajajo v Spar dobri možje, nismo pa vam razkrili, kdo so to. Skoraj vsi ste pričakovali Miklavža, Božička in Dedka Mraza.
  • V drugem oglasu smo vam razkrili, da so dobri možje gasilci. Velika večina vas je bila nad tem zelo presenečena in tudi navdušena, saj smo po vašem mnenju izbrali pravo organizacijo, ki smo jo podprli z donacijo - Gasilsko zvezo Slovenije.
  • V tretjem oglasu se je gasilcem pridružil Božiček. Povedali ste nam, da vas je navdal s srečo, veseljem in toplino.

Tu si lahko pogledate, koliko smo skupaj darovali Gasilski zvezi Slovenije, tako pa ste pohvalili naše in vaše gasilce:
»Vsi imamo radi gasilce in oglas v nas prebuja lepa občutja. Gasilci so se še posebej v zadnjih dveh letih zelo izkazali, najprej pri gašenju obsežnega kraškega požara, letos pa ob katastrofalnih poplavah in verjamem, da nas je veliko, ki jim bomo z nakupom dobrih piškotov radi pomagali. Lep občutek je, da ste se spomnili nanje.«

Verjetno nas večina, ko pomislimo na ponudbo v Spar Slovenija, najprej pomisli na hrano in pijačo. Vendar pa vam nudimo še veliko več. Med drugim tudi neživilske izdelke, kot so rože, igrače, nogavice, tekstil za dom itd. Zato smo se v eni od raziskav posvetili ravno tem kategorijam izdelkov. Zanimalo nas je, kako jih nakupujete in kako dobro poznate Sparove blagovne znamke, ki jih nudimo v teh kategorijah.

  • Najbolj nas je presenetilo, kako zelo različno nakupujete te izdelke: Rože in šopke kupujete običajno spontano, male gospodinjske aparate načrtovano. 
  • Glavno prednost nakupovanja teh kategorij v naših trgovinah vidite v tem, da lahko koristite različne ugodnosti (kot so kupončki za popust, akcije …) in si tako zagotovite dobro razmerje med ceno in kakovostjo. Prednost pa je tudi to, da lahko izdelek pogledate v živo in ga takoj dobite.
  • Med našimi bolj popularnimi blagovnimi znamkami v teh kategorijah so Splendid, Pascarel, Rubin in Spar Office. Ali veste, katere izdelke vam nudi posamezna znamka? Preverite na spodnji povezavi, kjer najdete tudi ostale naše znamke: https://www.spar.si/spar-znamke  

V avgustu 2023 smo pričeli z novo oglaševalsko akcijo V Sparu prišparaš. Zato smo člane Sparovega panela TO SMO MI vprašali, kaj menite o njej. Večina vas je imela o akciji pozitivno mnenje, saj:

»Ker s popustom na en izdelek in na celoten izdelek lahko prišparam. Prišparam lahko tudi z nakupom izdelkov pri uporabi Sparove kartice. Prišparam lahko tudi z nakupom Sparovih izdelkov.«
»Ker to res drži...ko pogledam račun ne morem verjeti, koliko sem prišparala.«
»Ker lahko v Sparu za pošteno ceno kupim kakovosten izdelek.«

Akcijo si lahko ogledate tu:

https://www.spar.si/promocije-in-projekti/aktualni-projekti/v-sparu-prisparas

https://www.youtube.com/watch?v=myQ8ArJXUcU list=PLvCQ1R6ClYFW1Tpf_ocIddvMuJIBc_j-7&index=2  

V SPARU PRIŠPARAŠ

V eni najnovejših raziskav smo se dotaknili različnih akcij in ugodnosti. In katere ugodnosti koristite ter si tako zagotovite bolj ugoden nakup?

  • Skoraj vsi koristite kupon za popust na izbrani izdelek (brez njega si že težko predstavljamo nakupovanje).
  • Pomembna sta tudi kupon za popust na celoten nakup in izdelki v akcijah.

Ugodnosti v Sparu so zelo dobro poznate, manj prepoznana je le ena naših najnovejših ugodnosti, ki je namenjena mladim - 10% popust na celoten nakup za imetnike Evropske mladinske kartice. Visoko umeščeni so tudi S-BUDGET izdelki. Ste vedeli, da z njimi dosegamo na testih zelo dobre rezultate?

Potrebujete še kakšno dodatno idejo, kako si lahko zagotovite bolj ugoden nakup? Morda jo dobite tu:

V SPARU PRIŠPARAŠ >

VIDEO ŠE NAPREJ BRANIMO KUPNO MOČ >

V maju, mesecu ljubezni, smo si požvižgavali ' To je bil tvoj dan ljubezni, najlepši dan …', saj smo skupaj ustvarjali oglase Obkroženi z ljubeznijo. Pomagali ste nam pri izbiri slogana in glavnih sporočil. Dejali ste, da ob sloganu Obkroženi z ljubeznijo pomislite na:

»Na Spar in super izkušnje, ki sem jih in jih še bom doživela v njem.«

»Nekdo bo poskrbel zame.«

… in da je njegovo glavno sporočilo:

»Da dajemo eden drugemu najboljše, kar imamo.«

Vaše mnenje nam je zelo pomagalo pri oblikovanju končne oglaševalske akcije. Hvala vam!

Člani Sparovega panela TO SMO MI ste delili z nami tudi svoje izkušnje in mnenje o SPAR PREMIUM Michelinovih chefov. Več kot 90 % vas pozna te izdelke. Zanje pravite, da:

  • dokazujejo, da je Spar napredno podjetje &
  • omogočajo, da vedno poskusiš nekaj novega in da obrok narediš malo poseben.

In kateri so vaši najljubši izdelki SPAR PREMIUM Michelinovih chefov? Težko bi izbrali favorita, saj so mnenja deljena – nekateri prisegate na sladko, drugi na slano. Vseeno pa pravite, da ne moremo zgrešiti s svinjsko kračo in rebri, ravioli in štruklji.

Več

Člane Sparovega panela TO SMO MI smo povabili, da si še pred pričetkom oglaševalske akcije Ja, itak ogledate oglas in delite z nami svoje mnenje.

O oglasu ste nam povedali:

  • 2/3 članov je oglas (zelo) všeč, v njem ste opazili »simpatičnega moškega z brado, ki nudi praktične nasvete«
  • sporočilo oglasa ste videli kot »Spar izdelki so kakovostni in cenejši kot druge znamke, zato je nakupovanje v Sparu dobra izbira.«
  • 1/3 vas je rekla, da bo oglas vplival na vaše nakupovalne navade in sicer se boste bolj pozanimali o Sparovih blagovnih znamkah oz. jih boste pričeli kupovati

Nadaljevanje oglasa si lahko ogledate tu:

IG: https://www.instagram.com/p/Cno72uSNPvc/

Promocija JA, ITAK: https://www.spar.si/promocije-in-projekti/ja-itak

Oglejte si video SPAR, JA ITAK

Naša prva raziskava, ki smo jo izvedli med člani Sparovega panela TO SMO MI, je bila vezana na ugodnosti, ki vam jih v Sparu nudimo. Člani ste nam o temi raziskave povedali:

»Prva raziskava Sparovega panela TO SMO MI je pri meni pustila pozitiven vtis, ponoven razmislek o izdelkih, ki jih bom tudi v bodoče iskala kot ugoden nakup – S-budget, Trajno znižano...popusti za upokojence, 25% na izbran izdelek in 10% popust na ves nakup nad 30€.«

»Super! Zdi se mi, da ste naredili dober nabor vprašanj za javno raziskavo.«

»Zelo zanimiva in poučna. Mislim, da bom naslednjič v Sparu in v drugih trgovinah z zanimanjem preverjala te informacije.«

»Rahlo predolga ampak prava vprašanja. Upam, da pomaga pri kreiranju novih ponudb in cen. Srečno.«

»Prav je, da raziščete navade kupcev ter upoštevate mnenja.«

»Zanimiva, pravi pristop k pridobivanju dodatnih informacij o vedenju in pričakovanjih potrošnikov.«

»Informativna. Nisem poznala vse vaše ugodnosti oz. se nisem pozanimala.«

»Zelo mi je všeč, da upoštevate mnenja potrošnikov in da na takšen način sodelujemo pri oblikovanju ponudbe in cen. Raziskava je super.«

»Mi je všeč, ker mi omogoča, da svoje mnenje tudi napišem, ne pa le označim trditev, s katero se strinjam. Lep pozdrav«

Pogoji sodelovanja v Sparovem panelu TO SMO MI

1. Uvodne določbe

S temi splošnimi Pogoji sodelovanja v SPAR raziskovalnem panelu TO SMO MI (v nadaljevanju: pogoji sodelovanja) SPAR SLOVENIJA trgovsko podjetje d.o.o. Ljubljana, Letališka cesta 26, 1000 Ljubljana, Matična številka: 5571693000, Davčna številka: SI 32156782, (v nadaljevanju: organizator) določa pravice in obveznosti oz. pogoje sodelovanja v SPAR raziskovalnem panelu TO SMO MI.

SPAR raziskovalni panel TO SMO MI (v nadaljevanju: panel) tvorijo člani SPAR raziskovalnega (v nadaljevanju: člani panela), panela ki pristopijo v panel preko pristopnega vprašalnika in so pripravljeni sodelovati v različnih oblikah raziskav, ki jih organizator izvaja na svojih spletnih straneh ali prek drugih medijev.

Namen raziskav panela je pridobiti povratne informacije o zadovoljstvu kupcev organizatorja ter njihovih pričakovanjih in mnenjih za namen izboljšanja uporabniške izkušnje, uvajanja novih izdelkov in storitev, spremljanja in izboljševanja organizatorjevega nakupnega procesa.

Izvajalec in organizator spletnih raziskav je SPAR Slovenija d.o.o.

2. Pogoji sodelovanja v raziskavah panela

V raziskavah panela lahko sodelujejo le člani panela, ki izpolnjujejo sledeče pogoje:
– je imetnik SPAR plus kartice,
– je dopolnil starost 18 let,
– poda vse v pristopnem vprašalniku zahtevane osebne in druge podatke,
– poda soglasje za obdelavo njegovih osebnih podatkov in drugih podatkov za namen iz drugega odstavka 6. točke teh pravil,
– posreduje pravilne in resnične podatke,
– potrdi, da je seznanjen in se strinja s temi pogoji poslovanja.

Članstvo v panelu je prostovoljno in brezplačno.

V posamezni raziskavi panela lahko sodelujejo le s strani organizatorja povabljeni člani panela.

O aktualnih temah panela (rezultati posamezne raziskave, novosti panela ipd.) bo organizator člane panela obveščal preko elektronske pošte na posredovani elektronski naslov.

Članstvo v panelu ne zavezuje člana k izpolnjevanju vprašalnikov v vseh raziskavah, h katerim ga povabi organizator. Član se sam odloči, ali bo sodeloval v posamezni raziskavi ali ne. Vsak povabljeni član lahko sodeluje v posamezni raziskavi samo enkrat. Član panela se zavezuje, da bo v pristopnem vprašalniku in vprašalniku posameznih raziskav posredoval resnične in pravilne podatke tako o sebi kot o svojem mnenju in stališčih.

Član panela z izpolnitvijo in potrditvijo pristopnega vprašalnika potrjuje in jamči, da so njegovi v pristopnem vprašalniku posredovani podatki resnični in pravilni.

Organizator ni odgovoren za kakršnokoli škodo, če mu člani panela posredujejo neresnične in napačne podatke.

3. Komunikacija s člani panela

Organizator po lastni presoji povabi izbrane člane panela k sodelovanju v posamezni raziskavi po elektronski pošti na posredovani elektronski naslov ter člane panela preko elektronske pošte in spletne strani, namenjene članom panela obvešča o novostih panela.

4. Nagrajevanje za sodelovanje v panelu

Sodelovanje v panelu je prostovoljno in neodplačno. Ne glede na navedeno si Organizator pridržuje pravico, da članom panela za posamezne ankete ponudi oz. podari določeno nagrado. Član ima pravico darilo zavrniti.

5. Zaščita in varovanje osebnih podatkov in varovanje zasebnosti

5.1. Vrste osebnih podatkov, namen obdelave in pravna podlaga

Organizator obdeluje osebne podatke v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 ter nacionalnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov.

Organizator obdeluje osebne podatke članov panela na podlagi potrditve teh splošnih pogojev in oz.na podlagi soglasja soglasja.

Osebni podatki, ki jih posamezniki posredujejo preko prijavnega vprašalnika, se obdelujejo za namen analiz v povezavi s preferencami članov Spar panela. Posameznikov profil se uporablja za namen izvajanja trženjskih raziskav glede pridobivanja mnenj o kvaliteti izdelkov in storitev organizatorja ter potrebe po dodatnih izdelkih ali storitvah. Vsaka oseba ob včlanitvi organizatorju v prijavnem vprašalniku posreduje zahtevane osebne podatke: e-poštni naslov, zaposlitveni status, število članov gospodinjstva, število in starost otrok v gospodinjstvu, okvirni mesečni prejemki gospodinjstva, odgovornost za nakupe gospodinjstva, poraba za FMCG izdelke in delež porabe v Sparu, strinjanje panelista s trditvami, fizične in spletne trgovine, v katerih panelist nakupuje, pogostost nakupovanja v fizičnih in spletnih trgovinah, pogostost uporabe SPAR plus kartice, uporabniki SPAR plus kartice, število SPAR plus kartic v gospodinjstvu. Na podlagi teh podatkov organizator razvršča člane panela glede na starost, kraj bivanja, zaposlitev in podobne segmente. Ti podatki so potrebni, da lahko organizator člane panela ustrezno uvrsti v posamezno raziskavo glede na njeno tematiko, saj v panelnih raziskavah sodeluje vzorec ljudi, ki predstavlja določeno populacijo. Organizator tako uvrščene člane panela, določene za izpolnjevanje posamezne raziskave, povabi k sodelovanju preko elektronske pošte. Organizator elektronsko pošto člana panela uporablja tudi za obveščanje o aktualnih temah panela (rezultati raziskave, novosti panela ipd.).

Poleg podatkov iz tretjega odstavka te točke, organizator obdeluje tudi podatke, ki jih član panela posreduje z odgovori na vprašanja pri izpolnjevanju posamezne raziskave. Namen obdelav teh podatkov je pridobitev povratnih informacij o zadovoljstvu kupcev organizatorja ter njihovih pričakovanjih za namen spremljanja in izboljšanja uporabniške izkušnje, uvajanja novih izdelkov in storitev ter spremljanje in izboljšanje organizatorjevega nakupnega procesa.
Organizator osebne podatke obdeluje do prenehanja članstva v panelu.

5.2. Spremembe podatkov

Če se osebni podatki iz tretjega odstavka točke 5.1 spremenijo, mora član panela sporočiti organizatorju spremembo v 30 dneh od njenega nastanka, in sicer pisno na naslov: SPAR Slovenija d.o.o., Letališka cesta 26, 1000 Ljubljana ali prek elektronske pošte na naslov: [email protected].

5.3. Pravice članov panela

Član panela lahko kadar koli zahteva potrditev, ali organizator obdeluje njegove osebne podatke, in seznanitev s temi osebnimi podatki, ima pravico, da te osebne podatke prejme, in pravico, da jih posreduje drugemu upravljavcu osebnih podatkov. Član panela lahko zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov, ugovarja obdelavi osebnih podatkov in avtomatiziranemu sprejemanju posameznih odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, prekliče dana soglasja za obdelave osebnih podatkov, ki so posredovana na podlagi soglasja, zahteva popravke oz. dopolnitve ali izbris osebnih podatkov. Vse navedene pravice lahko uveljavlja pod pogoji in v obsegu iz 15. do 22. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov.

Ne glede na uveljavitev pravice do izbrisa iz prejšnjega odstavka, se bodo osebni podatki mogoče obdelovali v okviru morebitnih drugih pravnih podlag, če za obdelavo skladno s 6. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov obstaja druga pravna podlaga v okviru te podlage (npr. ni mogoče izbrisati podatkov, ki jih SPAR obdeluje na podlagi davčne zakonodaje, ali druge pogodbe, ki jo je sklenil SPAR s članom panela ipd.).

Zahtevo za uveljavitev pravic iz prvega odstavka te točke lahko član panela izvede s pisno zahtevo, poslano na naslov SPAR Slovenija d.o.o., Letališka cesta 26, 1000 Ljubljana.

Organizator bo ob uveljavljanju pravic glede ugovora obdelave podatkov, preklica soglasja, zahteve po omejitvi obdelave ali izbrisu osebnih podatkov, ki imajo za posledico preprečevanje obveščanja člana panela, preprečil obveščanje najpozneje v 15 dneh od prejema ugovora oziroma spremembe nastavitev člana panela; če je bila kampanja za obveščanje pripravljena pred obdelavo ugovora oziroma spremembe nastavitev, pa obstaja možnost, da bo član panela kljub temu prejel še zadnje obvestilo. Uveljavljanje preostalih pravic bo SPAR zagotavljal v rokih, zahtevanih z veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov.

5.4. Uporabniki osebnih podatkov in izvoz v tretje države

Organizator z osebnimi podatki ravna posebej skrbno in onemogoča dostop nepooblaščenim osebam. V nekaterih primerih je treba zaradi posameznih primerov obdelav, ki jih organizator ne izvaja samostojno, osebne podatke člana panela posredovati izvajalcem – zunanjim obdelovalcem, ki podatke obdelujejo v imenu, za račun, po navodilih in pod nadzorom organizatorja (distribucijski partnerji, oglaševalske agencije, tiskarne, lastniki programske opreme idr.).
Poleg zunanjih obdelovalcev organizator posreduje osebne podatke članov panela tudi državnim organom na podlagi njihove obrazložene pisne zahteve za potrebe vodenja konkretnega postopka ter ob zahtevi člana panela ali na podlagi njegovega pisnega pooblastila.

Osebni podatki, ki jih na podlagi teh Splošnih pogojev poslovanja obdeluje organizator se načeloma ne izvažajo v tretje države (države izven EU in EGP), vendar pa imajo nekatere organizacije oz. podjetja, ki jim organizator kot svojim pogodbenim obdelovalcem lahko razkriva osebne podatke članov panela (npr. vzdrževalci programske opreme ali aplikacije, kjer se podatki hranijo), sedež zunaj Evropske unije, v državah, ki morda nimajo zakonov, ki varujejo pravico do varstva osebnih podatkov na enak način kot v Evropski uniji oz. Sloveniji. V teh primerih organizator skrbi za zagotovitev in uresničevanje ustreznih ukrepov za zagotavljanje varnosti osebnih podatkov ter temeljnih pravic in svoboščin posameznikov, skladno z veljavnimi nacionalnimi in EU predpisi in temi Splošnimi pogoji poslovanja, tako da uporablja predvidene mehanizme, kot so zavezujoča poslovna pravila, standardne pogodbene klavzule, odobreni certifikacijski mehanizmi (npr. ščit zasebnosti EU-ZDA) idr.

5.5. Rok hrambe osebnih podatkov

Organizator osebne podatke po teh splošnih pogojih obdeluje do prenehanja članstva v panelu. Osebni podatki, ki so pridobljeni na podlagi soglasij, pa se hranijo do preklica. Odgovori iz raziskav se hranijo pet let.
Več o obdelavi osebnih podatkov SPAR najdete v Informacijah o zasebnosti SPAR Slovenija d.o.o., objavljeni na spletni strani https://www.spar.si/informacije-o-zasebnosti.

6. Preklic članstva ter druge oblike prenehanja članstva v panelu

Če član panela ne želi več sodelovati v SPAR raziskovalnem panelu in želi preklicati svoje članstvo v panelu, to lahko stori kadarkoli z odjavo na elektronsko pošto organizatorja [email protected]. Na enak način lahko uveljavlja pravico do omejitve obdelave, izbrisa podatkov in prenosljivosti podatkov. Preklic članstva v panelu stopi v veljavo, ko organizator prejme obvestilo na navedeni elektronski naslov. Organizator bo osebne podatke, zbrane na podlagi članstva v panelu izbrisal v roku 15ih dni po prejemu zahteve za preklic članstva v panelu.

V primeru, da bi član panela spremenil naslov svoje elektronske pošte, se zavezuje to spremembo sporočiti organizatorju na elektronsko pošto [email protected].

Organizator ima pravico odjaviti člana panela v primeru, da je neaktiven in ne sodeluje v raziskavah. Če član panela v enem letu ne sodeluje v več kot eni raziskavi, ga organizator lahko odjavi iz panela. V tem primeru član prejme na elektronski naslov obvestilo o odjavi, ki pa jo lahko prekliče s ponovno prijavo z istim elektronskim naslovom.

Organizator lahko po lastni presoji kadarkoli izključi člana iz panela, zlasti, vendar neomejeno, kadar utemeljeno sumi, da član krši te pogoje sodelovanja, če deluje v nasprotju s predpisi, če s svojim delovanjem v panelu povzroča škodo organizatorju ali ostalim članom oz. tretjim ter v ostalih podobnih primerih. V tem primeru član prejme na elektronski naslov obvestilo o odjavi.
V kolikor član panela preneha izpolnjevati pogoje, ki so potrebni za članstvo v panelu iz 2. točke teh pravil, mu članstvo v panelu avtomatično preneha. V tem primeru član prejme na elektronski naslov obvestilo o odjavi.

Organizator bo v primerih iz tretjega, četrtega in petega odstavka osebne podatke zbrane na podlagi članstva v panelu izbrisal v roku enega leta po poslanem obvestilu o prenehanju članstva v panelu.

7. Omejitve uporabe

Organizator si pridržuje pravico, da trajno ali začasno onemogoči izvajanje včlanitev, raziskav in ostalih aktivnosti v zvezi z raziskovalnim panelom.
Organizator lahko začasno prekine delovanje raziskovalnega panela v primeru izvedbe vzdrževalnih del sistema, tehničnih, sistemskih posodobitev ali ostalih aktivnosti, potrebnih za nemoteno delovanje oz. izboljšave delovanja raziskovalnega panela.

8. Odgovornosti organizatorja

Organizator ne odgovarja za:
– tehnične motnje, ki niso povzročene s strani organizatorja ali osebe, za katero je organizator odgovoren, prav tako za škodo v primeru višje sile ali drugih nepredvidljivih in nepričakovanih dogodkov, ki niso odvisni od volje organizatorja ali za škodo, povzročeno s strani tretjih oseb,
– posledično škodo, posredno škodo ali možno škodo, izgubljeno korist in drugo škodo, ki bi lahko bile posledica izkoriščanja člana s strani tretjih oseb,
– povezave na druge spletne strani, niti za vsebino drugih strani,
– škodo, ki bi jo lahko povzročil obisk drugih spletnih strani, nosi izključno lastnik druge spletne strani,
– napačne ali nepravilne uporabe storitev članov panela ali tretjih oseb,
– zlorabe elektronske pošte članov panela s strani tretjih oseb.

Organizator si bo po najboljših močeh prizadeval za strokovno izvedbo raziskav, vendar za resničnost pridobljenih rezultatov raziskav ne prevzema odgovornosti.

9. Kontakti, pomoč in dodatna vprašanja

V primeru dodatnih vprašanj in potrebe po pomoči je na voljo e-naslov [email protected].

10. Pritožbe in spori

Pritožbo zoper odločitev ali ravnanje organizatorja, izhajajoč iz teh pogojev sodelovanja, lahko uporabnik posreduje na e-naslov [email protected].
Morebitne spore, izhajajoč iz teh pogojev sodelovanja bodo člani panela in organizator reševali sporazumno, če to ne bo mogoče, bo spore reševalo za to pristojno sodišče.

Organizator za razmerje, izhajajoče iz teh pogojev sodelovanja ne priznava izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonodajo s področja izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

12. Končne določbe

Organizator si pridržuje pravico do spreminjanja pogojev sodelovanja.

O spremembah in dopolnitvah pogojev poslovanja bodo člani obveščeni preko elektronske pošte. Član panela mora v primeru sprememb in dopolnitev pogojev poslovanja potrditi, sicer ne bo mogel sodelovati v raziskavah. V kolikor se član panela s spremenjenimi pogoji poslovanja ne strinja, ima možnost, da v raziskavah ne sodeluje ali prekliče svoje članstvo na način, opredeljen v 6. točki.

Ti splošni pogoji začnejo veljati z dnem objave.

SPAR Slovenija d.o.o.
Ljubljana, dne 15. 6. 2022

Splošna pravila in pogoji sodelovanja v nagradni igri za sodelujoče v Sparovem raziskovalnem panelu TO SMO MI

1. člen
Po teh pravilih kot organizator SPAR Slovenija d.o.o., Letališka cesta 26, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju Spar), prireja nagradno igro za sodelujoče znanimi dobitki za vse, ki bodo sodelovali v raziskavah v Sparovem raziskovalnem panelu TO SMO MI, ki jo na področju Republike Slovenije izvaja SPAR.

2. člen
Nagradna igra bo potekala od prvega do zadnjega dne izvajanja raziskav Sparovega raziskovalnega panela TO SMO MI prek po e-pošti prejetih povezav, to je od vključno 24.1.2024 od 8:00 do vključno 31.12.2024 do 23.59.

3. člen
Udeleženec nagradne igre je vsaka fizična oseba, ki:
a) ima stalno prebivališče v Evropski uniji,
b) je polnoletna,
c) ni zaposlena v SPAR Slovenija d.o.o.,
d) ni zaposlena pri SPAR partner,
e) je v času izvajanja raziskave prek prejete povezave po e-pošti:

  • uspešno (v skladu z navodili in v celoti, to je z odgovori na vsa vprašanja) izpolnila vprašalnik;
  • v kolikor bo izžrebana, posredovala podatke iz 6. člena teh pravil.

Vsak posameznik je lahko povabljen k sodelovanju v več raziskavah. Vsak posameznik lahko izpolni en vprašalnik v posamezni raziskavi, v nagradni igri je lahko izžreban ter nagrajen le enkrat.

Upoštevani bodo vsi posamezniki, ki bodo v celoti izpolnili vsaj en vprašalnik s povabilom k sodelovanju v nagradni igri.

4. člen
Pogoj za sodelovanje v nagradni igri je imetništvo SPAR plus kartice. Imetništvo SPAR plus kartice mora biti pisano na ime sodelujočega v nagradni igri.

Pogoj za sodelovanje je, da se udeleženci strinjajo s pravili nagradne igre, ki so dostopna na spletni strani www.spar.si. Šteje se, da s sodelovanjem v nagradni igri udeleženec pristane na vse pogoje v zvezi z nagradno igro.

Pravila so obvezujoča za Spar in za vse udeležence, ki z izpolnitvijo vprašalnika in s posredovanjem kontaktnih podatkov priznavajo ta pravila in se obvezujejo, da jih bodo upoštevali.

Nakup v trgovinah Spar, Interspar, restavracijah Interspar ali franšiznih trgovinah SPAR partner ni pogoj za sodelovanje v nagradni igri.

5. člen
V nagradni igri bodo podeljene nagrade v skupni vrednosti 760 € in sicer:

Število nagrad Nagrada
1 1 x SPAR darilna kartica v vrednosti 300,00 €
4 4 x SPAR darilna kartica v vrednosti 40,00 €
10 10 x SPAR darilna kartica v vrednosti 20,00 €
10 10 x SPAR darilna kartica v vrednosti 10,00 €

Skupno število nagrad je 25. Podeljene nagrade ni mogoče zamenjati, niti zahtevati njene denarne protivrednosti ali jo prenesti na drugo osebo.

Žrebanje ne bo javno in bo potekalo v prostorih organizatorja nagradne igre Spar Slovenija d.o.o., Letališka 26, 1000 Ljubljana, 8.1.2025. Spar bo vse izžrebance, ki izpolnjujejo vse pogoje iz 3. in 4. člena teh pravil, izžrebal naključno s pomočjo računalniško podprtega sistema, ki vsem udeležencem daje enako možnost, da so izžrebani. Žrebanje bo opravila in nadzorovala tričlanska (3) komisija, ki bo sestavila zapisnik o izidu žrebanja, v katerem bo navedla: datum in kraj žrebanja, število vseh sodelujočih v žrebanju, člane komisije, izide žrebanja (nagrade, ime, priimek, e-naslove, številke SPAR plus kartice nagrajencev) in druge pomembne podatke o poteku žrebanja. Skupno bo komisija v času trajanja nagradne igre opravila en (1) žreb. V enem krogu nagradne igre bo izžrebanih 25 izžrebancev.

6. člen
Izžrebanec je po Zakonu o dohodnini davčni zavezanec, zato je pred prevzemom nagrade, ki presega 42,00 EUR dolžan predložiti svojo davčno številko. V navedenem primeru je potrebno plačati akontacijo dohodnine, ki jo plača Spar. Izžrebance, ki bodo nagrajeni, organizator opozarja, da obstaja možnost, da bodo ne glede na prejšnji stavek, zaradi prejema nagrade lahko razporejeni v višji dohodninski razred.

Izžrebanci, ki bodo izžrebani, bodo po skupnem žrebu nagrad v nagradni igri o tem obveščeni prek elektronske pošte, ki jo bodo posredovali za namen nagradne igre. Izžrebanci bodo pozvani, da v roku petih (5) dni pošljejo morebitne manjkajoče podatke (ime, priimek in naslov, davčna številka) za namen predaje nagrade. Če bo izžrebanec zavrnil nagrado, ne bo izpolnjeval pogojev, opredeljenih v pravilih ali ne bo upošteval roka, ne bo upravičen do nagrade in v tem primeru nagrada ostane nepodeljena.

Izžrebanci bodo nagrade, SPAR darilno kartico, prejeli po posredovanju zahtevanih podatkov, vendar najkasneje v roku 21 dni od dneva prejema obvestila o tem, da so bili izžrebani.

7. člen
S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec soglaša, da lahko Spar osebne podatke udeležencev (ime, priimek, naslov) uporablja izključno za namene izvedbe nagradne igre, davčno številko nagrajenca pa za podeljevanje nagrad v nagradni igri v primeru, da nagrada presega 42,00 EUR.

Osebni podatki, vezani na nagradno igro (ime, priimek, naslov) bodo izbrisani najkasneje do 8.3.2025. Osebni podatki nagrajencev, ki so podlaga za obračun dohodnine (REK obrazci, zapisnik o žrebu z vsemi podatki, ime, priimek, davčna številka) se hranijo trajno.

Spar jamči, da podatki, ki jih bodo udeleženci posredovali, ne bodo predani v roke tretji osebi, razen:

  • Družbi Arhea Solutio d.o.o., ki ima vpogled v pridobljene podatke za potrebe statistične obdelave;
    ali kakorkoli drugače uporabljeni v nasprotju z zakonodajo Republike Slovenije in EU.

Spar se zavezuje, da bo osebne podatke izžrebancev, zbranih v okviru te nagradne igre, obdeloval v skladu z veljavno zakonodajo iz področja varstva osebnih podatkov. Posamezniku, čigar osebne podatke obdeluje le v namen te nagradne igre, zagotavlja naslednje pravice, da od Spar Slovenija d.o.o., Letališka 26, 1000 Ljubljana (upravljavec) kadarkoli zahteva:

  • Dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije:
    namene obdelave, vrste osebnih podatkov, uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja, informacijo o obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.
  • Eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določi sam (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahteva drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki). Za dodatne kopije, ki jih zahteva, lahko upravljavec zaračuna razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov.
  • Izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posreduje drugemu upravljavcu, ne da bi ga prvotni upravljavec pri tem oviral.
  • Popravek netočnih osebnih podatkov.
  • Omejitev obdelave, kadar:
    - oporeka točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost osebnih podatkov,
    - je obdelava nezakonita,
    - nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahteva omejitev njihove uporabe,
    - upravljavec osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, pa jih potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
  • Izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekliče to privolitev za obdelavo osebnih podatkov.
  • Da za posameznika velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi z njim ali na podoben način nanj znatno vpliva, če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.
  • Da zoper upravljavca vloži pritožbo pri informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Ne glede na navedeno lahko organizator zbrane osebne podatke še naprej uporablja, v kolikor za to obstaja druga ustrezna pravna podlaga.

8. člen
S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec potrjuje, da je seznanjen z naslednjimi trditvami:

  • »Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na e-naslov: [email protected]
  • »Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.«
  • »Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.«

Upravljavec zbirke osebnih podatkov je organizator nagradne igre – Spar Slovenija d. o. o., Letališka 26, 1000 Ljubljana. Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov v družbi Spar Slovenija d. o. o., je dosegljiv na e-naslovu [email protected].

9. člen
Spar lahko spremeni ta pravila v primeru bistveno spremenjenih okoliščin ali višje sile. Pravila in spremembe pravil bodo objavljeni na povezavi www.spar.si
Vse morebitne reklamacije v zvezi z nagradno igro ter v zvezi z nagradami se lahko pošlje na [email protected].

10. člen
V primeru sporov, ki nastanejo v zvezi z nagradno igro, je pristojno sodišče v Ljubljani.

11. člen
Pravila pričnejo veljati 24.1.2024.

V Ljubljani, dne 23. 1. 2024.
SPAR Slovenija d.o.o.

VOYO 1 + 1 GRATIS

Pri aktivaciji 1-mesečne VOYO naročnine vam dodatni mesec podarimo. Kupone dobite ob nakupu v Sparovih trgovinah in tudi v SPAR plus aplikaciji.

Več